Naapurijännitys

TottaVaiKuvitelmaa

Asun rivitalossa ja jännittää melkein aina nähdä kun naapurista joku tulee ulos samaan aikaan kun itse on pihalla. Pitäisikö naapurille jäädä juttelemaan jotain small talkia vai tervehdinkö vain? Vai sanonko edes mitään? Sen tiedän että naapurissa asuu joku mies koiransa kanssa. Tässä rivitaloyhtiössä asuu siis aika normaaleita suomalaisia ihmisiä eli melkein kukaan ei tervehdi jos tulee vastaan. Ei täällä kyllä paljoa ketään liikukaan pihalla ja joskus tuntuu, että täällä ei saisi edes jopa liikkua pihalla. Vai kuvittelenko mielessäni vain koko jutun? Ehkä voi tuntua vähän siltäkin välillä. Mutta silti jotenkin kuvittelen että pitäisi elää kuin jossain Amerikassa ja harrastaa jotain turhanpäiväistä lätinää jos sattuu ovesta pihalle samaan aikaan naapurin kanssa.

5

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entervehdi

ei tarvitse puhua sanaakaan jos ei halua

• varovaisesti_vaan

Älä nyt nolaa itseäsi ainakaan aloittamalla!

• kunvienroskat

Minä tervehdin naapuria ekana, sitten se on ohi eikä tarvii pähkäillä. Ei tarvitse mitään keskustella, pelkkä "moi" riittää ja naapurit pitää normaalina ja kohteliaana. Kaikki ei edes vastaa tai häkeltyvät ja silloin voi tuntea olevansa vähän parempi ihminen :)

• Jännittäjä

Itse varmaan tervehtisin, jos katseet kohtaisivat. Muuten keskittyisin vain omiin hommiini. Ainahan pääset takaisin sisälle piiloon, jos alkaa ahdistaa. Asuin joskus yhteiskämpässä parin muun kanssa ja välillä kyttäsin vain huoneessani odottamassa hetkeä, milloin voin keneenkään törmäämättä liikkua vessaan tai keittiöön. Oli hirveän jännittävää avata se ovi ja miettiä, onks näkyvillä ketään. Jälkeenpäin tuntuu todella hölmöltä!

• takuuvarma

Kannattaa kuljeskella alasti tai vähintään niillä rajoilla, siitä se lähtee. Voi siirtyä vaikka naapuriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6267
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5649
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4645
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      58
      3926
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3031
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59