Hei vaan!
Olen vasta-alkanut rakennusalan remonttiyrittäjä Tampereelta ja pääasialliseen osaamiseeni kuuluu vesieristykset ja laatoitukset. Olen toiminut rakennusalalla jo vuodesta 2006. Etsin tässä lisää osaamista ja referenssikohteita. Olisin kiinnostunut varsinkin laminaatin ja parketin asennuksesta, tapetoinnista ja maalauksesta. Jos sinulla on tällaisia kohteita tiedossa niin nyt saisit työt hyvin edullisesti.
Hintaesimerkkejä (sis alv24%):
- 25m2 seinä- ja lattiapinta-alan kylpyhuoneen laatoitus sisältäen kiinnitys- ja saumalaastit sekä silikonit 800 eur
- lautaparketin ja laminaatin asennus 12 eur/m2
- 4m2 sisäkaton panelointi 285 eur
- sisäkaton maalaus 2 kertaan 13 eur/m2
- tapetointi 12eur/m2
- ulkomaalaukset 25 eur/tunti tai urakka
- purkutyöt 30 eur/tunti tai urakka
Työt kotitalousvähennyskelpoisia sekä hinta sisältää aina suojaukset ja loppusiivouksen sekä jätteiden poiskuljetuksen.
Ystävällisin terveisin
[email protected]
Remonttitöitä Pirkanmaan alueella
henri_remonttimies
2
145
Vastaukset
- Sellasta_tänään
Kyllä noilla hinnoilla ei kauaa hommia ole, kun rahat ei riitä edes elämiseen.
Toinen hinta on hirmu kallis, kuten 4m2 katon panelointi, kun taas tuntihinta aivan olematon.- aloittaja_
Laitoin tuohon vain esimerkkejä.. etsin lisää kokemusta ja siksi hinnat aika halvat. Laatoittaa osaa todella hyvin ja jälki on erinomaista. Etsin siis referenssejä eli tarkoitus on tehdä työt mahdollisimman hyvin jotta saan niistä kuvat kotisivuilleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3277839Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662196- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91281Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181721249RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1391047