Naapurijännitys

TottaVaiKuvitelmaa

Asun rivitalossa ja jännittää melkein aina nähdä kun naapurista joku tulee ulos samaan aikaan kun itse on pihalla. Pitäisikö naapurille jäädä juttelemaan jotain small talkia vai tervehdinkö vain? Vai sanonko edes mitään? Sen tiedän että naapurissa asuu joku mies koiransa kanssa. Tässä rivitaloyhtiössä asuu siis aika normaaleita suomalaisia ihmisiä eli melkein kukaan ei tervehdi jos tulee vastaan. Ei täällä kyllä paljoa ketään liikukaan pihalla ja joskus tuntuu, että täällä ei saisi edes jopa liikkua pihalla. Vai kuvittelenko mielessäni vain koko jutun? Ehkä voi tuntua vähän siltäkin välillä. Mutta silti jotenkin kuvittelen että pitäisi elää kuin jossain Amerikassa ja harrastaa jotain turhanpäiväistä lätinää jos sattuu ovesta pihalle samaan aikaan naapurin kanssa.

5

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entervehdi

      ei tarvitse puhua sanaakaan jos ei halua

    • varovaisesti_vaan

      Älä nyt nolaa itseäsi ainakaan aloittamalla!

    • kunvienroskat

      Minä tervehdin naapuria ekana, sitten se on ohi eikä tarvii pähkäillä. Ei tarvitse mitään keskustella, pelkkä "moi" riittää ja naapurit pitää normaalina ja kohteliaana. Kaikki ei edes vastaa tai häkeltyvät ja silloin voi tuntea olevansa vähän parempi ihminen :)

    • Jännittäjä

      Itse varmaan tervehtisin, jos katseet kohtaisivat. Muuten keskittyisin vain omiin hommiini. Ainahan pääset takaisin sisälle piiloon, jos alkaa ahdistaa. Asuin joskus yhteiskämpässä parin muun kanssa ja välillä kyttäsin vain huoneessani odottamassa hetkeä, milloin voin keneenkään törmäämättä liikkua vessaan tai keittiöön. Oli hirveän jännittävää avata se ovi ja miettiä, onks näkyvillä ketään. Jälkeenpäin tuntuu todella hölmöltä!

    • takuuvarma

      Kannattaa kuljeskella alasti tai vähintään niillä rajoilla, siitä se lähtee. Voi siirtyä vaikka naapuriin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe