P niinkuin pääsiäinen. Hyvää sellaista!
P - naiselle pääsiäistä!
9
<50
Vastaukset
- tiijätkukaN
kiitos :)täältä yksi P nainen,,
- sitäsamaa
Kiitos.
- sopivannos
Kiitos! Kohtuus kaikessa yksi muna vain.
- munaton
Hävytöntä,mikä on muna? En muista.
- kiirustorstai
Joskus miettiny mistä tulee sana pääsiäinen, ehkä johdettu sanoista pääs' ja iäinen l. Jeesus pääsi ikuiseen elämään. Joo-o. Näin sen täytyy olla. Olen melko uskis. Uskon rakkauteenkin Jumalan lahjana. On se vaan niin ihme tunne. Hän mahtaa olla ateismiin päin kallellaan enemmän siis J, jota kaipaan. J niin kuin juhannus tai ehkä Joroinen tai vaikka juusto. Mut miehellä on miehekäs nimi. Tykkään sanoa sen ääneen.
- Pimppinainen
No täällä minä sinun P niinkuin Pimppinaisesi. Mitäs mun pikku löpö höpö söpö töpö puppeliinini?
- trullillistapääsiäistä
Kiitti trolli, trulli!
- aaaaaaaaaaaaaaaaa12
Tarkotin ilville pääsiäistä.. ooot rakas
- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa12
PILVILLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83313239Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2062853Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy592447Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1721512Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181299Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551290Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14925- 60923
- 85860
- 20834