S-Marketin myyjätär :)

huohJAhuoh

Hitto soikoon kun on nätti nuori nainen, ulkopaikkakuntalaisena pysähdyin eilen hämeenkyrön s-markettiin. Paha mennä sanoo, mut ehkä kaunein näkemäni nainen :D Lyhyet hiukset, hiukan hopeansävyiset, jos mä näistä nyt mitään ymmärrän. poikkeen kyllä toistekkin jos sattuis että kohdattais.

14

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakaskans

      Kyllä tiedän kans tuon naisen. Rakastunut myös häneen. Taitaa olla vaan varattu tuo ihana naisihminen.

      • zztopp

        Et oo tohtinu kysyä...? Ota kosssua kunnolla ja mee sitte sanomaan että oon rakastunu neitiin..! Kyllä hän heti sitte huomaa että ompa jämy mies ku tohtii päivällähi juuva ku miehet kosparaa.


    • mummumannista

      Meeppä rohkijasti vaan sanalle ja kysäse, lähtiskö mukkaa sekä kakaroille äirex voippa viä luvata ettei kuhmuja eikä kramaleita tu puuttumaan,koitappa siitä saaha rohrinkotka hellan ja nyrkinväliin.Niitä muistoja on sitten vanhana mukava kuulustelupöytäkirjoista lastenlasten kanssa lueskella kun se ukkokin jo lykkää hosmaa humppakankaalla

    • onnaiskauneutta

      Todella kaunis nainen. On niitä siellä kyllä muitakin kauniita naisia. Kiva asioida siellä kun silmänruokaakin tarjolla eikä maksa mitään :)

    • heeeman

      vit..ako täällä tuonlaisia kirjoittelet, taidat olla joku paikallinen runkkari johon päin nätit naiset eivät vilkaisekaan.

    • mulattimouhijärveltä

      Hyvä heeman,tyhmät runkkarit tulee tänne kattelee naisia,tosi mies kuten heeman ei naisiin vilkaisekkaan.Laitappa insinöörejä alulle,tiedäthän mistä ne tulee ja miten niitä tehdään

    • annastiia

      Ei kai siinä mitään pahaa liene jos miestä naisen ulkoinen olemus miellyttää.

      • HuohJAhuoh

        ei luulis olevan :) maailma on kauniita naisia pullollaan, ja jos joku uskaltaa kehua toisen ulkonäköä positiivisessa mielessä niin ei se huono ole ollenkaan. :) tuon alatyylisen kommentin yllä jätän omaan arvoonsa, kertoo hyvin paljon kommentin jättäneestä, eikä niin positiivisessa mielessä ;)


    • mrhelppoheikki

      Tota mr heemannin kommenttia tarkoittanet. Jooei kauneuden toteaminen mitään pahaa liene ja parasta jos pientä viatonta flirttiäkin olisi. Hymy pientä sanailua(small talk) tekee ihmiselle hyvää varmaan molemminpuolin. Eikä se petipuuhia merkitte. Sitä vaan että ottaa toisen ihmisen huomioon;)

    • Kassalla

      Valintatalossa vasta kaunis nuori nainen onkin.....

    • ellenkiva

      Kyllä ne naisetkin kattoo miehiä sillä silmällä. Muutama namu bongattu ;)

      • hUohjahuoh

        No se on hyvä tietää, ettei ihan yksipuoliseks mene tämä tiirailu :)


    • Aloitan kesäkuussa työt lihatiskillä.

    • Jonninjoutavaa horinaa. Eikö aloittajalla ole parempaa tekemistä kuin ahdistella jotain kassatyöntekijää netin palstoilla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe