Kimpaa iisalmessa (nainen+mies tai naispari)

kimppaan

Olikos kimppa porukkaa Iisalmessa mihin pääsisi mukaan naispari tai mies nainen joka haluaisi porukaan jo kokemusta omaavan miehen ikää 49 täysin raitis.
Tai sitten kiimainen nainen ikää 40 -60 ei lapsille eli alle 40 koska nämä tietää mitä haluavat

17

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luottamuksenirvikuva

exäni harrasteli myös tuollaista yhteisessä kodissamme kun olin töissä ja lapsi koulussa.ukolla iltatyö niin mikäs siinä..harmi ettei tajunnut kysyä puolisoltaan,että mahtaako hyväksyä pettämisen.katsoin aikani kun luuli etten tiedä.lopulta potkaisin pellolle joko k...pään.sille kelpasi mies kuin nainen.

• kimppaan

Kiitos avautumisesta mutta täällä eletään vain kerran ja tiedätkö olenko varattu ja etsinkö varattuja, on jokaisen oma asia miten elämänsä viettää ja jos sinulle on näin käynyt oletko katsonut peiliin olisiko siellä mitään syytä kaverin toimintaa ehkä kotona ei homma pellittänyt haki läheisyyttä muualta.

• Totuuden_kerron

Viikko sitten olit varattu, olet vain vaihtanut nimimerkkiä.

• kimppaan
        Totuuden_kerron kirjoitti:

Viikko sitten olit varattu, olet vain vaihtanut nimimerkkiä.

ootko varma että sama henkilö en ehkä ole sama eikö tuo toinen ole 50

• Totuuden_kerron

100% VARMA mietippä sitä.

• Kfkfkfklrk

Juu olen katsonut peiliin.mutta hällä aivot alapäässä ja péttää nyksäänsäkin.että näin.

• kimppaan

Vaikuttaako se sinun elämääsi

• Ripulinsekaista

Kyllä miehen kanssa on mukavampi. Ajattele, ensin peppuun ja sitten suuhun.

• kimppaan

Arvasin täälläkään palstalla ei ole kuin itupillejä jotka ovat olevinaan niin ???? ja homoja

• Turhiajuttuja

Hyi teitä lantaa puhuvia, menkää pelloille levittämään suunne sisältöä. Tiedä vaikka leipää kasvaisi suunne syötäväksi.
      Kaikenlaisia !

• Etsin vieläkin kimppaporukkaa tai yksinäistä naista eikö löydyt hyvästä seksistä nauttivaa

• fkgjhjh

Joku taitaa olla pahassakin puutteessa, menee jo vähän ruikutuksen puolelle.

• maiskilla

Minä olen tottunut onanoimaan yksikseen

• 15-5

eikö toisiaan ole Iisalmessa mitään toimintaa kimpparintamalla

• Onsitä

Oon kuullu että joku ajas kuopioon kimppakyyvillä, mutta suattaa olla vuan huhupuhetta.

• Kakkostasilmään

Itä suomen palloliiton sivuilta löytyy "vapaat "illat milloin miehet on pelireissuilla.

• Tunnistettu

Tässä lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      99
      1517
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      208
      978
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      734
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      61