Miten BB perii. Perikö itse ja lähettää suoraan käräjille tai lähettää vielä perintätoimistolle johonkin?
BIGBANKIN perintä
11
4054
Vastaukset
- Maksuunheti
Ovikello soi ja sisään tulee Tallinnasta pari perijää.
Perii itse BigBankAs Suomen Sivuliike ja aika nopeasti laittaa käräjille.
- perinnänkeskeytys
BigBankin lainan maksu tulee halvemmaksi päästää suoraan uo:oon. Korko ja kulut pienenee huomattavasti. Perintätoimistona käyttävät PRA Grouppia muistaakseni.
- 34634636
Joo Pra suomi on ulosotossa velkojana, pra lähettää eka kirjeen ja siinä kannattaa heti laittaa sinne mailia perinnän keskeyttämisestä.
Eilen tuli just tuolta pra:lta mailia että voisi tehdä maksusopparin ja saisi alennusta kuluista jne.. En aio tarttua tuohonkaan - jesra
Pra.lla on jopa 72 kk. aiak maksa ja jotain bonusta vielä ja mahdollisuus jopa ulosotosta pois saada laina ilma että heti maksaisin pois kerralla. mielestän i tuo 72 on parempi vaihtoehto, mikäli on omaisuutta.
- BBlaina
34634636 kirjoitti:
Joo Pra suomi on ulosotossa velkojana, pra lähettää eka kirjeen ja siinä kannattaa heti laittaa sinne mailia perinnän keskeyttämisestä.
Eilen tuli just tuolta pra:lta mailia että voisi tehdä maksusopparin ja saisi alennusta kuluista jne.. En aio tarttua tuohonkaanLaittoiko BigBank maksuhäiriömerkinnän sen vuoksi että laina oli 60 vrk hoitamatta? Miksi et muuten halua hoitaa sitä Pra:n kautta?Tuleehan se varmasti halvemmaksi jos ei päälle lykätä käräjäkustannuksia ja Uo taulukkomaksuja.30
6 vuoden maksuaika?!? Mikä korko? Varmasti käräjien & UO:n kustannukset pieniä verrattuna 6 vuoden maksusoppariin.....
- ålkjjb
Ihan selkeästi on sanottiu kuin sopit maksusuunnitelmasta uusia korkoja enää ei kerty. Mielestäni kuin on omistusasunto ja ulosotto uhkaa sitä, on kyllä soppari parempi vaihtoehto.
- miksikeutaanuota
Korkoprosentti on uo.ssa ja perintätoimistoissa sama eli 7,5%. Tosin ulosotto voi vissiin periä alkuperäistä korkoa 6 kk ajan. Eikä kukaan pakota ottamaan 72 kk maksuaikaa, mutta jos lainaa on paljon voi se olla parempi kuin esim 12 kk
- PigPänk
Pig Pänk :@
- jormanpoikajorma
eivät tee mitään.revi lasku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664