Skodan osto on merkki siitä että mies on luovuttanut ja hyväksyy nykyisen paikkansa yhteiskunnassa. Kun skoda ostetaan, ajatusketju menee jotenkin näin
"Ei minulla taida oikeen olla rahaa oikeaan autoon"
"Skoda vaikuttaa mielenkiintoiselta"
"Se olisi järki ostos. Kyytiin mahtuu hyvin lapset ja vaimo"
Jokainen oikea mies herää tässä vaiheessa ja käy välittömästi hakemassa auton jossa on iso moottori ja tilaa takana, esim bmw tai volvo.
Heikko mies jatkaa ajatteluaan
"Ei minulla köyhällä paskalla taida olla varaa oikeaan autoon. Ostan skodan. Enhän minä niin autoista edes välitä. Skoda on hyvä ja kertoo siitä etten välitä milllä autolla ajan.
Kaikki tietävät että kyseessä on köyhän miehen itsepetos. Jokainen mies haluaa kaksi asiaa: ison peniksen ja kalliin auton. Skoda kuskilla ei voi olla kuin toinen. Ja joka aamu, se fakta iskee naamalle kun kylmässä pakkasessa skrapaat sen skeidasi ikkunaa ja tartut kylmään rattiin. Vitutus on varma asia.
Tee siis itsellesi palvelus. Osta auto mistä pidät ja hanki palkankorotus jolla sen kustannat.
Skodan osto tarkoittaa että mies on luovuttanut
80
2489
Vastaukset
- autuaatonhenkisetköyhät
Onnittelen, viikon lapsellisin avaus.
- Skodavittuun
Niin täyttä asiaa! Meinasin ostaa skeidan mutta sun ansiosta tajusin itseäni paremmin. Kiitos!
- SkodaRS
Hehehe hee, Vai meinasit ostaa!! Taisi pojulla on matti kukkarossa ja tili tyhjä. Hih hih hii.
Säästä pari vuotta lisää ja meinaa sitten ostaa taas, jos rahat riittää. Hah hah haa.
Hoh hoh hoh hoo,he he he he hee.
Salli minun nauraa RESUPERSE. - hyvä.aloitus
Hyvä huomata, että pastasta on apua ihmisille. On se hyvä että asioista puhutaan suoraan. Skodan vaikutukset ovat aina heikot ja painavat omistajansa maahan.
Skodat tosiaan voi jättää hankkimatta ja ostaa tilalle oikea auto!
- eivoialkaatällämerkillä
Aikansa kuluksi täällä kaikki kirjoittelevat paskaa.
Tämä aloituksen ulostanut mestarimme haluaa reaktion.
Okei. Testataan tämän palstan kontaktipintaa: Jos vaihtoautotarhojen "sopivasti sisäänajetut laatulänsiautot" myydään huomenna loppuun. Kyykmanilla ON merkitystä. Tai jos uusien laatulänsiautojen myynti moninkertaistuu huhtikuussa ja rahoitusyhtiöt tekevät äärettömästi rahoituspäätöksiä niiden hankintaan, Kyykman ON valtakunnallinen mielipidevaikuttaja.
Sitä odotellessa nenä perseeseen, mars.- Aloittajaitse
Kyykmannille on turha antaa pisteitä tästä. Aloittaja ei ole kyykmanni vaan todellinen mielipidevaikuttaja ja ajatusten tsunami.
- tunnenTyypin
Aloittajaitse kirjoitti:
Kyykmannille on turha antaa pisteitä tästä. Aloittaja ei ole kyykmanni vaan todellinen mielipidevaikuttaja ja ajatusten tsunami.
Ai niinku amiksen kovin imppaaja? Sitä nyrkkiraudan mestaria, jolla on ilmaiset tupakat?
- Aloittajaitse
tunnenTyypin kirjoitti:
Ai niinku amiksen kovin imppaaja? Sitä nyrkkiraudan mestaria, jolla on ilmaiset tupakat?
Joo jos konteksti on ammattikoulu niin kyllä, kovin imppaaja on oikea kielikuva. Jos konteksti on vaikkapa viski, olisin ehkä 18v Macallan.
- ajatustenialkulähteillä
Aloittajaitse kirjoitti:
Kaikki ajatusten Tonavat ovat Kyykman. Kyykkis on todellinen mielipiteiden äitien Tonavan stondis.
- sattuvaHavainto
Skoda hankitaan siinä vaiheessa kun hyväksytään että tässä tämä nyt oli. Ei tullut huikeaa uraputkea johtotehtäviin eikä paneskeltua pitkäkinttuisia mallinaisia. Tukka lähtee, maha kasvaa ja Skodalla ajetaan.
- täytyyihmetellä
Mulle riittää se skodasta että yks meidän työpaikalla mainostaa/ylistää skodaa yli kaiken oikein tahallaan aloittaa tuon työpaikka vittuilun heti aamusta. Ei tosin onneksi joka päivä tarvitse kuunnella sitä hölynpölyä ja monesti piruilen ja nauran sille takaisinkin. Täytyy vaan ihmetellä että mikä siinä on että skeidakuski on tunnetusti niin naama norsunvitulla narsistisen vittuuntunut ja aina veemäinen?
- järkihoiälyeijätä
Hyvä kirjoitus itseensä tyytymättömältä nulikalta.
Ota hattu kouraasi ja yritä pankista hakea lainaa, että saat sen unelmiesi bimmerin hankittua, minä olen tyytyväinen omaan Skodaani, oli sinun mielipiteesi sitten mikä tahansa. - skodistiii
lintta bimmerin ja omistaja on mulkku.
- Skodapsyko
Skodakuskien loukkaantuminen tästä on vain ymmärrettävää. Eihän sitä tapahtuisi ellei tämä olisi totta.
Skodan kehuminen on sellaista hyväksynnän hakemista vertaisilta. Kun työkaveri puhuu ja kehuu omaa skoodaansa, hän on oikeasti epävarma ja peilailee omia ajatuksiaan muita vasten. Joskus epätoivoisilla yksilöillä se lähtee aivan lapasesta kun ei haluta myöntää virhettä itselleen ja sisällä häpeä on suuri.
Asiasta puhuminen, esim työpaikalla tai täällä skoodapalstalla kertoo tunteista. Omaa valintaa puolustetaan viimeiseen asti. Yritetään käännyttää muitakin koska epävarmuus sisällä on suurta. "Kun saan nämä muut ostamaan skoodan niin olenkin ollut oikeassa".
Joillakin tämä menee henkisen masokismin puolelle. Skodan tuomaa häpeää halutaan tarkoituksella tuoda esille eri konteksteissa, tässä pyritään ns. julkiseen häpäisyyn joista jotkut pitävät.
Oli miten oli. Vaikka syyt vaihtelevat, pysyy perimmäinen ajatus takaraivossa: häpeä siitä, ettei ole pystynyt parempaan.
Kannustankin kaikkia ylittämään tämän tunteen ja myymään Skoodan pois. Hanki itsellesi auto josta saat iloa elämään.- tojomyyjä_asialla
Heikko itsetuntoko, kun pitää aamuyöstä tuollaisa miettiä? Todella "asiallista" tekstiä joka syntyy vain valvotun yön jälkeen.
- hähähähähää
Ei tainnut kyykmannikaan olla viime yönä paneskelemassa pitkäkinttuisia mallinaisia vaikka sellaisen on asettanut ihailluksi toiminnaksi.
- K0LMEKAKARAAJARAKKI
Auto on kapine jolla liikutaan paikasta toiseen, elämän tarkoitus on ihan muualla. Hauskanpitoon on moottoripyörä.
- skodarohvessori
K0LMEKAKARAAJARAKKI kirjoitti:
Auto on kapine jolla liikutaan paikasta toiseen, elämän tarkoitus on ihan muualla. Hauskanpitoon on moottoripyörä.
mutta mopoilusta ei ollut kyse vaan 25-35k€ suuruisen summan laittaminen halveksittuun itäpulkkaan. ja tuolla skodalla ei pääse aina paikasta a--->b vaan a-->paja-->b--->mielisairaala
- Näin_oikeassa_elämässä
skodarohvessori kirjoitti:
mutta mopoilusta ei ollut kyse vaan 25-35k€ suuruisen summan laittaminen halveksittuun itäpulkkaan. ja tuolla skodalla ei pääse aina paikasta a--->b vaan a-->paja-->b--->mielisairaala
Jahas ja monestikko sinut on rahdattu Skodalla mielisairaalaan?
Annas kun arvaan, yhden kerran, koska et ole vielä päässyt pois suljetulta. - K0LMEKAKARAAJARAKKI
Voi kyykkäressu, on sulla murheet :-)) Jos sinusta kolmenkympin laittaminen skodaan on liikaa, niin... Saattaa se persaukisesta tuntua pahalta :-P Vaan älä huoli, minä maksan ostokseni ihan itse. Ostan kuule ihan sellaisen auton minkä tarvitsen, oman budjettini puitteissa. Uutta pyörää kävin männäviikolla kuolaamassa, parikymmentä tuhatta pitäisi väliin laittaa varusteineen(tuo uus litranen africa twin) vaan taidanpa kuitenkin ajaa viel tän vuoden vanhalla.
- Niinhelppoaseon
Skoda aiheuttaa toki pahaa oloa. Minulla ainakin tuntuisi että menis jotenkin huonosti jos joutuisin skodalla ajamaan. Itseasiassa olen koittanu RS octaviaa ja tykkäsin autosta kyllä muuten mutta ostoon vaikutti se kun lähdin asiasta kotona kertomaan vaimolle ja perustelin että sais 40 tonnilla 220heppasen skodan niin vaimo jyräsi mut niin pahasti että ei voinut miettiä...se oli suoraan että skodaa meille ei tule ja että hän joutuu vaihtamaan kaveripiiriä sitten:) no mutta ymmärtäähän sen. Ei varsinkaan hienon nuoren naisen sovi skodalla ajaa. Pitää olla joku sexy auto tietty jos haluaa oman imagonsa pitää kunnossa ja mielen hyvänä. Autovalinta vaikuttaa myös menestymiseen ja jos olet joka päivä huonolla tuulella skodan takia ei se ainakaan uraasi edistä. Volvossa ja mersussa taas voi olla vapautunut ja luova kun ei tarvi keskittyä siihen mitä muut miettii, kun tietää ajavansa parhaalla.
- K0LMEKAKARAAJARAKKI
Voi ressua, meillä on kaksi autoa, škoda fabia 1,2 tdi greenline -11 ja volvo v40 xc d4 -15 Yhtälailla maisema vaihtuu molemmilla. Minun egooni ei pätkääkään merkkaa kummalla liikun, sotkan kilometrit ovat reippaasti halvempia, volvo taasen mukavampi nurkissa, automaatti kun on.
- vai.sillai
K0LMEKAKARAAJARAKKI kirjoitti:
Voi ressua, meillä on kaksi autoa, škoda fabia 1,2 tdi greenline -11 ja volvo v40 xc d4 -15 Yhtälailla maisema vaihtuu molemmilla. Minun egooni ei pätkääkään merkkaa kummalla liikun, sotkan kilometrit ovat reippaasti halvempia, volvo taasen mukavampi nurkissa, automaatti kun on.
että ihan V40 xc
- K0LMEKAKARAAJARAKKI
vai.sillai kirjoitti:
että ihan V40 xc
Painovirhe, cross country. Tosin ihan vaan etuveto. Oli kampanjatarjous, pari senttiä korkeampi kun normi v40
- ukkimobiili
Onhan siitä ihan tutkittua tietoakin. 3-bmw:lla ajavat mielletään nuorekkaimmiksi ja dynaamisimmiksi. Skoda ei sijoittunut.
- skodajokke
Lapsellista ajattelua. Johtajille suotakoon Mersut, mutta rivimiesten on parasta pysyä aisoissa. Meidän työpaikalla katsotaan vähän kieroon duunareita, jotka ajelevat Mersuilla.
- Skodapsyko
skodajokke kirjoitti:
Lapsellista ajattelua. Johtajille suotakoon Mersut, mutta rivimiesten on parasta pysyä aisoissa. Meidän työpaikalla katsotaan vähän kieroon duunareita, jotka ajelevat Mersuilla.
Juuri tälläistä ajattelua Skodamies edustaa. Hieno esimerkki! Tästä syystä skoodamiehestä ei tule ikinä mitään muuta. Hän näkee itsensä osana koneistoa, rattaana joka pyörii. Hän ei näe mahdollisuuksia koneiston ulkopuolella.
- skodajokke
Skodapsyko kirjoitti:
Juuri tälläistä ajattelua Skodamies edustaa. Hieno esimerkki! Tästä syystä skoodamiehestä ei tule ikinä mitään muuta. Hän näkee itsensä osana koneistoa, rattaana joka pyörii. Hän ei näe mahdollisuuksia koneiston ulkopuolella.
Mitä mahdollisuuksia on koneiston ulkopuolella? Prätkäjengi? Ihmiskauppa?
- Anonyymi
No volvo 2020 v60 lähti eikä tule sitä merkkiä mutta skodat on ja pysyy , nyt upo enyag mitään aiheuta muille, hyvä peli !
- Anonyymi
skodajokke kirjoitti:
NO termospullokokoomuslaisten takia persuhallitus kepittää orpon sakkia mennen tullen ja vihaa työntekijäää
- nadaskohjus
Niin kovin totta. Ja joku Kliment&Voroshilov-malli viestii 110-prosenttisesti että lapatossulla on nyt kaikki pelissä. On otettu tuhkatkin munasta.
- tosielämästä
Loppui naapurin autonvaihto aina 3 vuoden välein, kun appivanhemmat jäivät eläkkeelle ja muuttivat Espanjaan. Autona vielä Octavia -11 farkku.
- SkodaRS
"Skodan osto on merkki siitä että mies on luovuttanut ja hyväksyy nykyisen paikkansa"
On se yhtä pirua kun jouduin lähtemään lämpimästä tallista Skodallani liikkeelle. Tosin pakkesella vaimoni joutui pukeutumaan minkkiturkkiin auton ollessa hänen mielestään kylmä. Itse pärjäsin kyllä normaalissa pikkutakissa kovillakin pakkasilla.
Liikenteessä näin monia Tojotakuskeja, joilla oli lihava siiderivalas pukeutuneena tuulipukuun pelkääjän paikalla. Kuskilla oli jonkinlainen resuinen ja likainen pusero päällä.
Aloittaja on siinä oikeassa, että minä olen hyväksynyt paikkani ja elintasoni. Ei tarvitse enää kilpailla kenenkään kanssa, kun asuu hyvällä alueella omakotitalossa ja kaikki on hyvin niin kelpaa elellä.- eihääppöstä
Mutterinvääntöä verstaalla, haalarit päällä. Sitä se on Skodamiehen arki. Jatkuvasti yt:t niskassa.
- näin_se_vaan_menee
Kiihkeää kirjoitusta skodamiesten huonommuudesta ym. Jospa nämä kirjoittelijat viitsisivät lukea linkissä olevan artikkelin:
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Aapinen.html- Skodapsyko
Skodakuskille tyypillistä perustella muiden menestymistä jollain negatiivisella kuten narsismi. On vaikea käsittää että itse on vain keskinkertainen ja joku toinen oikeasti on pätevämpi.
- niinsevainon
Skodapsyko kirjoitti:
Skodakuskille tyypillistä perustella muiden menestymistä jollain negatiivisella kuten narsismi. On vaikea käsittää että itse on vain keskinkertainen ja joku toinen oikeasti on pätevämpi.
Narsistiko myöntäisi oman persoonallisuushäiriönsä?
Narsistilla on varmat subjektiiviet näkemykset. Sattumalta tässäkin ketjussa aloittajalla on varmoja subjektiivisia näkemyksiä Skodasta? - Skodapsyko
niinsevainon kirjoitti:
Narsistiko myöntäisi oman persoonallisuushäiriönsä?
Narsistilla on varmat subjektiiviet näkemykset. Sattumalta tässäkin ketjussa aloittajalla on varmoja subjektiivisia näkemyksiä Skodasta?On. Eihän aloittaja esitä kuin muutaman oleellisen väitteen ja ne ovat faktoja. Tuskin nyt kukaan oikeasti rikas ajaa skodalla vai ajaako?
Narsisteja on niin vähän että on hyvin epätodennäköistä törmätä sellaiseen - narsistin.pää.pilalla
Skodapsyko kirjoitti:
On. Eihän aloittaja esitä kuin muutaman oleellisen väitteen ja ne ovat faktoja. Tuskin nyt kukaan oikeasti rikas ajaa skodalla vai ajaako?
Narsisteja on niin vähän että on hyvin epätodennäköistä törmätä sellaiseenTällä palstalla törmää narsistin kirjoituksiin monta kertaa päivässä. Kyykkymanni on sen nicki.
- Anonyymi
Skodapsyko kirjoitti:
Narsisti ei välttämättä ole mitenkään pätevä muita, vaan alistaa ja kiusaa ja tuhoaa terveen ihmisen itsetunnon sen jäätävän itsekkyyden ja allepolkemisen ansiosta....
- tapahtuitänään
Olen luovuttanut ja niin moni muukin.
Kävin tänään ostamassa Helsingin parhaimpiin kuuluvasta ruokakaupasta tuoretta suomalaista lammasta ja muita tarpeita Pääsiäisen viettoon. supermarket ja sen juuri avattu ko. kauppiaan toinen liiketila ovat lähikauppojani. Lämpimässä parkkihallissa oli runsaasti Skoda -merkkisiä henkilöautoja.
Aiemmin totuin, että persoonallisen värisen Nissanin löysi helposti. Nyt oli saman värinen Octavia vaikeuttamassa tunnistusta viereisessä parkkiruudussa.
Tavarat Ocun tavaratilan esimerkillisiin ripustuskoukkuihin ja kohti velatonta kotia.
Lunastin luovutusvoiton ajamalla auton kotioven pieleen katokseen ja kannoin tavarat saksalaisiin premium kylmälaitteisiin.
Luovuttaminen. Nyt.- fhkhdxjj
On se hyvä että edes ruokaan on rahaa.
- skodajulli
fhkhdxjj kirjoitti:
On se hyvä että edes ruokaan on rahaa.
Niin, ja vieläpä itse tienattu ne rahat.
- ghjklyuio
skodajulli kirjoitti:
Niin, ja vieläpä itse tienattu ne rahat.
Paljon mukavampaa kun joku muu on tienannut ne rahat. Voin kokemuksesta sanoa että on paljon miellyttävämpää omistaa yrityksiä kuin huhkia niissä töitä paita märkänä ja paikat kipeinä. Sillä osakkeenomistajien vaurauden eteen niissä kaikki töitä painaa.
- Simplyluuserit
Aloitus kerrankin täyttä totta!!!
- luovutus_on_voitto
Minulla on Skoda. Olen täynnä elämänmyönteisyyttä. Tulevaisuus näyttää turvatulta. Tällaistako on luovuttaminen? Jos on, LUOVUTTAKAA, tämä on upeaa.
- Luovutusvoitto
luovutus_on_voitto kirjoitti:
Minulla on Skoda. Olen täynnä elämänmyönteisyyttä. Tulevaisuus näyttää turvatulta. Tällaistako on luovuttaminen? Jos on, LUOVUTTAKAA, tämä on upeaa.
Luovutusvoitto elämänssä, vaiko velkainen premium auto vuokratalon viereisellä kadulla piri-jengin potkittavana?
Valinta ei ole vapaa, mutta tulokset julkistetaan, halusit tai et. - Anonyymi
luovutus_on_voitto kirjoitti:
JEP! Mullakin on länsi SUPERB .Ei tule mersun ja pemarien linttoja ikävä........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JEP! Mullakin on länsi SUPERB .Ei tule mersun ja pemarien linttoja ikävä........
Mitäpä niistä enää haaveilemaan, kun peli on jo menetetty.
- Seolisiinäsitten
Skodahan kertoo selvästi halveksivasta ja välinpitämättömästä asenteesta omaa elämää kohtaan. Etkö ole ansainnut parempaa?
- RapidElegance
En. Skoda riittää minulle, sillä tunnen itseni.
- Poolokaulus
Hmm. Mitäköhän tapahtui niiden äkkirikastuneiden päissä jotka, mahdollisuuden saatuaan, vaihtoivat Skodansa CLS Mercedeksiin ja Bemareihin? Kaikkihan piti olla aivan hyvin eikä Skodaa voittanutta ollut olemassa. Ilmeisesti näin oli kuitenkin vain siihen asti kunnes raha putosi syliin ja mahdollisuus astua ylemmäs avautui.
- skodajulli
Ylemmäs astuminen on kiinni henkisistä kyvyistä, eikä mistään automerkistä tai lottovoitosta. Vittu, että näille ääliöille pitää kaikki vääntää rautalangasta.
- Skodakullieno
skodajulli kirjoitti:
Ylemmäs astuminen on kiinni henkisistä kyvyistä, eikä mistään automerkistä tai lottovoitosta. Vittu, että näille ääliöille pitää kaikki vääntää rautalangasta.
Ihmettelen vain sitä kun Skoda oli AUTONA täydellinen siihen asti kunnes varallisuus mahdollisti astumisen ylemmäs AUTOJEN maailmassa. Puhun siis AUTOISTA en henkisistä kyvyistä eli käsittääkseni Skoda on hyvä AUTO siihen asti kun parempaan AUTOON ei ole varaa. Muuten hei, te Skodistit, näyttäkää se ulkomaisten varakkaiden kesken arvostettu paikka jonka edessä on iltaisin rivi farmari Octavioita. Ai ei löydy, no voihan nenä.
- skodajulli
Skodakullieno kirjoitti:
Ihmettelen vain sitä kun Skoda oli AUTONA täydellinen siihen asti kunnes varallisuus mahdollisti astumisen ylemmäs AUTOJEN maailmassa. Puhun siis AUTOISTA en henkisistä kyvyistä eli käsittääkseni Skoda on hyvä AUTO siihen asti kun parempaan AUTOON ei ole varaa. Muuten hei, te Skodistit, näyttäkää se ulkomaisten varakkaiden kesken arvostettu paikka jonka edessä on iltaisin rivi farmari Octavioita. Ai ei löydy, no voihan nenä.
Miksi sinua ottaa päähän, kun olen tyytyväinen Skodaani?
- Ulliolligranström
Ei minua harmitakkaan, pitää vain näin pääsiäisen ratoksi käydä vähän tökkimässä ettette nukahda sinne näytön taakse.
- skodajokke
Skodakullieno kirjoitti:
En kuulu suihkuseurapiireihin, mutta se ei tarkoita, että en arvostaisi itseäni.
- aloitusrölliKusiNilkkans
Aloittaja on luovuttanut ihan kaikessa, myös itsensä kanssa ja syrjäytynyt elämästä todella pahasti.
Skoda on Taloustaitolehden kyselyn mukaan naisten mielestä 5. luotettavin merkki ja Volvo molempien sukupuolten ykkönen.- skodajulli
Aloittajalla on selvästi todella paha olo. Hän ei ole löytänyt paikkaansa yhteiskunnassa.
- Skodakuskifinaalisssa
Olen tajunnut nyt että aloittaja oli oikeassa. Luin tämän viestin joitain viikkoja sitten ja nyt olen itkenyt joka yö kun tajusin mitä tein. Skoodalla ajo tuntuu siltä kuin olisin karvaisen ison miehen vankilalutka. Perseeseen sattuu ja henkisesti olen täysin loppu.
- kaltereiden.toispuolella
Millaista siellä vankilassa sitten on? Sen jo kerroit, että olet vankilalutka, mutta mitä muuta?
- KevätUrpo
Skoda = väsyneet sandaalit tennissukilla.
- Jusu_petteri_7v
hehheeheeeee.....
- SkodaLuuserit
Ei ole mitään järkeä ostaa paskaa, eli joutua maksamaan paskasta. Skodan ostaja joutuu tekemään näin. Skoda on elämässä se mustapekkakortti, jonka käteen se jää, on hävinnyt!
- Anonyymi
Nyt luet sen! Olet täysi kusipää tollo!!!!!Kateellinen SKODASTA ,joka on paras AUTO!!!!
- Anonyymi
Nykyään on valitettavasti pitkät hoitojonot ,etenkin henkisesti jälkeenjääneille ja ns,kasviksille .Joten otapa HETI yhteys lääkärillesi!!!
- Skeidamani
Ai kato joku kaivoi mun kirjoituksen. Vieläkin täyttä asiaa!
Täällä kovasti väitetään aloittajaa eli minua narsistiksi. Mitä väliä vaikka olisinkin? Se ei muuta näitä faktoja vääriksi.- pärinäpoksi
Jospa aloittaja monine inkarnaatioineen alkaisi pikku hiljaa sopeutumaan todellisuuteen, jossa hänen anonyymit sepustuksensa ovat vain mielipiteitä. Arvokkaita toki, kuten kaikki muutkin mielipiteet. Mutta vain mielipiteitä.
Niitä faktoja sitten muualta, jookosta? - otan.osaa
Mitäpä jos jatkaisit vain niitä työhakemuksien kirjoitteluja. Se on kyllä sinun tapauksessasi aivan turhaa mutta saathan jotain muuta ajateltavaa.
- Anonyymi
Aloituskommentti on todella mieleltään sairaan räpellys! Kirjoittaja pitää HETI ohjata hoitoon.....
- Anonyymi
Ihanko HETI pitää aloittaja saada hoitoon? Aloitus ollut 8 vuotta sitten. Skodistilla tuntuu sytyttävän yhtä hienosti kun VRS-moottori. 8 vuotta kun pyörittää propellia, syttyy himmeä valo jossain.
- Anonyymi
Näkeehän sen siitäkin että skoodan suosituin malli on Vaan. Kun sukulaisäijien tai työkaverien kanssa tulee autoista puhe niin skodisti mutisee hiljaisella äänellä kengänkärkiään tuijottaen että mulla on skoda vaan.
- Anonyymi
Todella hienoja LÄNSIAUTOJA ovat nuo nyky SKODAT!!! Parempia ja hienompia ,kuin mp,n ja bmw,n lintat yhteensä....Ja se kaikki näkyy testeissä ja myyntitilastoissa ...HYVÄ SKODA!!!!
- Anonyymi
Mukava AUTO tämä SKODA COMBI .Parempi ,kuin ns,premiumlintat .Pitäis keksiä johtajalle uusi kategoria !
- Anonyymi
Aloittaja on ensinnäkin HELVETIN kateellinen Skodan voittokulululle,johon hän ei voi mitenkään jälkeenjäänyt vaikuttaa......Skodahan on ollut jo v.1996 asti paras LÄNSIAUTO ,mitä ihmispoloiset ovat osanneet valmistaa...Eli heti ,kun Saksalaiset astui remmiin ,alkoi tulla pakostakin parhaimmat ,aina testivoittajat,myydyimmät ja tyylikkäimmät AUTOT! Sekös näitä jälkeenjääneitä teroja vituttaa......
- Anonyymi
Näinhän se on. Luulisi että Skodalla on vain yksi malli joka on Vaan. Autoista kun puhutaan niin skodisti sanoo hiljaisella äänellä että mulla on skoda vaan.
- Anonyymi
Jos on bemari koittaa saada pienen egonsa suuremmaksi.
Mersu aika sama mutta seniorimallit.
Toyota jos niin on harmaaksi massaksi marinoitunut citymarketin luotto-asiakas.
Nsissa sama.
Kia askel rohkeampaan
MG kaksi askelta eteenpäin.
Audi laatu ja tyyli ensin.
Volkkari sama mutta kompaktit ja ekonomiset asiat edellä.
Seat edellisten sportti henkisyys.
Ford kun isoisoisoisälläkin oli foorti tai pälvikaljuus tai impotentti.
Honda japanin sporttisin . - Anonyymi
Edelleen näkee pks:lla paljon sitä, että uusistakin Skodista on takalootasta irrotettu kaikki tekstit, myös sana Skoda. Miksi? Muissa autoissa en ole juuri nähnyt että merkkiteksti irrotettaisiin, ikään kuin nimeä hävettäisiin. Viimeksi viikonloppuna näin uusimma farkku-Ocun oranssinvärisenä ja takaa Skodan-nimiteksti irrotettu pois. Tuttu irrotti uutena Enyaqistaan samoin.
Jos Skoda on ykkönen niin miksi nimeä hävetään?- Anonyymi
Tuo kirjaimien poistaminen on hyvin suosittu ja yleinen tapa tehdä autostaan siisti ja tyylikäs.
- Anonyymi
Minä yritin sinnitellä Toyotalla autoilun urani loppuun asti, mutta kolme viimeistä autoa olivat suuria pettymyksiä vikoineen ja ongelmineen ja sitten päätin antaa periksi ja ostin Skoda Octavian ja nyt olen autoon erittäin tyytyväinen. Ainoa harmitus tulee joskus pintaan jos otan useamman saunaoluen, eli miksi olin sitkeä, enkä vaihtanut jo paria autoa aikaisemmin Skodaan tai johonkin toiseen eurooppalaiseen merkkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap162158Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842088- 1011387
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101246Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1461178Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663811173Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249886Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173864- 63844
- 65838