lomatonni peli

minttukaaka

aika jännä kun myyjä sanoi et jos lomatonnissa saat joko numeron tai kaupungin oikein voitat sen 5 e. veikkauksen sivuilla taas ei lue ollenkaan sitä vaihtoehtoa että vain numero osuisi oikein.

7

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyjäerehtyi

      ei tietysti lue, koska vitosen saa, jos kaupunki on oikein, pelkällä numerolla oikein et saa mitään....ihan tyhmä ja turha peli oikeesti.

      • Anonyymi

        Kaksi suomalaisille tärkeää kaupunkia on Lomatonni -pelissä ollut paitsiossa nyt jo yli vuoden:

        Berliini / ed. esiintymä 26.11.2022
        Tukholma / ed. esiintymä 07.12.2022

        Kaikki muut 58 nimettyä kaupunkia ovat esiintyneet tämän pian päättyvän kalenterivuoden 2023 aikana vähintään kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi suomalaisille tärkeää kaupunkia on Lomatonni -pelissä ollut paitsiossa nyt jo yli vuoden:

        Berliini / ed. esiintymä 26.11.2022
        Tukholma / ed. esiintymä 07.12.2022

        Kaikki muut 58 nimettyä kaupunkia ovat esiintyneet tämän pian päättyvän kalenterivuoden 2023 aikana vähintään kerran.

        Heh, tuosta postauksesta on likimain tasan vuosi, vaikka tuntuu kuin olisi kirjoittanut sen vain muutama viikko sitten.

        Vain pari päivää sitten Lomatonnin kaupungiksi arvottiin Tallinna. Se oli viimeinen, joka odotutti ensimmäistä kertaa arvotuksi tulemista kuluvana kalenterivuotena 2024 aina joulukuulle asti. Mutta nyt siis jokainen kaupunki on saanut vähintään kerran nimensä tulosluetteloon.

        Juuri nyt jännätään Budapestiä, jonka edellinen esiintymä on 307 yön takana
        (10.02.2024).

        Lomatonnin numeropuolella tilanne on suorastaan hälyttävä. Numero kaksi (2) on ollut teillä tietymättömillä tätä kirjoittaessani jo 1540 yötä (25.09.2020).
        Kakkosen lisäksi löytyy 14 muutakin numeroa, jotka eivät ole vuonna 2024 saaneet näkyvyyttä arvonnoissa. Listaus:

        2, 55, 50, 28, 80, 18, 10, 32, 91, 11, 8, 73, 25, 36 ja 100.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, tuosta postauksesta on likimain tasan vuosi, vaikka tuntuu kuin olisi kirjoittanut sen vain muutama viikko sitten.

        Vain pari päivää sitten Lomatonnin kaupungiksi arvottiin Tallinna. Se oli viimeinen, joka odotutti ensimmäistä kertaa arvotuksi tulemista kuluvana kalenterivuotena 2024 aina joulukuulle asti. Mutta nyt siis jokainen kaupunki on saanut vähintään kerran nimensä tulosluetteloon.

        Juuri nyt jännätään Budapestiä, jonka edellinen esiintymä on 307 yön takana
        (10.02.2024).

        Lomatonnin numeropuolella tilanne on suorastaan hälyttävä. Numero kaksi (2) on ollut teillä tietymättömillä tätä kirjoittaessani jo 1540 yötä (25.09.2020).
        Kakkosen lisäksi löytyy 14 muutakin numeroa, jotka eivät ole vuonna 2024 saaneet näkyvyyttä arvonnoissa. Listaus:

        2, 55, 50, 28, 80, 18, 10, 32, 91, 11, 8, 73, 25, 36 ja 100.

        Helpommin lomatonnista 1000 e voittaa kuin esim. lotosta. 3 kertaa on meidän perheelle vuosien varrella tuo tonni tullut. Tosin viimeisestä alkaa olla jo 3 vuotta. Tuntuu että Lomatonnille tapahtui jotain samanlaista sen jälkeen kun sen arvontaa ei enää tv:ssä näytetty ,kuin kenolle silloin kun keno muuttui palloarvonnasta tietokoneella suoritetuksi.

        Tänä vuonna 2 kertaa on käynyt niin että kaupunki on oikein ja numero yhdellä ohi.

        Merkille olemme panneet myös sen että jos antaa koneen arpoa rivin niin sen antama kaupunki tulee 1-3 viikon kuluessa mutta silloin sitä ei ole enää tullut uudestaan pelattua.

        Vieköhän tässäkin taas tietokone pelaajaa?

        Veikkauksen nettikasino on sekin merkillinen viritys. Kun uusi pelaaja rekisteröityy niin aluksi siellä saa pikku panoksilla mukavia muutaman kympin voittoja usein. Jonkin ajan päästä voi jysähtää vähän reilumpikin parin kolmen sadan voitto. Ainakin jos on pelikäytös ollut sellaista että ne muutaman kympin houkutusvoitot on tullut lyötyä nopeasti takaisin, niin kyllä tekoäly äkkiä bongaa että hei, tuossahan on ihminen joka tykkää pelata mutta vain pikkupanoksella niin sellaisellehan on hyvä heittää vähän isompi syötti. Ihminen joka on saanut 10 sentin paukulla 200-300 euroa , alkaa ajatella että olispa ollut euron panos niin olisi saanut 2000-3000 egeä! Sellainen pelihimoinen on oikein toiveasiakas niin kannattaa sellaiselle syötiksi vähän antaa välillä. Yhdellä meistä loppui tuuri nettikasinolla kuin seinään sen jälkeen kun 300 e voiton tultua siitä kotiutettiin 250 e. Sen jälkeen nettikasinolla ikään kuin softa vaihtui täkyjen ja bonuspelien avokätisestä jakamisesta suoranaiseksi nylkemiseksi. Tyypillistä on ollut se että kun siellä ennen 20 eurolla aloitti, pääsi melkein joka kerta voiton puolelle ja kun kävi vähiin saldo, sai usein comebackin jollain ihmevoitolla esim. bonuspelissä. Tuon kotiutuksen jälkeen homma kääntyi totaalisesti ja nyt tyypillistä on että kun 20 e pelaa minimipanoksilla 10-20 snt. , niin ei tarvitse kauaa pimputella kun on jo saldo nollilla! Ei mene läpi väitteet satunnaisuudesta, kyllä näissä tietty kaava toistuu ja se miten se menee, riippuu kyllä ihan pelaajan käyttäytymisestä että onko ottanut voitot pankkitilille vai innokkaana lisännyt pelaamistaan voittoja saatuaan. Sellainen joka pelaa voitettuaan yhä enemmän, on hyvä asiakas joka kannattaa pitää tyytyväisenä mutta se joka heti jotain vähän reilumpaa saatuaan ottaa melkein kaikki talteen, niin sellaiselle ei kannata voittoja tarjoilla kun rahat eivät palaa takaisin kuin ehkä hyvin hitaasti.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpommin lomatonnista 1000 e voittaa kuin esim. lotosta. 3 kertaa on meidän perheelle vuosien varrella tuo tonni tullut. Tosin viimeisestä alkaa olla jo 3 vuotta. Tuntuu että Lomatonnille tapahtui jotain samanlaista sen jälkeen kun sen arvontaa ei enää tv:ssä näytetty ,kuin kenolle silloin kun keno muuttui palloarvonnasta tietokoneella suoritetuksi.

        Tänä vuonna 2 kertaa on käynyt niin että kaupunki on oikein ja numero yhdellä ohi.

        Merkille olemme panneet myös sen että jos antaa koneen arpoa rivin niin sen antama kaupunki tulee 1-3 viikon kuluessa mutta silloin sitä ei ole enää tullut uudestaan pelattua.

        Vieköhän tässäkin taas tietokone pelaajaa?

        Veikkauksen nettikasino on sekin merkillinen viritys. Kun uusi pelaaja rekisteröityy niin aluksi siellä saa pikku panoksilla mukavia muutaman kympin voittoja usein. Jonkin ajan päästä voi jysähtää vähän reilumpikin parin kolmen sadan voitto. Ainakin jos on pelikäytös ollut sellaista että ne muutaman kympin houkutusvoitot on tullut lyötyä nopeasti takaisin, niin kyllä tekoäly äkkiä bongaa että hei, tuossahan on ihminen joka tykkää pelata mutta vain pikkupanoksella niin sellaisellehan on hyvä heittää vähän isompi syötti. Ihminen joka on saanut 10 sentin paukulla 200-300 euroa , alkaa ajatella että olispa ollut euron panos niin olisi saanut 2000-3000 egeä! Sellainen pelihimoinen on oikein toiveasiakas niin kannattaa sellaiselle syötiksi vähän antaa välillä. Yhdellä meistä loppui tuuri nettikasinolla kuin seinään sen jälkeen kun 300 e voiton tultua siitä kotiutettiin 250 e. Sen jälkeen nettikasinolla ikään kuin softa vaihtui täkyjen ja bonuspelien avokätisestä jakamisesta suoranaiseksi nylkemiseksi. Tyypillistä on ollut se että kun siellä ennen 20 eurolla aloitti, pääsi melkein joka kerta voiton puolelle ja kun kävi vähiin saldo, sai usein comebackin jollain ihmevoitolla esim. bonuspelissä. Tuon kotiutuksen jälkeen homma kääntyi totaalisesti ja nyt tyypillistä on että kun 20 e pelaa minimipanoksilla 10-20 snt. , niin ei tarvitse kauaa pimputella kun on jo saldo nollilla! Ei mene läpi väitteet satunnaisuudesta, kyllä näissä tietty kaava toistuu ja se miten se menee, riippuu kyllä ihan pelaajan käyttäytymisestä että onko ottanut voitot pankkitilille vai innokkaana lisännyt pelaamistaan voittoja saatuaan. Sellainen joka pelaa voitettuaan yhä enemmän, on hyvä asiakas joka kannattaa pitää tyytyväisenä mutta se joka heti jotain vähän reilumpaa saatuaan ottaa melkein kaikki talteen, niin sellaiselle ei kannata voittoja tarjoilla kun rahat eivät palaa takaisin kuin ehkä hyvin hitaasti.

        Minulla ei ole juurikaan mitään lisättävää tai poistettavaa em. jutusta

        nimittäin olen kokenut käytännössä nämä asiat samalla tavalla !

        Huijaako veikkaus ?!


    • Anonyymi

      Nöyryyttävä peli.

    • Anonyymi

      Voiko peli surkeammaksi mennä, arvonnastakaan mitään tietoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe