puheille?nyt syytetään psykoosista.Tiiättekö,tuo on jo vainoo?
Sanokaa:Pitäiskö mun mennä poliisin
7
<50
Vastaukset
- tätäonsos.media
Jokaisella on oikeus mielipiteensä. Aina voi lähteä tilanteesta pois.
- uusMarilynn
Sairasta porukkaa,Joka päivä uusia syytöksiä.Mua vainotaan täällä.Kysyn vaan,mitä tulee huomenna?
- ehkäniillävaikeampaa
uusMarilynn kirjoitti:
Sairasta porukkaa,Joka päivä uusia syytöksiä.Mua vainotaan täällä.Kysyn vaan,mitä tulee huomenna?
Tää paikka on vähä tälläinen hullujen suljettu osasto.
- uusMarilynn
ehkäniillävaikeampaa kirjoitti:
Tää paikka on vähä tälläinen hullujen suljettu osasto.
Niin,tää on,sekopäistä porukkaa.Tiiäkkö,mä tiedän paljon mielenterveys ongelmista ja täällä on tosi seko porukkaa.
- käsin
uusMarilynn kirjoitti:
Niin,tää on,sekopäistä porukkaa.Tiiäkkö,mä tiedän paljon mielenterveys ongelmista ja täällä on tosi seko porukkaa.
Aivan varmasti tiedät omista kokemuksista
- uusMarilynn
käsin kirjoitti:
Aivan varmasti tiedät omista kokemuksista
tiiäkkö,olen nyt ihan hyvässä kunnossa ja huomaan ja tunnen hullun jos sellasen kanssa olen tekemisissä.
- uusMarilynn
uusMarilynn kirjoitti:
tiiäkkö,olen nyt ihan hyvässä kunnossa ja huomaan ja tunnen hullun jos sellasen kanssa olen tekemisissä.
jatkan ,yks epämääränen tyyppi tuli jutteleen mun kans yks päivä,arvaa pelottiko?pelkäsin että se tarttuu mun kurkkuun kiinni.Käytin kaikki mun älykapasiteetin sille keskustellessa ja mietin mitä vastaan sille tarkasti.Selvisin hengissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658