Sekin olisi tyhjää parempi
Mikset voi vaan kysyä mitä minulle kuuluu
10
<50
Vastaukset
- mietipäasiaaa
Miksi et itse kysyisi ku mä kuitenkin vastaisin....
- Pitkäonperjantai
Senkin voi tehdä myös itse... miksi odotat vain, että hän ottaa sitä yhteyttä?
- nopmitenmenee
Helpompi ois jos tulisit vastaan.
- yönhaltijatar
kysy vain itse (: aina ei pidä odottaa toisen yhteydenottoa, välillä se on tehtävä itse. kommunikaatioon tarvitaan aina kaksi, ei ole reilua jos toinen ain ensimmäisenä kysyy sinun kuulumisia. nyt vain itse kysymään (:
- VoisinKysyä
Jos kiinnostaisi, kysyisin.
Siksi en kysy.
Hänestä olen kiinnostunut ja tiedänkin suurinpiirteiden missä mennään. - aapeelle
Eikö olisi fiksumpaa löytää sellainen ihminen, joka voisi ja ennen kaikkea haluaisi tuon sinulta kysyä? Vain sellainen olisi ikävöimisen arvoinen.
- elluhalloBY
NO mitä sulle kuuluu
Noinku elämässä?
Meneekö hyvin ?
Onko mania
Rakkautta..(*_*) - rioterpwot
mitä sinulle kuuluu?
- entiedäkukaolet
no mitä kuuluu ?
- Ihmeellinentyttö
Mitä siulle kuuluu? :)
Niin monet täälläkin tahtoisi ehkä tietää jotakin lisääkin.
Eipä se siunkaan hänkään täällä oleile, uskoisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181