Katsokaas Ruotsin maahantuojan tarjontaa!!!!! S Crossia ja Vitaraa löytyy monta versiota myöskin etuvetoisena, sekä bensa ja diesel koneilla.
Mutta suomessahan nuo halutut mallit korvaa Ruotsin maahantuojalta tyystin puuttuva valtava myyntimenestys Jimny. On se kumma, kun ruotsalaiset ei tajua ottaa Jimnyä noiden etuvetoisten tilalle.
http://suzukibilar.se/
Kurkistus naapurimaan tarjontaan
4
116
Vastaukset
- Ruotsista.esimerkkiä
Swiftiäkin 3 ja 5-ovisena Ruotsissa tarjolla sekä 2 tai nelivetoisena. Niin sitä pitää!
- Kyläkelepaa
Katsokaahan vielä Ruotsin viimevuoden myyntitilasto. Etuveto s cross ja vitara huomattavasti myydyinpiä vastaaviin nelivetoisiin verrattuna.
- Näin_naapurissa
meilla njeuvostoliitossa ei ole suzuki-autoja koska mjeilla on omashta takaa ylivertainen ajoneuvo, Lada.
- Näin_naapurissa
No niin Suitsa miehet, mitäs piditte tuosta minun huumori pläjäyksestä? Saa kehua. Illalla lueskelin näitä Suzuki miesten juttuja ja aloin kehitellä johonkin juttuun jonkinlaista huumori lisäkettä ja tuon äskeisen sitten keksin yön hiljaisina tunteina. Voin vaikka laittaa lisääkin, mikäli raati vaatimalla vaatii ja ainakin minä ja perheeni tykkäsimme tuosta letkautuksestani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741