täysin totta, vai oliko pojan Äiti värittänyt juttua?
Heikki Porkka analysoi tapausta, ja kertoo että Valtterin äiti on demari, ja tunteisiin vetoavan markkinoinnin ammattilainen.
http://static.mvlehti.net/uploads/2016/03/72343_10154026612878459_134958863071182680_n.jpg
Oliko tämän Valtteri-pojan tarina
11
<50
Vastaukset
- eieieieiieie
En kyllä luottais kun Äiti on demari.
- Ennalta-arvattavaRasisti
Tässäkin "analyysissä" toistuu rasistien tuttu toimintamalli: ei koskaan puhuta asiasta vaan pyritään hyökkäämään henkilökohtaisuuksilla ihmistä vastaan. Ihmisen uskottavuus pyritään hajottamaan lyömällä ihmisiin pilkkakirveellä halventavia leimoja: demari, kommari, suvakkihuora, femakko jne. Rasistin maailmassa kaikki eri mieltä olevat ihmiset on luokiteltu siististi omien pilkkanimiensä alle, paitsi minä joka olen täydellinen ja tiedän kaiken.
- PuolinJaToisin
Tässäkin "saarnassa" toistuu suvakkien tuttu toimintamalli: ei koskaan puhuta asiasta vaan pyritään hyökkäämään peris ja rasisti huutelulla ihmistä vastaan. Ihmisen uskottavuus pyritään hajottamaan lyömällä ihmisiin pilkkakirveellä halventavia leimoja: peris, rasisti, jne. Suvakin maailmassa kaikki eri mieltä olevat ihmiset on luokiteltu siististi omien pilkkanimiensä alle, paitsi minä SUVAKKI joka olen täydellinen ja tiedän kaiken.
- jokainentietää
Rasisti on itse valinnut toimintansa typerin perustein ja sitä voi pitää halveksittavana ja vastenmielisenä.
- voe.voe
jokainentietää kirjoitti:
Rasisti on itse valinnut toimintansa typerin perustein ja sitä voi pitää halveksittavana ja vastenmielisenä.
Ja suvakki-hyysäri on nostanut itsensä jalustalle jälleen.
Esim. aloituksessa ei ole mitään rasistista.
- eirasismille
Juuri tällaisia mollaamisia presidentti Niinistö tarkoitti, kun kehui poikaa rohkeaksi. Jokainen tietää sen hyökkäyksen, johon nämä ihonvärin halventajat ryhtyvät. Kun ei pysty lokeroimaan kantasuomalaista lasta uskonnon ja taustakulttuurin vuoksi, pitää tietenkin hyökätä hänen vanhempiaan vastaan.
Miljoonat suomalaiset ovat taatusti pojan ja hänen äitinsä tukena.- tajuatko
Kyse oli nyt siitä että onko Äiti värittänyt tapahtumia.
- lastensuojelusta
Ei vaan kyse on siitä, että yritetään äitiä mollaamalla vähentää lapsen kokemuksia, jotka hän hyvin selvästi itse ilmaisi.
Lapseen vältittömästi tai kieroillen rasismia kohdistaneet aikuiset ovat ihmiskunnan rupusakkia, jota ei yksikään täysipäinen puolusta. - Nytriittäätuo
Samaa mieltä olen. Lapsi käyttäytyi todella asiallisesti. Lapset eivät ole tässä maailmassa pahantekijöitä. Suurinpia kiusaajia ja vihanlietsojia ovat juuri tälläsella suolipalstalla meuhkaavat MV-Lehden aivopesemät reppana rasset.
- Presidenttikin.tuomitsi
Turha on valkoisen roskasakin rimpuilla,kun löysät on jo housuissa.
- sivuline
siis ton äidin taustat tietäen mahdolisuus väritykseen ei ole mikään tuulesta tempaistu asia sen verran tää mamu rasisti asian on politisoitunut
että voidaan käytää vaikka mitä keinoja oman ilosanomansa julki tuomiseksi
olit sittehn vasuri tai oikeistolainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1902708Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482417Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 1011007
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait243834Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91786Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718