kaippa olenkin. Toki lopetan rasistina olemisen heti, kun loppuu terroriteot.
Olenko rasisti, kun en kannata terrorismia,
10
<50
Vastaukset
Se, ettei kannata terroritekoja, ei tietenkään tee kenestäkään rasistia. Mitä lasket terroriteoksi?
- 35l45
Raskaimmat rikokset ihmisyyttä vastaan on tehty kommunismin nimissä. Niiden rinnalla jopa Aatun hirmytyöt kalpenevat.
- hyi.sinnuu
Olet hirveää rasisti, kun et kannata pommi-iskuja jotka lennättelee ikään kuin jauhelihamössöä pitkin steissiä.
- vastuutonta
Kyllä sinä suvakkien silmissä sitä olet! Näin hulluksi on maailma mennyt!
- Suvaitse
Olet.
- näil.lämen.nään
Sori kun en halua jauhelihamössöksi, sinä ilmeisesti haluat, onnea myös perheellesi.
- kaksi.suuntaa
Kyllä se vähän riippuu.. Jos et kannata islam- tai vasemmistoterrorismia olet umpirasisti! Se on sitä parempaa terrorismia, jota kannattamalla olet suvaitsevainen ns. parempi ihminen..
- Miten.on
Olenko homo kun en tykkää suklaasta?
- suomessavain
Samaa mieltä aloittajan kanssa. En minäkään kannata polttopulloilla terrori-iskuja vokkeihin eli sitä mitä on sattunut eri paikkakunnilla jo liiaksi asti.
- NatzimaRasistmayer
Jos et halua suklaanappisilmäisiä sieluttomia saatananpalvojakarvaperskultamunia Suomeen maahantunkeuduttavaksi niin silloin olet ainakin afgaanisten kurkku suorana suvakkihysteriaa huutavien mädättäjänatsirasistien mielestä aina rasisti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566648Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404582- 562319
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391878Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71438Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151219- 171214
- 171191
- 241154
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097