USA:n sotavoima ja taloudellinen mahtavuus on pelottava uuden hullun käsissä. Pitäisikö USA:n voimaa yrittää suitsia ettei se kasva liian suureksi ja hallitsevaksi ? Kuvitelkaa jos Aatulla olisi ollut USAN potentiaalia mein kampfian totettaessaan.
itä jos Trump tuleva Hitleri nro 2 ?
Pohdikelua
3
<50
Vastaukset
"ITÄ jos..." vai "MITÄ jos..."
Siinäpä vasta kysymys, aivan kuin "ollakko vai eikö olla?"
Mutta Trumpiin:
Vaihtoehto
A) ITÄ? - Itä tulee aina vastaan tällaisissa touhuissa... T. Neukut
B) MITÄ? - Trump tuskin ihan Hitleriin on verrattavissa, Aatun juutalaisviha oli aikanaan aika epäpätönen syy lähteä alottaan WW2:ta...
Trumpi tietääkseni vihaa helkkaristi rättipäitä, mutta näinä aikoina siihen on kyllä pätevä syy...- starwar
Kaikki on aina vaan oikeastaan Reaganin syytä!
- fghhjhgf
Ei mikään Trump ole maailman uhka numero ykkönen VAIN islam
joka leviää ympäri maailmaa kuin RUTTO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923488
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442867Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141976
- 621964