haluat tavata sitten joskus?

nainensuruissaan

Kyllä me ehkä joskus tapaamme.

Siihen asti elämä jatkuu. Vaikka ikävöinkin, vaikka rakastankin. Menen elämässäni eteenpäin. En haihattele enkä kuvittele.

Mutta sainhan joskus rakastaa. Hetken. Se oli sellaista syvää tunnetta..on yhä. Mutta ei pohja, jolle rakentaa suhdetta.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaiMeleinAina

rakkaus varattuun on aina hieman huteraa.

• aloitin

Hän ei ole varattu.

• tämäsejaksaa

nähdä varattuja joka viestin takana. eikä koskaan tärppää.

• olkaahyviätoisillenne

Mikä estää ehdottamasta tapaamista tai kysellä kuulumisia ? Jos vielä tunnet noin syvästi häntä kohtaan, oletko sitä sanonut toiselle?

• nainensuruissaan

Ei mikään. Olen molempia tehnytkin.

• mikätässssäon
        nainensuruissaan kirjoitti:

Ei mikään. Olen molempia tehnytkin.

No mikset sitten tajua että hän ei ole kiinnostunut sinusta?????

• nainensuruissaan
        mikätässssäon kirjoitti:

No mikset sitten tajua että hän ei ole kiinnostunut sinusta?????

:DD ai miten niin ei o? Tajuan mitä tajuan. Jokaisella lie oikeus kirjoittaa tänne.. viimeksi sanoi että voidaan joskus tavata.

• sanoinvaannn
        nainensuruissaan kirjoitti:

:DD ai miten niin ei o? Tajuan mitä tajuan. Jokaisella lie oikeus kirjoittaa tänne.. viimeksi sanoi että voidaan joskus tavata.

on oikeus mutta jos ei haluata tavata ja pitkittelee sitä tapaamista niin ehkä hän ei ole niin kiinnostunut sinusta... kyllä ainakin jos minulla olisi joku josta pidän, niin tapaisin sen heti jos mahdollista

• nainensuruissaan
        sanoinvaannn kirjoitti:

on oikeus mutta jos ei haluata tavata ja pitkittelee sitä tapaamista niin ehkä hän ei ole niin kiinnostunut sinusta... kyllä ainakin jos minulla olisi joku josta pidän, niin tapaisin sen heti jos mahdollista

Niin minäkin tapaisin heti. Ihmiset tietävät omat tilanteensa.. minäkin tiiän jopa. Tarvinneeko niitä totuuksia olla niin kärkkäästi laukomassa..

• nainensuruissaan
        sanoinvaannn kirjoitti:

Hän ei sanonut ettei halua. Eikä sitä varsinaisesti ole pitkitetty, kun ei ole ollut mitä pitkittää. Kerran olen kysynyt ja tuo oli vastaus. Emme asu samassa kaupungissa. En ole asiasta tehden sinne lähdössä, kun ei ole kysellyt. Eikä häntä vedä mikään tänne. Joten. Minä siis totuuden tilanteeseeni liittyen tiedän.

• entiedäkukaolet

en tiedä kuka olet

• EnsLauantai

Olen sielläpäin jos olisit hän? paikassa jossa yhdessä kävimme. Mutta tuskin hän haluaa nähdäkään...

• nainensuruissaan

Kuulostaako aloitukseni tutulle? Hän on hiljattain kyselly näkemistä ja sinä olet vastannut, että joskus voidaan..

Paikassa, jossa yhdessä kävimme. No joo mutta ei.. harmi. Tavoittele ihmistäsi, toivon onnea sinulle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe