Suutelu miestenkesken

Ukm09

Oon päälle viiskymppinen biukkomies, kokemuksia on jonkin verran kevyestä miestenvälisestä kyrpähyväilystä. Syksyllä olin videokopissa vanhemman ukon kanssa (ehkä 70v, tai jtn). Kaveri sitte yritti suudella, ja ensin vastustelin kun mun mielestä se on ollu aina etovaa että miehet suutelee keskenään. Kuitenkin annoin mennä ja aattelin kokeilla. Suutelu pisti jalat ihan löysiksi ja kyrvän kovaan seisokkiin, imettiin toistemme kieliä syvälle kurkkuun ja nuoltiin huulia ja huohoteltiin, siis aivan sikakiimaista, lauettiin spermat toistemme käsille siinä imiessä. Muilla vastaavia kokemuksia?

14

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suutelu on ihanaa mistenkin kesken

• Olisko Bi miehiä suuteluun Pirkanmaalla

• Suutelu toisen, miehekkään äijän kanssa on kyllä todella kiihottavaa. Olen Pirkanmaalta.

• MiehetEnsin

(Bi)Miehiä suutelemaan mua!!!Olen 40v. kaveri Hesasta!!

• 17cm

Olisko Porissa miestä,joka haluis yhdessä runkkailla,ja suudella kiihkeesti.Lastitkin vois ottaa suihin,ja maistella toistemme mehuja.

• Anonyymi

Se olis ihanaa suudella miestä kiihkeästi että kummatkin kiihottuu rajusti ja tekee mieli muuta ja jo samalla koittaa toisen kullia tuntee kun on kova ei muuta kun kulli suuhun ja alkaa himokkaasti imemään ja nauttien siitä ja pian saa lastin suuhunsa sitä ihanaa nestettä tai sitten suudella ja runkata toinen toistaan ja maistaa mehuja

• himo1

siisti 55 kaveri pirkanmaalta tykkää suudella ja imeä olisko paikkaa missä tavata.

• Anonyymi

tule riihimäkeen imen kullisi toimintakuntoon minun kotona olisimme alasti nautiaan toisitamme olen mies joka haluaa myös suudella sinua ja muutakin hyvää ota yht, mies riihimäeltä

• olisi kiihottavaa joskus kokeilla ( 60 v ukm )

• Anonyymi

Mielelläni kokeilisin suutelua miehen kanssa. Löytys vaan Savonlinnasta 50 mies. Ite myös ukm 50 .

• Anonyymi

Kiihottavaa olisi suudella miestä. Olen 6-kymppinen savonlinnalainen mies.

• En oo kyllä suutelusta koskaan lauennut, mutta kyllä seksiin mun mielestäni suutelu kuuluu.

• Anonyymi

Suutelu kuten kaikkinainen hyväily on minun mieleeni, tulee ihana tyttömäinen olo ja tunnen kuinka toinen kiihoittuu siitä on hyvä jatkaa kunnes on aika antautua yhdyntään.

• Anonyymi

Ei taida sopia meikäläiseen mielenlaatuun. Tehkää te mitä tahdotte.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4200
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2302
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2094
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe