Miten BB perii. Perikö itse ja lähettää suoraan käräjille tai lähettää vielä perintätoimistolle johonkin?
BIGBANKIN perintä
11
3125
Vastaukset
- Maksuunheti
Ovikello soi ja sisään tulee Tallinnasta pari perijää.
Perii itse BigBankAs Suomen Sivuliike ja aika nopeasti laittaa käräjille.
- perinnänkeskeytys
BigBankin lainan maksu tulee halvemmaksi päästää suoraan uo:oon. Korko ja kulut pienenee huomattavasti. Perintätoimistona käyttävät PRA Grouppia muistaakseni.
- 34634636
Joo Pra suomi on ulosotossa velkojana, pra lähettää eka kirjeen ja siinä kannattaa heti laittaa sinne mailia perinnän keskeyttämisestä.
Eilen tuli just tuolta pra:lta mailia että voisi tehdä maksusopparin ja saisi alennusta kuluista jne.. En aio tarttua tuohonkaan - jesra
Pra.lla on jopa 72 kk. aiak maksa ja jotain bonusta vielä ja mahdollisuus jopa ulosotosta pois saada laina ilma että heti maksaisin pois kerralla. mielestän i tuo 72 on parempi vaihtoehto, mikäli on omaisuutta.
- BBlaina
34634636 kirjoitti:
Joo Pra suomi on ulosotossa velkojana, pra lähettää eka kirjeen ja siinä kannattaa heti laittaa sinne mailia perinnän keskeyttämisestä.
Eilen tuli just tuolta pra:lta mailia että voisi tehdä maksusopparin ja saisi alennusta kuluista jne.. En aio tarttua tuohonkaanLaittoiko BigBank maksuhäiriömerkinnän sen vuoksi että laina oli 60 vrk hoitamatta? Miksi et muuten halua hoitaa sitä Pra:n kautta?Tuleehan se varmasti halvemmaksi jos ei päälle lykätä käräjäkustannuksia ja Uo taulukkomaksuja.30
6 vuoden maksuaika?!? Mikä korko? Varmasti käräjien & UO:n kustannukset pieniä verrattuna 6 vuoden maksusoppariin.....
- ålkjjb
Ihan selkeästi on sanottiu kuin sopit maksusuunnitelmasta uusia korkoja enää ei kerty. Mielestäni kuin on omistusasunto ja ulosotto uhkaa sitä, on kyllä soppari parempi vaihtoehto.
- miksikeutaanuota
Korkoprosentti on uo.ssa ja perintätoimistoissa sama eli 7,5%. Tosin ulosotto voi vissiin periä alkuperäistä korkoa 6 kk ajan. Eikä kukaan pakota ottamaan 72 kk maksuaikaa, mutta jos lainaa on paljon voi se olla parempi kuin esim 12 kk
- PigPänk
Pig Pänk :@
- jormanpoikajorma
eivät tee mitään.revi lasku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141