Minne minä kuulun? Kumman luokse kuulun? Ketä minä rakastan? Molempia mutta eri tavoin.
En minä tiedä missä minun pitäisi olla!
11
<50
Vastaukset
- UskallatkoOlla
Silloin kannattaa olla yksin jonkun aikaa.
- ei-kiitos
Minä en ainakaan halua miestä, joka rakastaa useampaa, joten ole sen kanssa kenen kanssa jo olet.
- eiseookeltäänpois
Jos sulla on kaksi lasta niin kai rakastat heitä molempia?
- ei-kiitos
eiseookeltäänpois kirjoitti:
Jos sulla on kaksi lasta niin kai rakastat heitä molempia?
En halua miestä, joka olisi kanssani ja samalla ajattelisi\haikailisi\rakastaisi jotain toista naista. Minulle sellainen on pettämistä, jopa pahempaa kuin esim yhden yön seksihurjastelu tai suudelma jonkun kanssa.
- itsekin_nainen
ei-kiitos kirjoitti:
En halua miestä, joka olisi kanssani ja samalla ajattelisi\haikailisi\rakastaisi jotain toista naista. Minulle sellainen on pettämistä, jopa pahempaa kuin esim yhden yön seksihurjastelu tai suudelma jonkun kanssa.
Ajattelen ihan samalla tavalla. En ikinä voisi olla tuollaisessa "suhteessa".
- myrkkyä
Milläs estät toista ajattelemasta? Petät vain itseäsi kuvittelemalla voivasi estää sen.
- pienessäsurussa
Entäs jos itse välittää ilmeisesti kahdesta, mutta kukaan ei välitä minusts. Surkeuksien surkeus.
- yksinkinpärjää
Joku on käsittänyt väärin. Minulla on vain yksi kaivattu. Mutta en vain tiedä vieläkään onko hän kiinnostunut minusta. Ehkä olen kuvitellut kaiken. Alankin valmistautua siihen , että olen loppuelämäni yksin.
- ketäsinärakastat
Et ainakaan itseäsi jos et valitse sitä kenet sydämesi haluaa.
- Joskusnäinkunaikaeiriitä
Ehkä hänen pitääkin valita itsensä ja oman elämänsä tai sen kaivattunsa välillä.
- KylläSäTiiät
Sielähän sä olet missä haluat olla ja juuri niiden ihmisten kanssa keiden kanssa haluat olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865