Olisiko täällä yhtään kunnollista vastamaan, mitä mieltä on Vehmaasta. Tontti tarjonta koulu terveyskesus yms..
Kiitos jo etukäteen ASIALLISISTA vastauksista.
Minkälainen paikka Vehmaa on asua?
13
2713
Vastaukset
En tiedä.
Kuulemma hyvä.
- 2016vuonnakin
Okkkkk
- hhhhhhhghhhvg
......
- Anonyymi
Nää on ihan oikeasti sisäsiitoisia punaniskoja jotka ei ulkopuolisia ihmisiä kunnioita.
- Anonyymi
Totta puhut, samanlaista porukkaa mitä Taivassalossa ja Kustavissa on...
- Anonyymi
Kieli pitkänään odotetaan uusia veronmaksajia, mutta jos olet muualla syntynyt, niin et ole edes ihminen. Toimintatorilla apinoidaan vauvasta vaariin, koska me ollaan aina niin tehty ja aina tullaan apinoimaan, jos ei sovi niin muuta muualle.
- Anonyymi
En tiedä. Mut asuu siellä yksi mahtava tyyppi Timo.S uuttavuotta sinulle menneisyydestäsi yksi ent.naantalilainen.
- Anonyymi
Eikös Timo Pekka Siitoin ole menehtynyt jo vuosia sitten? Eli ei asu enää.
- Anonyymi
Serkut poikineen parittelee ja lisääntyy. Eivät kestä auringon valoa ja hampaat harottaa suussa.
- Anonyymi
Juu ja Asematien alussa asuu itsensäpaljastaja! Mikä lie wannabee muusikko.
- Anonyymi
Sikoja ja sikaloita on paljon joten sianpaskan hajun ja kinkun saat naapuristasi.
- Anonyymi
Sisäsiittoinen kunta ja ihmiset. Kaasua vaan risteyksen kohdalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265388- 534631
- 894400
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601