Tässäpä mamujen etuuksista dokumentteja:

Ihmetelkäääääää

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näisevaamenee

karua o kertomaa.. ja OHI kaikkien jonojen...

• kummeksukaaaaaa

http://blogit.image.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/

" Roskajulkaisu MV yllytti tällä viikolla juuri näitä etuuksilla elämään joutuvia kertomalla yhden maahanmuuttajan saamista etuuksisista jostain käsiinsä saamiensa oikeiden asiakirjojen kanssa. Mukana oli toimeentulotukilaskelmia, joiden mukaan maahanmuuttaja oli saanut toimeentulotukea yhtenä kuukautena 29,18 euroa, toisena pyöreät nolla euroa ja kolmantena 62,85 euroa. Tämä riitti nostattamaan hillittömän raivon, koska MV enempää kuin lukijatkaan eivät osanneet lukea toimeentulotukilaskelmia. He pitivät kaikkia laskelman tulo- ja menopuolelle merkittyjä summia myönnettynä tukena. He eivät tajunneet, että laskelman viivan alle jäävä miinusmerkkinen summa eli vaje on se myönnettävä tuki. Sitä MV ei tiennyt tai ei välittänyt kertoa."

• Tasa-arvoa

Sen verran tyhmä äijä tuo Timonen että ei huomannut että kaksihenkinen perhe saa kuussa 2200 euroa. No niin saa suomalaisetkin ja sillä pitäisi pärjätä. Mutta tuo vitun elätti sai 920 euroa harkinnanvaraista. Vaatteisiin kotivakuutukseen ja lasten tapaamiseen. Se juukalainen kirjoittelee ilmeisesti päissään, tai voihan se olla oikeasti niin tyhmä että luulee että lukijat ei osaa lukea papereita. Lopputulos on se että tuo elätettävä kuppasi 3000 euroa kuussa meidän veronmaksajien rahaa. Moniko lieksalainen tienaa 3000 euroa (PUHTAANA KÄTEEN) niin kuin nämä parasiitit. Monelle jo puolet tuosta on iso palkka.

• Perseestä_jos_yrität

Ohoh.

Käpy ymmärryksessä.

Katsokaa tarkkaan ennen kuin menette ansaan.

Nyt on taas selkeä provo.

Voi olla esimerkiksi lapsen lapsi jo, eli sama liituviiva kansalaisena lakien mukaa.

Sumut ja muut kannattaa tarkkaan katsoa ennen kuin tuohon paskahörhöön sortuu.

Olen juonut laatukonjakkia, paljon

Kuitenkaan en ole noin säälittävän sumutettava , mitä ko. provo yrittää..

• Perseestä_jos_yrität

Minä ihmettelen sinua. Ei tahtosikaan ole noin ymmärtämätön.

Mene laatikkoon sen janisi kanssa ja kasva.

Minä olen niin likellä asiaa kuin olla voi.

Surkeenvaarallista!

• Perseestä_jos_yrität

No, se siitä. Raha ei ratkaise minun mieltäni. Pankolla en makaile . Sakun kanssa ehkä samaa, jotain.

Vääriin pitäis saada kaunista. ;)

• nomikäänsheriffi

Kyllä minäkin, kummeksun.

Odottakaa kaksi päivää, niin kerron surkeenvaarankasvatin motiivin.

Ei se alunperin noin mennyt ;)

• Nomikähänsheriffi

Viisi minuuttia luin noita Mitä vittua juttuja. Sanotaan, että totuus tulee lasten suusta.. Kuvittelin, että olisi jotain järkevää, kannanotollista, mutta, konjakkihuuruissanikin vain täyttä paskaa. Vieläpä Surpeenvaaran hemmolta. Enpä olisi uskonut!!?

PS. Nyt kyllä haastan monta. Sikailukin pääsiäisenä sallitaan. Nikkenikin vääristän, kuin siaksi;)

Jantski ei osaa erottaa. On Päässyt, Veräjästä. Ajatuksen.

https://www.youtube.com/watch?v=j-CuPDYB9UM

• hyysärientoiveuni

Kuinkas nyt käy tuon maksulapun julkaisijalle? Edellisestä tiliuotteen levittämisestä tuli käräjät, mutta sitä ihmettelen vieläkin,,että kuinka voidaan tuomita sakkoihin sellaisesta joka ei ollut mukamas totta? Sen tiliotteen ei pitänyt olla totta, vaan valhetta, ja silti sakkoja tuomittiin! Periaatteessa minkä tahansa lappusen mukaan voidaan haastaa käräjille!

• surkeleenpetit

totuus on vaarallista päättäjille.. siksi kansaa haukutaan rasisteiksi .. mamu propakanda jyllää..... miten miehelle maksetaan kotihoidon tuet ja vanhempien rahat... varmaan akka saa samat rahat asuu eri osoitteessa..... kyllä olis kiljotiinille töitä.....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe