Olen isänmaallinen

dsfsdfsfd

Rakastan Suomea yli kaiken ja haluan sen pysyvän Suomena.
Vituttaako suvakkeja taas? Haluatteko tappaa minut?

52

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä_Suomi

Ei siitä ole kauankaan kun isänmaallisuus oli hyve, nyt se on ainakin tiettyjen mielenterveystapausten mukaan natsismia, rasismia ja ties mitä.
      Ja nämä suvakkihörhöt eivät ymmärrä mistään mitään, se on huomattu.
      Mutta onneksi näitä kiihkosuvakkeja on todellisuudessa se 1% kansasta, muiden mielestä isänmaallisuus on edelleenkin hyve kuten kuuluukin.

• OletteJoHävinneet

Ja kuitenkin se yksi prosentti tekee mitä haluaa...
        Ja äänestäjät muistavat äänestää aina samoja puolueita, isä/äiti äänesti aina d#######a, niin minäkin...

• xdemari
        OletteJoHävinneet kirjoitti:

Ja kuitenkin se yksi prosentti tekee mitä haluaa...
        Ja äänestäjät muistavat äänestää aina samoja puolueita, isä/äiti äänesti aina d#######a, niin minäkin...

Minäkin olen joskus tehnyt tuon virheen, ei tule toistumaan.

• Irtaantunut

Teidän älynlahjoillanne tuo hölötys toimii tarkoitustaan vastaan. Ja hyvä niin.

• dsfsdfsfd

Mistä sinä suvakki minun älynlahjani tunnet?
        Selvänäkijöitäkö te kaikki suvakit olette?

• Dsffdsdsffds
        dsfsdfsfd kirjoitti:

Mistä sinä suvakki minun älynlahjani tunnet?
        Selvänäkijöitäkö te kaikki suvakit olette?

Emme ole selvänäkijöitä, itse en tunne ketään riveistämme, joka olisi selvinpäin.

• Suvakitonalkoholisteja

Hehe....sieltä se totuus tuli ettekö kukaan ole koskaan selvinpäin..olette siis viina tai muu huumepöllyssä koko porukka. No sekin selittää teidän väkivaltaisen käytöksen joka mielnosoituksessa, rajat kiinni rauhalliasia mielnosoittajia kohtaan...hävetkää suvakit.

• huuhaahei

Miksi vitussa 50% nykyisistä suomalisista urheilijoista on pakolaisia tai heidän jälkeläisiään? Siksi, kopska heille on ollut pakko antaa kaikki mahdollisuudet kaikeen, mitä ikinä haluavatkaan. Toisin on kanta-asukkaiden kohdalla. Mitään ei tueta ja jopa juoksemisen harrastaminen maksaa aivan järkyttäviä summia jo yli 12-vuotiaalla, jossa ei luulisi olevan muita kuluja kuin lenkkarit. Eipä siis ihme että on vedettävä piristeistä paikat täyteen, mikäli sinuun on sellaisia summia sijoitettu. Kaikki vitun amirkhanit ja pallonpompottelijat ovat kaikki edenneet yhteiskunnan rahoilla, jotka ovat revitty köyhien kukkarosta.

• rertrre

Isänmaallisuus on sama kuin natsismi, maailman tulee olla yhteinen kaikille. Kaikki vähänkään isänmaalliset ovat sairaita natsipaskoja.

• rertrren_homokaveri

ilmankos kasvatin hitlerin viikset

• suvakki.on.vajakki

Koko ihmiskunta käytännössä perustuu rasismiin ja isänmaallisuuteen.

• jkhkjhk

Tulepas suvakki lässyttämään tuota mantraasi minun tai kenenkään tuttuni eteen.

• Hiirenpoikaset
        jkhkjhk kirjoitti:

Tulepas suvakki lässyttämään tuota mantraasi minun tai kenenkään tuttuni eteen.

Niin mitä?

• OletTäysinTurhaPelle
        Hiirenpoikaset kirjoitti:

Niin mitä?

Etkö ymmärtänyt?
        Vai yritätkö olla vitsikäs?

• täyttäshittiä

Paskat sinä mikään isänmaallinen olet. Et edes tiedä etkä ymmärrä mitä se sana oikeasti tarkoittaa. Olet vain tyypillinen itsekäs tämän ajan tuotos jolla on omasta mielestään kaikki oikeudet kaikkeen mutta ei mitään velvollisuuksia.

• dsfsdfsfd

Selvänäkijä suvakki taas vauhdissa. Kerrotko seuraavaksi että olen köyhä? Tai oliko sinulla joku muu vakiohokemasi jota hoet tällä palstalla kaikille jotka ei jaa sinun kanssasi sairasta unelmaa?

• monenlaista.köyhyyttä
        dsfsdfsfd kirjoitti:

Selvänäkijä suvakki taas vauhdissa. Kerrotko seuraavaksi että olen köyhä? Tai oliko sinulla joku muu vakiohokemasi jota hoet tällä palstalla kaikille jotka ei jaa sinun kanssasi sairasta unelmaa?

Ei minulla ole unelmaa siinä mielessä kuin sinä sen ymmärrät. Köyhyyttä sinulla näyttää olevan paljon henkisellä puolella, mutta juuri siitä samasta syystä et sitä edes ymmärrä omaavasi. Samasta syystä hoet täällä mantraasi muka isänmaallisuudestasi ja muusta sellaisesta paskasta. Taustalla kuitenkin vain oma henkilökohtainen ahneus ja pelko että joku saa jotain enemmän kuin sinä, tai että se on jotenkin sinulta pois vaikka todennäköisesti kaikkea on jo reilusti yli oman tarpeesi. Kasva aikuiseksi jo ja lopeta tuo ulina ja valitus kaikesta, ettet ole kuin pikkukakara kaupan karkkihyllyllä.

• dsfsdfsfd
        monenlaista.köyhyyttä kirjoitti:

Ei minulla ole unelmaa siinä mielessä kuin sinä sen ymmärrät. Köyhyyttä sinulla näyttää olevan paljon henkisellä puolella, mutta juuri siitä samasta syystä et sitä edes ymmärrä omaavasi. Samasta syystä hoet täällä mantraasi muka isänmaallisuudestasi ja muusta sellaisesta paskasta. Taustalla kuitenkin vain oma henkilökohtainen ahneus ja pelko että joku saa jotain enemmän kuin sinä, tai että se on jotenkin sinulta pois vaikka todennäköisesti kaikkea on jo reilusti yli oman tarpeesi. Kasva aikuiseksi jo ja lopeta tuo ulina ja valitus kaikesta, ettet ole kuin pikkukakara kaupan karkkihyllyllä.

Selvänäkijä suvakki selvänäkee taas asioita.
        Kai tajuat tehneesi itsestäsi taas pellen?

• aivan.se.ja.sama
        dsfsdfsfd kirjoitti:

Selvänäkijä suvakki selvänäkee taas asioita.
        Kai tajuat tehneesi itsestäsi taas pellen?

Taisikin osua pahasti äidin pikku kullannuppuun... Heitä vaikka itkupotkuraivarit lattialla tapasi mukaan. Ja nuo sinun ajatuksesi pelleistä tai ei, on aivan täysin se ja sama. Ei mitään merkitystä tai vaikutusta tuollaisen ihmisenä noin vajaan sanomana.

• dsfsdfsfd
        aivan.se.ja.sama kirjoitti:

Taisikin osua pahasti äidin pikku kullannuppuun... Heitä vaikka itkupotkuraivarit lattialla tapasi mukaan. Ja nuo sinun ajatuksesi pelleistä tai ei, on aivan täysin se ja sama. Ei mitään merkitystä tai vaikutusta tuollaisen ihmisenä noin vajaan sanomana.

Yhä pahemman pellen teet itsestäsi.

• dsfsdfsfd

• OsuiJaUpposi
        aivan.se.ja.sama kirjoitti:

Vastasit edellisen kirjoittajan kysymykseen.

• dsfsdfsfd
    • ylpeäparasiitti

Suurin osa suomalaisista ei ole sen enempää isänmaallisia kuin suvakkejakaan. Useimmat muuttaisivat heti pois täältä paskalandiasta, jos eivät olisi liian laiskoja opiskellakseen kieliä ja hyödyllisen ammatin.

• Miksi se 'suvakkeja' vituttaisi, jos haluat Suomen pysyvän Suomena. En tosin tiedä, mitä suvakki nykyään tarkoittaa. Alun perin suvaitsevaista vajakkia, mutta nykyisin tuntuu, että suvakki onkin suvaitsematon suomalaisten vihaaja, joka kannattaa vain rikollisia.

Minäkin olen isänmaallinen ja haluan Suomen pysyvän Suomena. Meidän yhteiskuntamme ja lainsäädäntömme pohjaa suvaitsevaisuuteen ja ajatuksen-, mielipiteen ja uskonnonvapauteen. Rasismi ja syrjintä eivät kuulu suomalaiseen yhteiskuntamalliin. Olemme siis samoilla linjoilla.

• ajankohtaistaraamatusta

Se mikä on Jumalan ja Jeesuksen tahdon mukaista joutuu antikristilllisen eli perkeleen hengen hampaisiin. Sen tavoitteena on yksi maailman hallinto, yksi maailman talous, yksi uskonto. Raamatun mukaan antikristusta vastustavat eliminoidaan suvaitsemattomina, koska he eivät kumarra antikristusta. Antikristillinen liberaali henki vaikuttaa ennennäkemättömällä tavalla mm. maailman valtamediassa. Raamatun mukaan tämä henki voi eksyttää jopa valitutkin.

• IhanVIISASTA

Puhetta, ja SE pitäisi julistaa kaikilla kaduilla, ja aitovierillä !

• Mitä Raamattu tietää 2000-luvun "valtamediasta"?

Muuten: miksi juuri liberaalissa ympäristössä syntyneet ja kasvaneet ja sanan-, kokoontumis- ja yhdistymisvapautta käyttäneet valittavat liberaaleista oloista?

Aika moni "rautaista järjestystä" ihannoiva kuvittelee,että juuri hän itse säästyy vainolta ja puhdistuksilta, jos sellainen järjestys saadaan aikaiseksi.

• Jollei olisi niinsanottuja suvakkeja, Suomi ei olisi enää Suomi.

Vain suvakit jaksavat sietää kaikenmaailman ärtyilijöitä. Jos kansakunta koostuisi pelkistä kiukuttelijosta, niin nämä pian kyllästyisivät toisiinsa.

Ihminen voi muuttaa vain itseään - tai olla muuttamatta.

• Kertokaapase

Olen rakentanut kotini perheelleni, suurella työllä,vaivalla ja tuskalla perheeni asuinsiaksi.Kuka päästää vieraan tulijan, noin vain ryöstämään ja omimaan perheelleni
      rakentamani kotini ,isännöimään siellä herroiksi,haukkumalla ,olet rasisti, jos et poistu
      ja luovu kodistasi glopaalin maailman ja meidän oikean uskon nimiin.
      Haluaisimpa tietää mistä lölytyy sellainen kansa,joka noin vain luopuu omasta kodistaan ja isänmaastaan ,ryöstäjän saapuessa ,vain jonkun suvaitsevaisuuden
      hulluuden nimeen.

• haistakaa.v1ttu

Te isänmaalliset älykääpiöt ette edes ymmärrä mistä laiton maahanmuutto on peräisin. Koittakaa ottaa selvää, jos ÄO riittää. Taitaa olla mahdoton tehtävä apinoille. Olen iloinen että tänne tulee ulkomaalaisia. Suomalaiset on todella itsekkäitä ja ikäviä. Täällä saa harjoittaa kaikkea epäeettistä toimintaa. Prostituutio puuttuu, mutta eiköhän sekin saada vielä lailliseksi tätä menoa! Kovat huumeet voisi myös tulla. Suomi vielä rakentaa ydinvoimaloita. Hyvää päivää. Toivottavasti joku niistä pamahtaa. Todalla haluaisin muuttaa kauas pois Suomesta!!!!!!!!

• 34643

-uskovainen uskoo vaikka ei näe
        -hyyskä uskoo vaikka näkee

• Näkemiinvain

No kerropa sitten sinä suuren nerouden ilmentymä MIKÄ sinua estää muuttamasta?

• LoinenTaasItkee

Oletko niin tyhmä, että et osaa edes muuttaa helvetistäsi pois, paratiisiin?
        Vai onko sossun rahanmaksu esteenä...?

• Odininsusi

Olisi parempi jos keskustelun aloittaja hankkisi egolleen oman osoitteen. En usko että samassa osoitteessa voi asua mitään muutakaan rakkautta tai isänmaallisuutta. Miksi joku olisi vähimmässäkään määrin kiinnostunut kuluttamaan energiavarojaan tuollaisen rimpulan surmaamiseen. Hae martyyriuttasi jostakin muualta rupea vaikka nälkälakkoon.

• poisvaanjahetiiii

mua vituttaa tää suomen hyysäys----noi ählämit ei oo ku hevonpaskaa mun silmissä---niistä ei ikinä tuu suomalaisia---niitten kulttuuri ihan perseestä ja uskonto samoin---suksikoon vittuun suomesta kaikki loiset PISTE

• Kultaonmeidän

Sammaa mieltä."Poisvain hettii."

• rohkeusonisänmaallista

Koska pelosta on tullut muka isänmaallista? Puhdasta ja suurta pelkoahan tuo kaiken erilaisen vihaaminen pohjimmiltaan on.

• 4jo34

ovatko muslimit sinusta pelureita

• OlisipaNoinHelppoa

Kyökkipsykologitkin heräsivät.

• fhopfme

Ne pelkäävät kaikkea joka ei näytä ja tunnu samalta kuin peilistä näkyy. Oli se sitten kotimainen vammainen, seksuaalisesti erilainen tai sillä on vain erilaiset poliittiset, uskonnolliset tai oikeastaan mitkä hyvänsä ajatukset. Puhumattakaan sitten ulkomaalaisista tai jopa eri rotuisista tai värisistä ihmisistä. Niitä kaikkia pitää pelätä ja vihata kuollakseen.

• Kirjoitasuomea
        fhopfme kirjoitti:

Ne pelkäävät kaikkea joka ei näytä ja tunnu samalta kuin peilistä näkyy. Oli se sitten kotimainen vammainen, seksuaalisesti erilainen tai sillä on vain erilaiset poliittiset, uskonnolliset tai oikeastaan mitkä hyvänsä ajatukset. Puhumattakaan sitten ulkomaalaisista tai jopa eri rotuisista tai värisistä ihmisistä. Niitä kaikkia pitää pelätä ja vihata kuollakseen.

Ketkä NE?

• tollo-suomeksi
        Kirjoitasuomea kirjoitti:

Ketkä NE?

isämmaan puollustajat.

• OletTolloKaikillaKielil
        tollo-suomeksi kirjoitti:

isämmaan puollustajat.

Maahammuuttajat tuovat kult tuuria maahamme.

• SeEiOleRasismia
        tollo-suomeksi kirjoitti:

isämmaan puollustajat.

"IsäMMaan puoLLustajat?" Mutta väärässä olet. Pelko ei synny erilaisuudesta, vaan uhasta joka nyt on realisoitunut esim. Brysselin iskuissa. Naaman väri ei näihin asioihin vaikuta. Koettakaa nyt kaikki muutkin jankuttajat ja inttäjät tajuta tämä yksinkertainen asia.

• kotimaani-on-Suomi

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Minulle riittää mainiosti Suomi, ja sen kauneus. En ole koskaan halunnut matkustella katsomaan iänikuisia kivikasoja jonnekin ulkomaille. Kun näkee televisiosta mitä jotkut pitävät kauniina maisemana, niin minusta ne on kaikkea muuta. Kyllä Suomessa on vielä kaikki mitä ihminen tarvitsee, ja vuodenajat siinä kaikkein parasta. Sen ymmärrän, että muutkin haluaisi tätä hyvää, mutta se pitää toteuttaa omin varoin, eikä muiden kustannuksella.

• 23545e

Elatusvelvollisuuden perusteeksi riittä nykyään hipiä tai usko, mitään isyystestejä ei enää tarvita.

• SuomiOnKoti

Ihan nappiin kirjoitettu.

• NoBordersko

Oishan se nyt paljon hienompaa, kun täällä olis kuin Mogadishussa.. Ai niin, kohta se paikoin onkin.. Sitten meillä on kaikilla niiiin kivaa!

• 4557h

Kuvitteleekohan hyyskä, että hänellä olisi jokin erityisasema uudessa kaaosyhteiskunnassa.

• 25h346

Kiihkeimmät hyyskät ovat kapinan hävinneiden punikkisukujen katkeroituneita vesoja. Heillä Suomen tuhoaminen on geneettisperäinen perusvietti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      55
      6526
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4281
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2129
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      37
      1786
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1401
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1139
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1074
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      969
    Aihe