Miehet sanovat asiat suoraan. Rehellisyydellä ansaitsee luottamuksen. Usein naiset eivät tähän pysty. Toki miehissäkin poikkeuksia on tämän suhteen.
Pidän miehistä, koska
8
<50
Vastaukset
- tiettyerojakin
Aika hyvä.
- Itseolennainen
Tämän vain olen huomannut ja kokenutkin.
- Voi_sinnuu_lady_boy
Oletnainen vain henkiseti. Fyysiselle olemeukseltasi ja todelliselta kannalta et mitään voi, olethan toki jumalan luoma ja myös transu!
- Itseolennainen
Jaaha. Sukupuolisesti olen nainen ja olen kiinnostunut miehistä.
- TrustNoOne
Riippuu täysin asiasta. Miehet sanovat kavereille ja vieraille ihmisille usein suoraan, jos jokin ottaa päähän (oli aihetta tai ei). On se parempi kuin selkään puukottaminen. Miehet myös kestävät paremmin muiden suoraan sanomista, heillä on jotenkin yksinkertaisempaa ja kirveelläveistetympää tuo kommunikointi ja ihmissuhteet. Miehet eivät niin helposti jää miettimään, että mikähän piilomerkitys tuossakin sanomisessa oli.
Sen sijaan harva mies sanoo suoraan:
- taisin ihastua suhun
- haluaisin erota
Naisilta nämä molemmat tulee ihan luontevasti. En ymmärrä, miksi miehet ovat niin monimutkaisia ja hankalia ja epäkäytännöllisiä, kun heillä on kai ihan samanlaiset puhe-elimet kuin naisillakin? Miksi pitää kommunikoida telepatialla?
En todellakaan muista kuulleeni ikinä NAISESTA, joka olisi jättänyt perheensä sanomalla menevänsä tupakalle tai viemään lottokuponkin. Että se siitä miesten rehellisyydestä. - eikaikistatarvipitää
Ei ehkä kannata yleistä, on niitä mielinkielin miehiä ja lipeviä. Minäkin pidän miehistä jotka ovat suoria ja rehellisiä puheissa.
- siniperhonen
Noinhan se yleensä on.. Tietty poikkeuksiakin on.. Niin miehissä kuin naisissakin.. Jokaisella kai syynsä siihen ellei ole rehellinen..
Kun lueskelin muiden kommentteja tästä ketjusta, tuli mieleen et minulle kävisi se ystävyyskin.. Muusta en kai voi nyt haaveilla..- siniperhonen
Tuohon omaani lisään vielä sellaisen et antaa olla.. Tajusin et hän taitaa pitää minua ihan idioottina. Toivon vaan et on repinyt sen kirjeen jonka sai viime viikolla (ajattelin et vastaamattomuuteen on jokin selitys mut ei sitä oikeasti taida edes olla). Että minä olen tyhmä.. Mutta se siitä.. Ei me nähdä enää, ainakaan omasta puolestani..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1323782Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä642659Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla342612Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi762432Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "272310Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051418Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6301278SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past791159Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1541097Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611056