Kyllä me ehkä joskus tapaamme.
Siihen asti elämä jatkuu. Vaikka ikävöinkin, vaikka rakastankin. Menen elämässäni eteenpäin. En haihattele enkä kuvittele.
Mutta sainhan joskus rakastaa. Hetken. Se oli sellaista syvää tunnetta..on yhä. Mutta ei pohja, jolle rakentaa suhdetta.
haluat tavata sitten joskus?
13
<50
Vastaukset
- TaiMeleinAina
rakkaus varattuun on aina hieman huteraa.
- aloitin
Hän ei ole varattu.
- tämäsejaksaa
nähdä varattuja joka viestin takana. eikä koskaan tärppää.
- olkaahyviätoisillenne
Mikä estää ehdottamasta tapaamista tai kysellä kuulumisia ? Jos vielä tunnet noin syvästi häntä kohtaan, oletko sitä sanonut toiselle?
- nainensuruissaan
Ei mikään. Olen molempia tehnytkin.
- mikätässssäon
nainensuruissaan kirjoitti:
Ei mikään. Olen molempia tehnytkin.
No mikset sitten tajua että hän ei ole kiinnostunut sinusta?????
- nainensuruissaan
mikätässssäon kirjoitti:
No mikset sitten tajua että hän ei ole kiinnostunut sinusta?????
:DD ai miten niin ei o? Tajuan mitä tajuan. Jokaisella lie oikeus kirjoittaa tänne.. viimeksi sanoi että voidaan joskus tavata.
- sanoinvaannn
nainensuruissaan kirjoitti:
:DD ai miten niin ei o? Tajuan mitä tajuan. Jokaisella lie oikeus kirjoittaa tänne.. viimeksi sanoi että voidaan joskus tavata.
on oikeus mutta jos ei haluata tavata ja pitkittelee sitä tapaamista niin ehkä hän ei ole niin kiinnostunut sinusta... kyllä ainakin jos minulla olisi joku josta pidän, niin tapaisin sen heti jos mahdollista
- nainensuruissaan
sanoinvaannn kirjoitti:
on oikeus mutta jos ei haluata tavata ja pitkittelee sitä tapaamista niin ehkä hän ei ole niin kiinnostunut sinusta... kyllä ainakin jos minulla olisi joku josta pidän, niin tapaisin sen heti jos mahdollista
Niin minäkin tapaisin heti. Ihmiset tietävät omat tilanteensa.. minäkin tiiän jopa. Tarvinneeko niitä totuuksia olla niin kärkkäästi laukomassa..
- nainensuruissaan
sanoinvaannn kirjoitti:
Hän ei sanonut ettei halua. Eikä sitä varsinaisesti ole pitkitetty, kun ei ole ollut mitä pitkittää. Kerran olen kysynyt ja tuo oli vastaus. Emme asu samassa kaupungissa. En ole asiasta tehden sinne lähdössä, kun ei ole kysellyt. Eikä häntä vedä mikään tänne. Joten. Minä siis totuuden tilanteeseeni liittyen tiedän.
- entiedäkukaolet
en tiedä kuka olet
- EnsLauantai
Olen sielläpäin jos olisit hän? paikassa jossa yhdessä kävimme. Mutta tuskin hän haluaa nähdäkään...
- nainensuruissaan
Kuulostaako aloitukseni tutulle? Hän on hiljattain kyselly näkemistä ja sinä olet vastannut, että joskus voidaan..
Paikassa, jossa yhdessä kävimme. No joo mutta ei.. harmi. Tavoittele ihmistäsi, toivon onnea sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648