pystytkään??????????Kansalle huvia
Ämmä näytä kyntes mihin vielä
25
<50
Vastaukset
- uusMarilynn
Minä ja kansa innolla odotamme.
- mitteee
No anna tulla sitten!
- uusMarilynn
mitteee kirjoitti:
No anna tulla sitten!
etkö ymmärtänyt lausetta ?toistanko:Ämmä näytä kyntes ,mihin vielä pystytkään.(Suomennos: en tarkoita väkivaltaa,vain saatanallisia juonia toisten ihmisten selän takana.Taivutanko saman rautalangasta?Eikö älykkyys riitä?Ootko elukka?)
- eikösniin
uusMarilynn kirjoitti:
etkö ymmärtänyt lausetta ?toistanko:Ämmä näytä kyntes ,mihin vielä pystytkään.(Suomennos: en tarkoita väkivaltaa,vain saatanallisia juonia toisten ihmisten selän takana.Taivutanko saman rautalangasta?Eikö älykkyys riitä?Ootko elukka?)
Niin tajusin vain että taidat itseäsi ämmänä pitää.
- Sopisiko
Mitäs jännää keksittäis? Miten olis mutapaini ;D
- oletkohyväsiinä
Tai kakansyönti kisat????
- uusMarilynn
vihaan väkivaltaa,olen ajatteleva ihminen.Minulla on reuma ja syön kortisonia,fyysinen voima kadoksissa.
- skikkarä
uusMarilynn kirjoitti:
vihaan väkivaltaa,olen ajatteleva ihminen.Minulla on reuma ja syön kortisonia,fyysinen voima kadoksissa.
Eihän kakansyöntikisa voimaa tarvii, senkun jauhat vaan..
- uusMarilynn
skikkarä kirjoitti:
Eihän kakansyöntikisa voimaa tarvii, senkun jauhat vaan..
tiiäkkö,mua ei naurata mulla on lihasreuma,kortisoni syö lihaksia,olen isokoinen nainen,mutta fyysinenvoima on kadoksissa.en mää kakkaa syö,tiiäkkö,mä ostin pilailukaupasta nuorempana tekokakan,yritin narrata exää ,ei muistaakseni mennyt ansaan
- ootkovarma
uusMarilynn kirjoitti:
tiiäkkö,mua ei naurata mulla on lihasreuma,kortisoni syö lihaksia,olen isokoinen nainen,mutta fyysinenvoima on kadoksissa.en mää kakkaa syö,tiiäkkö,mä ostin pilailukaupasta nuorempana tekokakan,yritin narrata exää ,ei muistaakseni mennyt ansaan
Polymyalgia rheumatica, jota kutsutaan myös lihasreumaksi, on iäkkäillä esiintyvä reumaattinen sairaus. Sitä voi joskus harvoin esiintyä 50-vuotiailla, mutta yleisin alkamisikä on 70 vuotta. Sairaus on melko harvinainen, yli 50-vuotiaista siihen sairastuu vuosittain 5 - 10 henkilöä kymmenestä tuhannesta. Kaksi kolmasosaa sairastuneista on naisia. Sairauden syytä ei tunneta.
- 50-70vuotiasko
ootkovarma kirjoitti:
Polymyalgia rheumatica, jota kutsutaan myös lihasreumaksi, on iäkkäillä esiintyvä reumaattinen sairaus. Sitä voi joskus harvoin esiintyä 50-vuotiailla, mutta yleisin alkamisikä on 70 vuotta. Sairaus on melko harvinainen, yli 50-vuotiaista siihen sairastuu vuosittain 5 - 10 henkilöä kymmenestä tuhannesta. Kaksi kolmasosaa sairastuneista on naisia. Sairauden syytä ei tunneta.
Oletko jo 70 vuotias????????????
- Oottatekin
50-70vuotiasko kirjoitti:
En usko, hän on varmaan tuo 5-10 henkilöä.
- uusMarilynn
50-70vuotiasko kirjoitti:
tiiäkkö,lääkäri sano samaa harvinainen viiskymppisillä,mutta mulla alko verenpainetauti kolmikymppisenä,jotenka en tiiä miksi mulla alkaa tavallista nuorempana tuommoset sairaudet.Mutta lääkäri sano myös että nivelreuma voi alkaa myös lihasreumana,jotenka tällähetkellä diagnoosi lihasreuma.Oon vähän yli viiskymppinen.
- Sopisiko
Jos ei mutapaini, niin kävisikö kansalle kokkaus. Kansa tykkäisi, jos tekisimme sille hyvää ruokaa ja herkkuja jälkkäriksi ja kahvin kanssa nautittavaksi. Vai mitä kansa?
- uusMarilynn
Sopisiko kirjoitti:
Jos ei mutapaini, niin kävisikö kansalle kokkaus. Kansa tykkäisi, jos tekisimme sille hyvää ruokaa ja herkkuja jälkkäriksi ja kahvin kanssa nautittavaksi. Vai mitä kansa?
saat anteeksi
- ääsNikki
Sopisiko kirjoitti:
Ei sitten arsenikkia mausteeksi, eihän?
- Sopisiko
ääsNikki kirjoitti:
Ei sitten arsenikkia mausteeksi, eihän?
Ei tietenkään. ei edes huumorilla.
- scräätzh
Teroittelen tässä vielä kynsiäni...!!!!
uusMarilyn on feikki. aidot romaninaiset siivoavat, laittavat perheilleen ruokaa, hoitavat kotejaan, käyvät asioillaan eivätkä roiku netissä
- uusMarilynn
tiiäkkö,mä oon melko huushollaaja,siinä heikommat ois ihmeissään,
- hormoonihäiriö
Samaa mieltä, ei tommosia juttuja yli 5 kypänen heitä nuoren angstilla.
- uusMarilynn
hormoonihäiriö kirjoitti:
Samaa mieltä, ei tommosia juttuja yli 5 kypänen heitä nuoren angstilla.
olen saanut arveluttavia kehuja nuorekkuudestani
- tairomaani
Oletko mustalainen??
- uusMarilynn
tairomaani kirjoitti:
Oletko mustalainen??
älä viitti,saanko kysyä mikä sinä olet omasta mielestäsi?Olen vaalea ,muodokas Suomalainen nainen.Joku voi sanoa arjalainen,mutta en hyväksy rotuajattelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708