Kiitokset jäävät sanomatta usein, siksi kirjoitankin nyt. Kiitän Leppävirran Lidlia tästä 15-vuoden hyvästä. ystävällisestä palvelusta, jota olen saanut asiakkaana kohdalleni ja havaintoni mukaan myös kaikki kanssa-asiakkaani. Lidlin tulo paikkakunnalle pelasti aikoinaan perheeni ja järjesti päivittäistavarakauppojen hintatason Leppävirralla oikealle tasolle. Pikku paikkakunta pyörii sopimuksiin perustuen ja siitä kiitos Lidlille, joka ohittaa alueen valtakauppojen väliset keskinäiset sopimukset.
Myös olen kiitollinen myymälän henkilökunna napakkuudesta ja ystävällisyydestä ja asiallisuudesta. Jokainne asikas saa hyvän, asiallisen ja ystävällisen palvelun katsomatta sukutaustaan tai asemaan paikkakunnalla.
Leppävirran Lidl : paras kauppa
kiitollinen
1
494
Vastaukset
- Tiiny
Eivät kyllä myy vastakirjalla, rahoo kyssyyvät aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657