Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Palstan ilkeilijät (TROLLIT)

Almamedia

Saatteko paljonkin tyydytystä keljuilu-viesteistä, joilla koitatte tuhota asiallisen keskustelun tälläkin palstalla? Tässä en nyt tarkoita sinänsä hauskoja mutta vanhoja puujalkavitsejä kuten lukemattomat kerrat toistettuja alennusvaihteisto = halpuutusvaihteisto yms. jotka ovat ihan hauskaa luettavaa toistostakin huolimatta.

Tällä palstalla esiintyy myös halpamaista ilkeilyä ja epämääräisiä vihjailuja toisten keskustelijoiden oletettuihin henk.koht. ominaisuuksiin (homous, lääkitykset, tal. tilanne). Tällainen törkykirjoittelu nimimerkki-kaappauksilla höystettynä pakottavat kysymään: MIHIN PYRITTE?

25

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roketirolli

      Kyl me enimmäkseen vaa vihataan Almamediaa...

      • Trondheim34

        Juuri tyypillinen esimerkki vihapuheen sävyisestä trollauksesta... tai sitten roketirolli ei tykkää Aamulehti/MTV -mediatalosta. Voitko selventää?


      • roketirolli

        Vaikutusmahikset nolla. Sitä ei kestä polla.
        Ja sit me vitaan kans hesarii. aika palkjokii.
        Ja kaikkia yli 25 vuotisii suomalais muijii. Paitsi jos on silarit.


    • Älä_välitä

      Nämä 24:n trollit ovat niitä elämässään epäonnistuneita ja syrjäytyneitä kateudentäyttämiä ihmispoloja. Niitä ketuttaa kaikki, mikä osoittaa että kaverilla on asiat paljon paremmin kuin itsellä. Jos katsot mitä tahansa automerkkipalstaa, näet suomalaisen nuorenmiehen pahan olon. Toisaalta, miksi turhaan kiinnittää heihin huomiota - hehän eivät kirjoituksillaan voi vaikuttaa yhään mihinkään.

      • Susujuntti

        Juuri sinä jo toisella kommentilla aloituksen lisäksi kiinnitit heihin huomiota. Idioottimaista muuten kirjoittaa useammalla eri nimimerkillä yhdessä keskustelussa.


      • Älä_välitä

        Tuli huti, mutta mitäs siitä.....


      • Älä_välitä
        Älä_välitä kirjoitti:

        Tuli huti, mutta mitäs siitä.....

        Nyt osui ämpäriin. Aika monta hutia tuli, mutta nyt onnistuin ruiskasemaan siemenet metrin päähän laskiämpäriin.


    • roketirolli

      Onko trolli ja ilkeilijä muuten sama asia? Minusta ei. Tässä ketjussa ei ymmärtääkseni ole kirjoittanut vielä yhtään trollia. Ja aloitus siis kutsui ilkeilijöitä. Eläkepappa sai mitä halusi ;)
      Huom. Osaan halutessani olla myös ihan oikeasti ilkeä. Mutta siihen ei nyt tietenkään tässä ole mitään syytä. Leppoisaa iltaa sinne keinutuoliin suuret ikäluokat :)

    • Almamedia

      Aloittajana kommentoin vasta nyt: Ilkeilijä on varmaan juu parempi ilmaisu. Eläkkeellä kylläkään en ole. On mun mielestäni ilkeätä "varmana tietona" julistaa, että se ja se vastaus on "varmuudella" aloittajan itse tekemää tekohengitystä luomalleen ketjulle. Missä evidence? Surkeat ilkeilijät surkuttelevat useilla eri autopalstoilla juuri palstan nimen mukaisen auton omistavia luusereiksi autovalintansa vuoksi. Tämä Suzuki-palsta on vielä aika rauhallinen. Toista maata taitaa olla Dacia-palsta. Yhteinen nimittäjä näille ilkeilijöille on, että muut ovat heidän mielestään kusipäitä ja luusereita ja he itse ovat täydellisiä & ylhäisyyksiä ja ennen kaikkea oikeat autovalinnat tehneitä. Hyvähän se on, että S24 saa olla ukkosenjohdatin näille "turhautuneille ja katkerille nuorille miehille". Mieluummin vihapuhetta täällä S24-maailmassa kuin ISIS-puuhailua Brysselissä.

      • vanha_kääpä

        Veikkaanpa, että tällä Suzuki palstalla ei todellakaan kirjoittele nuoret miehet. Suzuki on ihan vihoviimeisiä automerkkejä, jotka nuoria miehiä kiinnostaa. Tarkkaile niitä harvoja Suzukeja, jotka näet liikenteessä, niin niiden kuljettajien keski ikä on reilusti yli viidenkympin. Yhtään amis-teiniä ei tässä maassa näe Suzukin ratissa.
        Minä ajan jo kolmannella uutena hankitulla Suzukilla ja mulle on aivan sama paljonko näitä myydään suomessa ja montako tulee vastaan maantiellä. Äärettömän varmatoimisia ja karun pelkistettyjä autoja nämä ovat ja siksi tykkään näistä.


      • vanhaeikääpä
        vanha_kääpä kirjoitti:

        Veikkaanpa, että tällä Suzuki palstalla ei todellakaan kirjoittele nuoret miehet. Suzuki on ihan vihoviimeisiä automerkkejä, jotka nuoria miehiä kiinnostaa. Tarkkaile niitä harvoja Suzukeja, jotka näet liikenteessä, niin niiden kuljettajien keski ikä on reilusti yli viidenkympin. Yhtään amis-teiniä ei tässä maassa näe Suzukin ratissa.
        Minä ajan jo kolmannella uutena hankitulla Suzukilla ja mulle on aivan sama paljonko näitä myydään suomessa ja montako tulee vastaan maantiellä. Äärettömän varmatoimisia ja karun pelkistettyjä autoja nämä ovat ja siksi tykkään näistä.

        "Yhtään amis-teiniä ei tässä maasa näe Suzukin ratissa".
        Kovinpa tarkan tilaston olet laatinut kun olet jokaisen Suomen Suzukin tarkastanut!
        Tarinan opetus: puhu vain omasta puolestasi.


    • Almamedia

      Mä osuin Ihan sattumalta Suzuki palstalle ja tiedän, että kyseessä on laadukas auto. Kuten monet muutkin.
      Uus Vitara on ihan makee.
      Mut nyt saatte kyllä pitää palstanne ihan rauhassa mun puolesta :D

      Ai niin. Vihaan siis oikeasti heikkolaatuisia tai puolueellisia medioita ;)

    • taustamelua

      Eipä ilkeilijöitä puutu muiltakaan suomi24:n palstoilta, samanlaisiin henkilöön käyviin ala-arvoisiin oksennuksiin olen törmännyt muillakin palstoilla mutta en kiinnitä niihin sen suurempaa huomiota, koetan selata asialliset viestit paskan seasta. Häirikköviestit ovat ikäänkuin taustamelua jota ei edes huomaa kuin vasta sitten kun taustamelu katoaa.

      • Möllimöllimöö

        Kovinpa vaan taas näyttää häiritsevän, kun piti taas kommentoida. Noinko olet kiinnittämäti huomiota, että oikein kommentoit.


      • Almamedia

        Ainakin se on varmaa, että NIKKI-kaappaus tuottaa mielihyvää joillekuille. Tässäkin ketjussa. No, eipä tuo haittaa. Samaa NIKKIä voi käyttää samassa ketjussa monikin ja olkoon hyvä niin.
        ALOITTAJA


      • kikulikii
        Almamedia kirjoitti:

        Ainakin se on varmaa, että NIKKI-kaappaus tuottaa mielihyvää joillekuille. Tässäkin ketjussa. No, eipä tuo haittaa. Samaa NIKKIä voi käyttää samassa ketjussa monikin ja olkoon hyvä niin.
        ALOITTAJA

        Sen oikein huomaa, että se si sua haittaa, kun oikein siintä kirjoitat.


      • LuutaKäytössä

        Tarkoitatko SI SU -pastilleja?


    • Almamedia

      Minua ei liikuta nikkikaapparit tai muut häiriköt pätkän vertaa. Ohitan heidän kirjoitukset ilman mielipahaa, enkä edes ikinä lue niitä, en siis ikinä, kun ei vaan liikuta. Muutenkin nämä keskustelupalstoilla roikkujat ovat outoja, sillä täällä jokaikinen kirjoitus on soopaa, eikä mua liikuta. En ikinä vaivautuisi kommentoimasn mitään täällä, koska ei liikuta pätkääkään. En ikinä edes käy näillä tyhmillä palstoilla, en ikinä ikinä ikinä.

      • Almamedia

        Et ole se Almamedia eli minä, joka aloitin tän ketjun. Tiedät sen, vaikka en asiaa voikaan todistaa. Kirjoittelet tyhmyyksiä palstalla, jolla et ikinä käy... Kiitos, piristit apean mieltä! Älä vaan lopeta kirjoittelujasi. Ja tuskin lopetat, kun et ole aloittanutkaan.


      • kalmameedia
        Almamedia kirjoitti:

        Et ole se Almamedia eli minä, joka aloitin tän ketjun. Tiedät sen, vaikka en asiaa voikaan todistaa. Kirjoittelet tyhmyyksiä palstalla, jolla et ikinä käy... Kiitos, piristit apean mieltä! Älä vaan lopeta kirjoittelujasi. Ja tuskin lopetat, kun et ole aloittanutkaan.

        Huomaatko mies hyvä laisinkaan, kuinka paasaat, että sinua ei trollit ja nikkikapparit haittaa, eikä häiritse, silti kommentoit asiaa moneen kertaan, joten näyttää asia sinua suuresti häiritsevän.


      • Kyläkelepaa
        Almamedia kirjoitti:

        Et ole se Almamedia eli minä, joka aloitin tän ketjun. Tiedät sen, vaikka en asiaa voikaan todistaa. Kirjoittelet tyhmyyksiä palstalla, jolla et ikinä käy... Kiitos, piristit apean mieltä! Älä vaan lopeta kirjoittelujasi. Ja tuskin lopetat, kun et ole aloittanutkaan.

        Millä helvetissä voi kirjoittaa ilkeyksiä palstalla, jolla ei ikinä käy???? Rekisteröi kaveri hyvä mimimerkki ja lopeta katkera tilitys.


      • Almamedia_trules
        Kyläkelepaa kirjoitti:

        Millä helvetissä voi kirjoittaa ilkeyksiä palstalla, jolla ei ikinä käy???? Rekisteröi kaveri hyvä mimimerkki ja lopeta katkera tilitys.

        Mää olen palstan Trölli ja mulla on houdussa karsee pölli, heh.


      • luuu

        luu


      • SoWhat78
        Kyläkelepaa kirjoitti:

        Millä helvetissä voi kirjoittaa ilkeyksiä palstalla, jolla ei ikinä käy???? Rekisteröi kaveri hyvä mimimerkki ja lopeta katkera tilitys.

        Niin, no... tää ketju meni sekaisin, kun joku tai jotkut tahallaan alkoi vastailemaan esiintyen toisen käyttämällä nimimerkillä. Ei tosin mua haittaa. Mut kun aiheenakin oli palstan ilkeilijät, kai se nyt oli odotettavissakin, että hauskat veijarit iskevät. Ei saa olla liian tosikko!


      • SoWhat78
        SoWhat78 kirjoitti:

        Niin, no... tää ketju meni sekaisin, kun joku tai jotkut tahallaan alkoi vastailemaan esiintyen toisen käyttämällä nimimerkillä. Ei tosin mua haittaa. Mut kun aiheenakin oli palstan ilkeilijät, kai se nyt oli odotettavissakin, että hauskat veijarit iskevät. Ei saa olla liian tosikko!

        Niin ei sitten ollenkaan mua haittaa. Ei pätkän vertaa. En edes lue nuita rolli kirjoituksia ikinä, saatikka vastais. Kun ei haittaa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe