"Suomi on sairastunut, ja taudin nimi on avoin rasismi
Meillä on lyhyessä ajassa räjähtänyt rasismiongelma, jossa rasismiin sairastunut kansanosa on kollektiivisesti päättänyt, että mitkään moraalin, etiikan ja laillisuuden rajat eivät tässä uudessa normaalissa päde, kirjoittaa Pekka Mykkänen."
KOTIMAA 21.3.2016 22:35
KOMMENTTI
Pekka Mykkänen HELSINGIN SANOMAT
Suomalaisia kansalaisia syytetään rasisteiksi jos he yrittävät suojella perhettään älyttömältä maahanmuuttajien terrorismilta. Maahamme on tiettävästi tullut terroristeja eikä suojelupoliisi reakoi tilanteeseen muuten kuin raapimalla persettään.
Halutaanko meillä samaa mitä nyt on tapahtunut monessa EU:n maissa eli persesuolenpätkiä on ympäri pensaikkoja että variksille riittää nokkimista?
Itse olen rasisti enkä ole siitä nimityksestä yhtään millään antaa suvakeitten vain nimitellä se ei minua hetkauta mihinkään. Minä haluan turvata selustani enkä anna minkään terroristin hyökätä itseäni kohti ilman että terroristilta lähtee taju näin on marjat! Kansalaistemme nimittely rasisteiksi on ala-arvoista paskaa jota nyt on keksitty että nämä kenokaulat Stubilot ja kumppanit saavat keimailla homomekoissaan ympäriinsä.
Raukkamaista syyttelyä tuolta Mykkäseltä
3
69
Vastaukset
- HölmölänPäättäjät
"Suomi kumma maa, pakolaisten ja maahantunkeutujien asioita meillä organisoituu hoitamaan jopa Suomen Punainen Risti mutta eivät kylläkään organisoidu hoitamaan vanhusten hirveää tilannetta, ovat kylläkin valmiit imemään heistä verta ja myymään sen kovaan hintaan ties kenelle."
Muutos tulee kun pommit alkaa paukkua täälläkin niin jopa Stubilon kaltaisillakin alkaa paskahaista ja pyksörit kastua kun terroristit aloittaa sen mitä he ovat oppineetkin.
Muslimeitten kanssa olemme kusessa ja koko EU joutuu tuon ryhmittymän alaiseksi.
Päättäjämme ovat syventyneet syyttämään kansaa rasismista että kaikki syy on meissä Suomalaisissa jos jossain terroristi päättää jysäyttää itsensä ja joukon syyttömiä mukaansa. - SäästyivätTälläkertaa
Sipilän ja hallituksemme tyhmyyden takia (rajat selko selällään ilman valvontaa) milloin täällä olevat terroristit aloittavat kerätä aineita pommeihinsa?
EU:n pöllöt saivat mitä olivat tilanneetkin ja syyttömiä kuoli on vain vahinko että syylliset säästyivät mutta läheltä liippasi. Jospa se seuraava mälli osuisi osoitteeseen jossa kokoontuu tämän älyttömyyden alullepanijat? - HävetkääKokkareet
"Suomessa kokoomus puolestaan paasaa rasisminvastaisuutta sen sijaan, että osoittaisi myötätuntoa Brysselin uhreille ja heidän omaisilleen."
Stubilon kaltaiset kenokaulat eivät osaa edes hävetä käyttäytymistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142