Mukavaa iltaa ja hyvää alkavaa pääsiäis-viikonloppua sulle rakas nainen<3 Ikävä sua<3 Sillä hän on leidi:) Kumpa hän mulle kuuluis vaan<3 https://www.youtube.com/watch?v=mY2SuS1C-X8 Ajatuksia sulle rakas nainen: Mikä on elämän tarkoitus?:) Ikävän karkoitus... vai mikä? Hyvää pääsiäistä!
SULLE IHANALLE:)
18
<50
Vastaukset
- vaikkaensunihana
Ilman rakkautta ei ole mitään. Siitä voi päätellä paljon.
Kuvittele nyt vähän, pääsiäisen kunniaksi. Ihania me ollaan kaikki:)- aap1
Nimimerkkiä nyt ei kannata niin vakavasti ottaa;)
- pienileidisiolisin
Happy Easter herrasMiehelle. Elämällä on monta tarkoitusta. Minun on ikävä sinua, rakas mies. Tahtoisin olla vieressäsi ja hellästi kosketella. Tahdon sinut.
- onnenpisaroitakin
Hyvää yötä, muutama onnen hetki pääsiäiseen itsekullekin.
- aap1
Ja valon pisaroita:), Hyvää yötä!
- jotenkinseoli
Ei kun niin se olikin, valonpisaroita.
- nainentuumas
Olen samoilla linjoilla, en kuvittele mitään, silti saa tänne tulla toivottamaan vaikka hyvää pääsiäistä.
Ap on täysin tuntematon, mutta luen häntä niin, että on ainakin kiltin tuntuinen ihminen, ei pahaa sanaa kenellekään. Siksi mä toivon että sä löydät sen mitä haet, jos haet. Itse en mitään hae, mä vaan käyn muuten vaan täällä. - HyvääHuomentaSinulle
Elämän tarkoitus on rakkaus. Valon pisaroita.
Jollainen saa elämältä tehtävän. Tiedätkö mikä on minun tehtävä? Mikä on sinun tehtävä?- PositiivistaAjattelua
Jospa meillä olis yhteinen tehtävä?:D
- mielenkiintoista1
:D hmm... mikähän se mahtaisi olla?
- keneltäkysyit
mielenkiintoista1 kirjoitti:
:D hmm... mikähän se mahtaisi olla?
Jos kysyt multa: toivon mukaan, löytää toisemme:D
(ei täältä palstaltaketään löydä oikeasti vaikka kuinka ikkunaverhot heiluisi)
- elluhalloBY
Hyvää pääsiäistä 1;nen
Elämän tarkoitus olla sisäisesti onnellinen
Se on ikuista kilvoitusta
OLE HÄPI (*_*)- minulleniin
Ei sen pidä olla kilvoittelua onni on levollisuutta.
Mukavaa pitkäperjaintai-iltaa sulle rakas nainen<3<3<3<3 Yksi ainoa ikkuna ja yksi ainoa ihana nainen:) https://www.youtube.com/watch?v=LX6JiTHzqe8
- Pitkäperjantaimiete
Katselitko ainoasta ikkunasta ja mitä näit?
- odotanvielä
Hyvää pääsiäistä, nähdäänköhän huomenna olisi ollut pääsiäisen huipennus tavata hänet kahdestaan, toivoin hänen tulevan vastaan.
- onnetararpoo
Elämän tarkoitus rakkautta täynnä oleva pakkaus.
- ainajatuksissani
kuin myöskin IHANALLE miehelle hyvää pääsiäis-viikonloppua <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2831605Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041569Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2631218Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki271134Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin901107Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023