Hyvät asiantuntijat

Citikkamies

Omistan vain tälläisen pienen Citroen C1 auton enkä isompaa joista paremmin tietoa löytyy. Pitäisi ostaa uudet renkaat ja etsinyt olen tietoja mutta ei tunnu tulevan oikein tolkkua. Haluaisin hiljaiset renkaat kun äänieristys autossani ei tosiaan ole kummoinen. Päädyin Nokian Hakkaan mutta sitten luin jossain taas toisten kokemuksista että kuluu turhan nopeasti eli 20000km ja melkein sakkorenkaat? Eli hiljaiset renkaat ja nopea kuluminen vai? Yksikseni ajelen kesällä pitkin Suomen maata ja Virossakin välillä piipahtelen. Jotain mukavuutta sitä haluaisi renkaalta mutta ei nyt sentään yhdessä kesässä tarvitsisi kulua loppuun.

Jos jollain nyt sattuisi olemaan kokemusta tai muuta tietoa näistä pikkuautojen renkaista niin mielellään ottaisin vinkkejä vastaan. Kohta se on päätös tehtävä ja uudet renkaat ostettava. Rengaskoko on huikea 155 / 65 R14

Kiitos etukäteen jos joku viitsii vastata.

1

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halvassa pikkuautossa rengasäänet ovat aina läsnä, rengasmarkistä riippumatta. Nyt kysyjällä kesärenkaiden henkinta on kyseessä. Hankkisin renkaat kuitenkin ns. laatumerkeistä, kyseinen rengaskoko, on hinnaltaan edullinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8662
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      167
      1242
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      896
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe