siitä on hyvä keskustelu Fasebuukissa kuinka Demariäiti käytti lasta omien tarkoitusperien takia törkeästi hyväksi ,mutta jos lapsi olisi ollut valkoista rotua tuskin tätä olisi noteerattu mitenkään .
Millainen äiti vie kiusatun lapsensa telkkariin
11
<50
Vastaukset
- perSSrotat
Palstapersu kertoo kaiken oleellisen: Kun lapsi joutuu persujen kiusaamaksi, niin syy ei ole persuissa vaan lapsessa itsessään ja hänen äidissään. Mistä tämä persujen lapsiviha sikiää?
- sieltä.mistä.muukin.viha
Sieltä mistä muukin persujen viha. Siitä mistä persut niin usein jaksavat kirjoittaa. Siitä mikä persuja niin kovasti kiinnostaa.
Anuksestahan se kumpuaa. - 3e3e3e3e
Missä persu on valtteria kiusannut? Itse levität vihapuhetta mitähän valtteri ja sen äiti olisi mieltä käytöksetäsi oletko ajatellut itse?
- JUOANKOROTEaA
3e3e3e3e kirjoitti:
Missä persu on valtteria kiusannut? Itse levität vihapuhetta mitähän valtteri ja sen äiti olisi mieltä käytöksetäsi oletko ajatellut itse?
Ai missäkö on herjattu persu hanki silmälasit tai pyydä jotakin lukutaitoista tulkiksi.
- eihyvä
Erittäin fiksu äiti tuo esiin sen tosiasian, että rasistipaskat kouluttaa kotona pentujaan kiusaamaan vähemmistöjä.
Mistä se lapsi muuten vihan oppi, kun isältä ja äidiltä.
Isän ja äidin vastuulla on lapsen kasvattaminen, mutta kun rasistinen paskahousu on isänä, niin tässä tulos.- wddwdwd
Niin viime kesänä kun oli tuo suomalaislapsia hakannut maahanmuutajalapsien katujengi eli maahanmuuttaja lasten vanhemmat opettaa mamaulapsia hakkamaan suomalaisia lapsia kotonaan. Mistä muualtakaan ne olisi suomalaisten hakaamisen oppineet kuin ädiltä ja isäkältä. Olsiko tähän jo aika ruveta puutumaan?
- gurk.gurk.gurk
Mietippä tätä miksi persu äiti tuli julkisuuteen jonkun leijonakorun takia,anto haastatteluja jopa rasistisille netti- lehdille.No facesta kyllä selvisi miksi.
- 4r34r343
Uu taas rasismia ja persukin vielä olihan sitä jo 2 min ilman miten myö tästäkin selvitään? Joko valtteria kiusanneet rasistibussikuskin on saatu kiinni? eihän siinä menen kuin vartti selvitää.
- Angry_man
Persut ovat koulukiusaajiin verrattavia lasten kiusaajia. Sen tekee sata kertaa pahemmaksi se että kiusaajat ovat aikuisia ihmisiä. Se on raukkamaisinta mitä aikuinen ihminen tekee.
- Tiina.Viinakakku
Miksi persut vihaavat jopa lapsia?
- punasokeavihreä
Tiina.Viinakakku kirjoitti:
Miksi persut vihaavat jopa lapsia?
Sossut ja vihreät vihaavat silmittömästi lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921485Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva199940- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750- 7714
- 60693