poistin sinut yhteystiedoistani sinisilmä

anteeksisuruni

Taas kerran yritän ihan todella. Minuun sattuu niin hirveästi, sillä rakastan sinua niin paljon. Sinun kuvasi whats appissa oli ihana.. mutta mitä järkeä on "pitää sinua puhelimessani".. kun et ole elämässäni muutenkaan.

Hyvää pääsiäistä kenen kanssa sen vietätkään.

Itken, kun on niin paha mieli. Minä en merkitse sinulle mitään.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tremppiä

Jos tunnet noin vahvasti, niin kannattaa ehdottomasti selvittää asiat hänen kanssaan. Jos olette ennenkin ollut yhteydessä niin onnistuu se uudestaakin.

• anteeksisuruni

Hän ei halua selvittää.. hänellä kun ei ole tunteita.. on aika päästää irti lopultakin.

• tsemppiä
        anteeksisuruni kirjoitti:

Hän ei halua selvittää.. hänellä kun ei ole tunteita.. on aika päästää irti lopultakin.

Miten voit päätellä että ei olisi tunteita, jos et ole kysynyt? Katseesta näkee koko tunneskaalan, pitkät katseet ovat usein merkki että jotain tunnetta on. Mahdolliset muut tekijät voivat jarruttaa häntä, jopa työntää pois muita vaikka tunnetta olisi.

• siinäpäsyitä
        tsemppiä kirjoitti:

Miten voit päätellä että ei olisi tunteita, jos et ole kysynyt? Katseesta näkee koko tunneskaalan, pitkät katseet ovat usein merkki että jotain tunnetta on. Mahdolliset muut tekijät voivat jarruttaa häntä, jopa työntää pois muita vaikka tunnetta olisi.

No mistä ihmeestä päättelet, etten ole kysynyt. Kerran kysyin.. ja sittenkin vielä tapahtui monenlaista. En ole nähnyt häntä kuin viime kesän alussa viimeksi.. hän ei pidä yhteyttä = tunteita ei ole. Ja muuta en enää edes kuvittele enkä kysele.

• Äläpoista

Mä en tiedä miten mä saan sut uskomaan että ajattelen sua kokoajan sekä rakastan ja niin mä lupasin poistaa sun yhteystiedot ja jättää rauhaan mutta ei onnistu. Haluan olla sun. Miehelle tämä menee

• nainenolenminäkin

Aloittajakin kirjoittaa miehelle.

• Kyylääjää

Minä olen katsonut monta kertaa tänään onko ihastukseni käynyt whatsapissa, ja onhan se, mut ei ole mulle viestiä laittanut, vaikka olisi voinut edes hyvät pääsiäiset toivottaa. Tajuan nyt että haaveiluni hänestä on vain ajanhukkaa, mutta en pysty häntä sieltä poistamaankaan. Ainakaan vielä..

• crusifix

Laita itse viesti, kun olisi hyvä tekosyykin laittaa; hyvää pääsiäistä :)

• Arkajalkainen
        crusifix kirjoitti:

Laita itse viesti, kun olisi hyvä tekosyykin laittaa; hyvää pääsiäistä :)

No kun en uskalla, vaikka voisinkin...:( monta kertaa jo meinannut, mutta rohkeus loppuu kesken...ois pitäny eilen laittaa..!

• manwithnohope

Etsin täältä mun ihastuksen kommenttia ja hän voisi olla vaikka tämän ap. Hän ei laita minulle viestiä enkä minä hänelle. Watsapissa käy välillä mutta ajatuksissa kokoajan. Meillä loppui säpinä koska toinen on suhteessa ja toisella taitaa olla vientiä nykyisin jo enemmänkin. Voisipa tunteet kääntää pois päältä...

• anteeksisuruni

Minä en ole hänen ihastuksensa. Oma tunteeni on syvintä rakkautta, mitä oon naisena mieheen tuntenut..

Niin saisipa ne pois kun rakastaakaan ei voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe