Valehtelijaa yli kaiken. Toivottavasti ihmiset tajuavat, että kyseessä on kiusaaja. Toivottavasti ehtivät pois hänen luoltaan ja välttävät kierouden. Minä jouduin sen uhriksi ja olen oppinut välttämään samanlaisia esittäjiä ja kieroja, valehtelevia ihmisiä. Kiero on vain sokea nähdäkseen toisen tunteita. Käyttää hyväkseen ja jättää toisen vain huvista. Valehtelee toiselle ja ei osaa edes ajatella toisen tuntemuksia. Kiusaa toisia ja yrittää silti olla toisille juuri se mitä kaikki tarvitsee. Haalii ihmisiä ympärilleen, jotta tulisivat hänestä riippuvaiseksi. Sitten jättää valehtelemalla ja kiusaamalla. Kiero koko ihminen ja onneksi olen päässyt eroon. Harmi, että edes tutustuin. Kaduttaa se päivä, kun luulin, että olisin vihdoin löytänyt ihmisen johon luottaa. Kaikki oli vain esitystä ja tajusin tulleeni huijatuksi. Kehotan ihmisiä varomaan yli mukavia esittäjiä. Kyllä ne jäävät kiinni, kun aika tulee, mutta eivät sitä tietenkään myönnä.
Voi että vihaan yhtä
10
771
Vastaukset
- toi_sun
vihasi ei tee susta ainakaan parempaa. Muista rakastaa vihamiestäsi.
- oletintroverttinarsisti
Vain narsku tai psyko kirjoittaa tuollaista. Vihaat sitä minkä näet itsestäsi. Ei kukaan osaa olla oikeasti sellainen kuin kuvittelet. Se on omassa päässäsi.
- Sisältämätä
Toi kirjoitus oli ihan totta, vaikka ei ole kirjoittamani. Ensin mielistellään ja sitten kiusataan eri tavoin. Arnon paska on yksi tällainen ihmisten hyväksikäyttäjä. Tekee sen vielä hymyssä suin.
- Anonyymi
Sisältämätä kirjoitti:
Toi kirjoitus oli ihan totta, vaikka ei ole kirjoittamani. Ensin mielistellään ja sitten kiusataan eri tavoin. Arnon paska on yksi tällainen ihmisten hyväksikäyttäjä. Tekee sen vielä hymyssä suin.
Ei ole ainoa tuollainen maan päällä, niitä piisaa joka niemen notkoon. Pahimpia on sellaiset, jotka käyttävät ammattiansa siihen.
- Anonyymi
Ups
- Anonyymi
Tiedän ja uskon sen.
- Anonyymi
Kanattaa vai unohtaa nekatiiviset ihmiset ja jättää heidät taakseen.Muuten itsestä tulee heidän kaltaisia.
- Anonyymi
Aika katkeraa tekstiä ja melko yksipuolinen kuva. En usko tuohon.
- Anonyymi
Jouduit, joo niinpä niin? Koitahan rauhoittua ja pistä levähtämään. Aloituksesi oli vihapuhetta, kai sen ymmärrät? Jos olet hankala ihminen, niin eipä tarvi ihmetellä, miksi sinut jätti.
- Anonyymi
Nyt näyttää siltä, että aloittaja on ihan oikeudenmukaisesti jätetty. Tuossa tekstissä on niin monta punaista lippua, että huh huh. Pitäisikö sinun ihan itse katsoa peiliin ja miettiä missä on vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805