silmätikku narsisteista,luulinko heitä liian pahoiksi?Kaiken kiusan keskellä luulee kaikkia pahoiksi.
Tiiättekö,tänään tuli vahva todiste mun
13
<50
Vastaukset
- harhoissas
Onko sulla reaalielämässä normaaleja ihmissuhteita? Ystäviä? Elät ihan
- uusMarilynn
On mun exä,eilen puhuin sille ja tänään äidille.Saattahan te psykoosista syyttää.Oletteko jotain edun tavoittelijoita?Tiiäkkö,mulle tuli Visakortti tänään ja hitto mulla oli ilmestynyt jostain kumman syystä mun pörssiin vanhalla nimellä ollut uusi kortti.Tiiäkkö, ihmettilin kun maksoin sillä yks päivä, myyjä kysy käytetäänkö tätä uutta toimintoa,mä kysyin mitä hiton uutta toimintoa,sanoin ei siinä ennen oo ollut mitään uutta toimintoa.Jotenka kellä se psykoosi on?
- dementttttia
uusMarilynn kirjoitti:
On mun exä,eilen puhuin sille ja tänään äidille.Saattahan te psykoosista syyttää.Oletteko jotain edun tavoittelijoita?Tiiäkkö,mulle tuli Visakortti tänään ja hitto mulla oli ilmestynyt jostain kumman syystä mun pörssiin vanhalla nimellä ollut uusi kortti.Tiiäkkö, ihmettilin kun maksoin sillä yks päivä, myyjä kysy käytetäänkö tätä uutta toimintoa,mä kysyin mitä hiton uutta toimintoa,sanoin ei siinä ennen oo ollut mitään uutta toimintoa.Jotenka kellä se psykoosi on?
Harhoissas tilannut sen varmaan...
- uusMarilynn
dementttttia kirjoitti:
Harhoissas tilannut sen varmaan...
tiiäkkö,kävin pankissa, en raskinut se ois maksanut,ne sano että koita pärjätä kuukauden päästä tulee uus.Sanonko suoraan, en raskinut.
- jepjepsu
uusMarilynn kirjoitti:
tiiäkkö,kävin pankissa, en raskinut se ois maksanut,ne sano että koita pärjätä kuukauden päästä tulee uus.Sanonko suoraan, en raskinut.
No hyväkun asia hoidossa.
- uusMarilynn
jepjepsu kirjoitti:
No hyväkun asia hoidossa.
mulla oli vanha kortti rikki,eikä tää kukkaroon ilmestynyt kortti ollut rikki ja uus toiminto oli ilmestynyt.Oisko tuossa todiste poliisille?Hitto rikoin sen kortin.
- bumpå
uusMarilynn kirjoitti:
mulla oli vanha kortti rikki,eikä tää kukkaroon ilmestynyt kortti ollut rikki ja uus toiminto oli ilmestynyt.Oisko tuossa todiste poliisille?Hitto rikoin sen kortin.
No kylläpä helposti noi sun korttis rikki menee, onko ne pahvisia?
- uusMarilynn
bumpå kirjoitti:
No kylläpä helposti noi sun korttis rikki menee, onko ne pahvisia?
Muovia on niin kuin yleensä ja siinä oli viiltonen riikeymä,hyvä kun ei mennyt kokonaan kahtia.Mun äiti voi todistaa ,kävin hänen kanssa siellä.
- luulotautinen
Psykoosia liikkeellä....
- Einytoikein
Tiiäkkö, Sä et ole ihan terve...veikkaisin kyllä ennemmin paranoidia skitsofreniaa noiden oireiden perusteella. Mikäli et ole jo diagnoosia saanut niin varaisin sinuna lääkäriajan. Elämä helpottuu ja elämänlaatu paranee kun oikealla lääkityksellä saadaan harhat kuriin .
Psykoosilta tuo ei ihan vaikuta.
Terv.psyk.sh- uusMarilynn
Tiiäkkö,lääkärit tekee diagnoosin ,sairaanhoitajat antavat keskustelu apua. Ryhtiä nyt terv.psyk.sh.
- uusMarilynn
uusMarilynn kirjoitti:
Tiiäkkö,lääkärit tekee diagnoosin ,sairaanhoitajat antavat keskustelu apua. Ryhtiä nyt terv.psyk.sh.
kuuleppa kävin yhen sunlaises sairaanhoitajan juttusilla keskusteleen mun erosta,seinähullu,me keskusteltiin molempien ongelmista,hän omistaan ja minä omista,minä toimin myös hänelle keskusteluapuna,hae apua sun runsaalle egolle
- vaikuinka
uusMarilynn kirjoitti:
kuuleppa kävin yhen sunlaises sairaanhoitajan juttusilla keskusteleen mun erosta,seinähullu,me keskusteltiin molempien ongelmista,hän omistaan ja minä omista,minä toimin myös hänelle keskusteluapuna,hae apua sun runsaalle egolle
Tuskin se ero päällimmäisin syy ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243