Pysykää kaukana Lontoosta, moukat!

moukat_helvettiin

Voi että kun olin Lontoon-matkalla niin siellä muutama suomalaisturisti rellesti humalassa ja käytti tosi karkeaa kieltä! Pysyisivät kotonaan jos eivät osaa käyttäytyä! Lontoo ei ole moukkia varten!

11

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimoukkia

Niinpä, pysy siis kotonasi vaan!

• moukat_helvettiin

Ei kenenkään tuollaisen kuulu Lontooseen mennä. Vituttaa kun pilaavat suomalaisten maineen.

• moukat_helvettiin

Ja et ilmeisesti osaa lukea. Minä EN kuulunut tuohon porukkaan!

• sirPekka

Niin, et näköjään tiedä Lontoosta mitään. Sehän on moukkia itsessään aivan täynnä, mikäli lapsellisten lasiesi läpi olet nähnyt helvetillisiä asumalähiöitäkään siellä. Oletko käynyt islamistien kaupunginosissa?

• moukat_helvettiin

Kyllä niitä moukkia suomalaisissa paikoissa on suhteellisesti enemmän.

• PysySuomessa

Olen asunut Lontoossa kaksikymmenta vuotta ja voin sanoa etta mainitsemasi 'islamistien kaupunginosat' loytyvat vain kaltaistesi rasistien mielikuvituksesta ja typerien iltapaivalehtien valheellisista kirjoituksista.

• PysyHimassa
        PysySuomessa kirjoitti:

Olen asunut Lontoossa kaksikymmenta vuotta ja voin sanoa etta mainitsemasi 'islamistien kaupunginosat' loytyvat vain kaltaistesi rasistien mielikuvituksesta ja typerien iltapaivalehtien valheellisista kirjoituksista.

Kyllähän sieltä niitä löytyy, jos avaa silmät!

• lontootaselvänä

En itsekään ole koskaan ymmärtänyt, miksi ulkomailla pitää ottaa kaatokännit ja sitten toukkaroida miten sattuu, ssinä pilaa samalla maansa maineen. Kait nyt kotonakin voisi homman hoitaa. Lontoo on sen verran loistava ja monipuolinen lomakohde, että on todella surku, jos kaikki kiinnostava jää joko näkemättä tai sitten krapulaisena kierretyiksi. Lontoon nähtävyyksiin pääsee tutustumaan kätevästi jo ennen matkaa suomeksikin olevalla todella laajalla sivustolla http://lontoo.org/ sen avulla voi sitten bongata ja merkata ylös ne itselle parhaat kohteet.

• Maksaja

Lontoo ja koko Britannia on sikakallis. Siksi britit lähtevät bailaamaan Tallinnaan, Riikaan, Pattikselle ym.

• Amanda-Amelie

Niin ja kyllä ne britit bailaavatkin ja sikailevat. Jää kyllä suomalainen kauas jälkeen, on se niin tajutonta menoa saarivaltion porukalla. Harrasta nyt ihmeessä lähimatkailua ja käy vaikka Tallinassa ja Krakovassa, niin näet kuinka jäykkä britti rentoutuu. Huh, huh.

• santtu-1975

Toisaalta, kun Brittein käyttäytymistä näkee ulkomailla, niin kyllä hekin sikaille osaavat ihan omatoimisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe