säälittävää

äläyritä6666

En käy katsomassa kuviasi instagramissa voit laittaa takaisin salaiseksi.

21

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahopäidenvaltakunta

      nyt ainakin tiedät että akka on täysin lahopää.

    • Onnellinennytt

      En avanut niitä takiasi. Voisit itse poistaa ystäväni facebook kavereista, koska poistit minutkin.

      • sivustahuutelen

        Sorry vaan, mutta eikö ystäväsi osaa itse poistaa naamakirja kavereitaan, jos eivät halua olla kavereina. Vai oletko juuri se joka määrää mitä kukakin saa tehdä, eikä toisten mielipiteillä ole väliä. Ystäväsi voisivat itse pyytää aloittajan poistamaan heidät kavereista, jos sitä itse haluavat. Vai oletteko eläimiä?


      • sivustahuutelen
        sivustahuutelen kirjoitti:

        Sorry vaan, mutta eikö ystäväsi osaa itse poistaa naamakirja kavereitaan, jos eivät halua olla kavereina. Vai oletko juuri se joka määrää mitä kukakin saa tehdä, eikä toisten mielipiteillä ole väliä. Ystäväsi voisivat itse pyytää aloittajan poistamaan heidät kavereista, jos sitä itse haluavat. Vai oletteko eläimiä?

        Siis laumaeläimiä.


    • omaasianne

      Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta hoitakaa henkilökohtaiset asianne jossain muualla kuin yleisellä keskustelupalstalla!!

    • Exxxxxxxxx

      Kaikki voi näyttää tuolta jos vain maalaa naaman täyteen. Minulla on jo uusi voit lopettaa

    • kohteliasta111111

      Asia ei minulle mitenkään kuulu, mutta eron myötä on kohteliasta poistaa ex-puolison sukulaiset ystävistä (niin naamakirja kuin muutkin somet). Ei ole reilua uudelle kumppanille jos ex-puoliso tykkää ja kommentoi kaikkea mitä sukulaiset kirjoittaa. Tilanne on toki eri jos on siunaantunut yhteisiä lapsia ja liitto on ollut pitkä.

      • wdweddw

        Eletäänkö nykyään kokonaan sosiaalisessa mediassa, facessa ym? Minne on hävinnyt taito seurustella livenä ihmisten kanssa. Aika naurettavalta näyttää kun nuoripari "seurustelee": istuvat vierekkäin ja vahtaavat jä pläräävät älypuhelintaan. Siinä jää silmiin katsominen ja kädestäpitely toiseksi. Keskusteleeko nuoriso enään ollenkaan keskenään vai käyttävätkö facea ym. viestimiseen vaikka toinen olisi vieressä.

        Asia ei kuulu minullekaan, mutta ketjussa taitaa olla kyse jostain muusta kuin ex-puolisosta. Joltain teinityttöjen touhulta tuntuu.


    • tapsa8888

      Minä kyllä von sun kuvia kattella ja unelmoida <3

    • Rrrrrrriiisstooo

      Ei ne eukon kaverit mua poista facekavereista. Miten ex eukko sitten vahtais mun elämääni:))

    • juurikinniin

      Älä hakkaa edes syyllistä vaan vie se vangiksi. Se on Egyptin sääntö.

    • Loukattulady

      Jos voit puhua puhelimessa ja lähettää viestejä luulisi että voit olla myös ystävä naamassa. Silmissäni olet moukka, koska toimin noin. Vai oletko naamaystävä vain ihmisille kenen kanssa et soittele?

      • Junttirunkkari

        Unohda karvian juntit ne toimii justnoin. ei osaa elää parisuhteessa yksinkin on huono ja jos joku kiinnostaa sitä ei ainakaan huolita ettei vaan rakastuta jne jne. Vitun juntteja


    • vähänfaktaa

      En tiedä onko viestit kohdistettu yhteen henkilöön, mutta oma toimintani ei vastaa kuvattua. Olen sinkku, mutta vain osittain omasta tahdosta. Karviassa ei ole myöskään hyville miehille hyviä naisia ja jos nainen löytyy toiselta paikkakunnalta hän ei ole valmis muuttamaan Karviaan. Täällä ei ole töitä ja jos jatkaa vanhassa työpaikassa työmatkasta tulee kohtuuttoman pitkä. Pitäisi löytää nainen tekee työtä mitä voi tehdä ns. missä vain. Itse henkilökohtaisesti en tunne yhtään. Nyt kaikki ajattelee miksi minä en muuta muualle? Koska olen maalaisjuntti

    • Grrrrrrrr

      Fakta, epätoivoisen naisen tuntomerkit:
      -lisätään kuvia faceen, instaan, snäpiin..ja kaikki on nykyään julkista (ennen ei ollut). Mulle ex on ex ja jos en tahdo olla kaverisi, seuraajasi en myöskään katso enää kuviasi!!!!! Liian läpinäkyvää epätoivoista ei Kiinnosta!!

    • MMMiesss

      Kuvaton vielä rumia ja luonnottomat meikit. Luonnollinen kauneus kunniaan on Karvian miehen mielipide

    • helvetinmoukat

      Perkele vittu ei munkasn instagram kuvat tunnu ketään kiinnostavan ku juuri kukaan ei tykkää vittu!

    • ihmettelenkauheesti

      Miten muuten sille jota tää keskustelu koskee niin on menny viesti perille?

    • poistuisitkomunelämästän

      Ei sille taira mennä mikään perille. Oikein alkanut ällöttää sen naama

      • onkovarma

        Tietääkö se että keskustelu koskee sitä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe