Omistan vain tälläisen pienen Citroen C1 auton enkä isompaa joista paremmin tietoa löytyy. Pitäisi ostaa uudet renkaat ja etsinyt olen tietoja mutta ei tunnu tulevan oikein tolkkua. Haluaisin hiljaiset renkaat kun äänieristys autossani ei tosiaan ole kummoinen. Päädyin Nokian Hakkaan mutta sitten luin jossain taas toisten kokemuksista että kuluu turhan nopeasti eli 20000km ja melkein sakkorenkaat? Eli hiljaiset renkaat ja nopea kuluminen vai? Yksikseni ajelen kesällä pitkin Suomen maata ja Virossakin välillä piipahtelen. Jotain mukavuutta sitä haluaisi renkaalta mutta ei nyt sentään yhdessä kesässä tarvitsisi kulua loppuun.
Jos jollain nyt sattuisi olemaan kokemusta tai muuta tietoa näistä pikkuautojen renkaista niin mielellään ottaisin vinkkejä vastaan. Kohta se on päätös tehtävä ja uudet renkaat ostettava. Rengaskoko on huikea 155 / 65 R14
Kiitos etukäteen jos joku viitsii vastata.
Hyvät asiantuntijat
Citikkamies
1
100
Vastaukset
Halvassa pikkuautossa rengasäänet ovat aina läsnä, rengasmarkistä riippumatta. Nyt kysyjällä kesärenkaiden henkinta on kyseessä. Hankkisin renkaat kuitenkin ns. laatumerkeistä, kyseinen rengaskoko, on hinnaltaan edullinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755