Viikonloppuna nähdään ehkä. Jännittää ja ujostuttaa. Siitä on jo niin pitkä aika kun viimeksi nähtiin. Nyt kun saan tilaisuuden, niin varmaan en kuitenkaan saa mitään aikaiseksi että meistä tulisi enemmän kuin ystäviä. Ja sitten taas nyyhkin ikävääni ja omaa saamattomuuttani. Nytkin tekisi ihan hirveästi mieli laittaa sinulle viestiä, enkä saa sitäkään aikaiseksi kun en keksi tarpeeksi hyvää tekosyytä. Oon täys tyhmyri :-(
Jännittää !!!
5
<50
Vastaukset
- saalaittaa
Laita vaan jos toinen tuntuu kivalta ja luotettavalta. Hän osaa suhtautua siihen hyvin.
- aloittajaitkeelisäätaas
Se on niin helppoa sanoa sellaisen joka ei ole ujo. En minäkään muutoin ihan näin ujo ole,mutta se mies jotenkin... Tekee musta ujon?! Nyt varsinkin kun viime tapaamisesta aikaa, niin kokoajan jännittää enemmän ja enemmän, ja kuvittelen kaikkea ihan typerää. Ajattelen häntä melkein 24/7 ja se ei todellakaan auta... Vaikka oikeasti voisin laittaa hänelle viestin, kun hän se on aloitteellisempi ollut kokoajan...En tiedä. Voi kun ajattelisin hänestä vain ystävänä niin ei olisi tämmöisiä ongelmia.
- fuetpurayrmv
Nyt otat itestäs niska-kyrpä -otteen ja heilahdat sen naisen luo. Vai miten pitkään vielä meinasit urpoilla palstalla. Äläkä sano että "olen nainen" tai sanon tyttärellesi että sen isä haluaa kyrpänsä tilalle pillun !
- NautiTilaisuudesta
Miksi tarvitset ystävälle lähetettävään viestiin erityisen syyn? Ainahan voi vain kysellä kuulumisia ja piristää hänen päiväänsä muutamalla mukavalla sanalla. Samalla voit kysyä siitä viikonlopustakin.
- aloittajainiseetässä
Sovittiin jo että nähdään, niin ei nyt kehtaa millään taas viestitellä, ettei arvaa että olen ihastunut, kun ystäviä vain ollaan. Odotan kuitenkin kokoajan viestiä häneltä, tyhmää tyhmää, tyhmä minä! Olen liian ujo tämmöisiin hommiin, pitikin ihastua! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1633402Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks92892Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k142583Uus terveysassema
Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma112341Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂452254Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i262205Mitäköhän tämä koko sekosotku on ollut?
Tuskin tiedät itsekään. Ja jos luulet että en ole huomannut näitä apupoikiasi niin kyllä olen.131327- 761288
Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S2171258Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä
”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole181233