Valehtelijaa yli kaiken. Toivottavasti ihmiset tajuavat, että kyseessä on kiusaaja. Toivottavasti ehtivät pois hänen luoltaan ja välttävät kierouden. Minä jouduin sen uhriksi ja olen oppinut välttämään samanlaisia esittäjiä ja kieroja, valehtelevia ihmisiä. Kiero on vain sokea nähdäkseen toisen tunteita. Käyttää hyväkseen ja jättää toisen vain huvista. Valehtelee toiselle ja ei osaa edes ajatella toisen tuntemuksia. Kiusaa toisia ja yrittää silti olla toisille juuri se mitä kaikki tarvitsee. Haalii ihmisiä ympärilleen, jotta tulisivat hänestä riippuvaiseksi. Sitten jättää valehtelemalla ja kiusaamalla. Kiero koko ihminen ja onneksi olen päässyt eroon. Harmi, että edes tutustuin. Kaduttaa se päivä, kun luulin, että olisin vihdoin löytänyt ihmisen johon luottaa. Kaikki oli vain esitystä ja tajusin tulleeni huijatuksi. Kehotan ihmisiä varomaan yli mukavia esittäjiä. Kyllä ne jäävät kiinni, kun aika tulee, mutta eivät sitä tietenkään myönnä.
Voi että vihaan yhtä
10
770
Vastaukset
- toi_sun
vihasi ei tee susta ainakaan parempaa. Muista rakastaa vihamiestäsi.
- oletintroverttinarsisti
Vain narsku tai psyko kirjoittaa tuollaista. Vihaat sitä minkä näet itsestäsi. Ei kukaan osaa olla oikeasti sellainen kuin kuvittelet. Se on omassa päässäsi.
- Sisältämätä
Toi kirjoitus oli ihan totta, vaikka ei ole kirjoittamani. Ensin mielistellään ja sitten kiusataan eri tavoin. Arnon paska on yksi tällainen ihmisten hyväksikäyttäjä. Tekee sen vielä hymyssä suin.
- Anonyymi
Sisältämätä kirjoitti:
Toi kirjoitus oli ihan totta, vaikka ei ole kirjoittamani. Ensin mielistellään ja sitten kiusataan eri tavoin. Arnon paska on yksi tällainen ihmisten hyväksikäyttäjä. Tekee sen vielä hymyssä suin.
Ei ole ainoa tuollainen maan päällä, niitä piisaa joka niemen notkoon. Pahimpia on sellaiset, jotka käyttävät ammattiansa siihen.
- Anonyymi
Ups
- Anonyymi
Tiedän ja uskon sen.
- Anonyymi
Kanattaa vai unohtaa nekatiiviset ihmiset ja jättää heidät taakseen.Muuten itsestä tulee heidän kaltaisia.
- Anonyymi
Aika katkeraa tekstiä ja melko yksipuolinen kuva. En usko tuohon.
- Anonyymi
Jouduit, joo niinpä niin? Koitahan rauhoittua ja pistä levähtämään. Aloituksesi oli vihapuhetta, kai sen ymmärrät? Jos olet hankala ihminen, niin eipä tarvi ihmetellä, miksi sinut jätti.
- Anonyymi
Nyt näyttää siltä, että aloittaja on ihan oikeudenmukaisesti jätetty. Tuossa tekstissä on niin monta punaista lippua, että huh huh. Pitäisikö sinun ihan itse katsoa peiliin ja miettiä missä on vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976