Unijukka15

Pääsiäiskeinu

Rauhallista Pääsiäistä Unijukalle!

Viitisen vuotta vanhempi mies isohkossa kaupungissa täällä kotimaassa.
Tummat hiukset ja haaleahkon siniset silmät. Musiikin kanssa työtä tekee, mutta myös toinen ammatti on eli sosiaaliala. Emme ole tavanneet,
mutta hän kyllä on ehdottanut sitä. Kirjoitamme netissä yleensä päivittäin. Mitä hän mahtanee pohtia minusta? Mitä sinä näet tästä jutusta nyt ja tulevassa? Jos tämä yhteydenpito jatkuu? Onko hän rehellinen sanoissaan? Entä onko vilpittömästi liikkeellä vai aikoisiko hyötyä minusta jotenkin? Me emme ole törmänneet seuranhakupalstalla.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      Sinulla on jo huolia asiasta, vaikka ette ole tavanneetkaan. Realistista voisi olla myöskin pohtia sitä, miksi huolehdit jo tässä vaiheessa ...
      Ennakkoasenteet voivat vaikuttaa itse tapaamiseen. Toinen vaihtoehto on että huolillasi olisi jokin konkreettinen syy, mutta onko näin??! Joskus toki asioita voi tuntea ennakolta, mutta usein on vain kyse mielen epäilyistä ja ennakkoluuloisuudesta.
      Korttien neuvo siis on, että irtautuisit ennakkoasenteistasi, silloin voit nähdä mihin tämä ihmissuhde oikein voi johtaa. Totuus löytyy usein hiljaisuudesta. Myöskin kehotus ajattelemaan rakkaudenkin suhteen asioita myöskin henkisemmältä kantilta !

      • Pääsiäiskeinu

        Kiitos Unijukka15!

        Siksi ainakin huolehdin, koska nykyään on valitettavasti liian paljon ihmisiä, joihin ei voi luottaa.
        Minulla ei ole riittävästi ihmistuntemusta, jotta osaisin tehdä oikeita päätelmiä tästä henkilöstä. Vaikka hän kirjoittaa fiksusti, silti ei voi tietää, millainen hän todellisuudessa on. Lisäksi minua huolettaa eräs asia, mikä saattanee hallita hänen elämäänsä.
        Se on ikävä asia, eikä siitä liene helppo irrottautua, varsinkaan, kun sitä on jatkunut jo pitkään. Olen nähnyt hänestä valokuvia ja osa niistä ei ole iloista katsottavaa.
        En minä voi tähän ihmiseen ainakaan rakastua, siksikään, koska
        en ilmeisesti kykene enää rakastamaan ketään ja omaa vapauttani en halua menettää.
        Siksi kysyin, mitä näkyisi, koska
        itselläni ei ole näkökykyä.


    • Unijukka15

      Jokin taustalla oleva "taistelu" ilmeisesti vaikuttaa häneen. Pitäisi elää tässä hetkessä.
      Jostakin syystä on vaikea tähän henkilöön otetta saada, ja se syy on luultavasti se, että kysyjä ei ole tätä henkilöä itsekään tavannut.
      Kuitenkin tulee ilmi, että kysyjän täytyisi aloittaa elämäänsä ns.puhtaalta pöydältä. Silloin varmasti tunteetkin avautuisivat uudelleen oikeanlaisille ihmisille. Sinussa on elinvoimaa ja mahdollisuus löytää taas onnellisuus elämässä.
      Tämä henkilö ei kuitenkaan ole mitä ilmeisemmin oikea tässä tilanteessa. Joitakin asioita sinun on käsiteltävä menneisyydestä, että voisit aloittaa taas puhtaalta pöydältä, pääsisit elämässä uuteen alkuun.
      Luonnollinen elämänrytmi ja se että ei ajaudu "taisteluihin" on tässä uuden löytämisessä nyt hyvin tärkeällä sijalla !

      • Pääsiäiskeinu

        Kiitos!

        Ehkä on niin, että tällä miehellä on jokin aviollinen taistelu ?

        Hän ei siis ole oikeaa seuraa minulle, joten on parasta, etten enää jatka tutustumista häneen.
        Mutta en tiedä vielä, miten sen ilmaisen.

        Haluan saada elämäni onnellisemmaksi kuin mitä se on aiemmin ollut ja on nyt. Mutta toisaalta ajattelen, miksi juuri minulla olisi oikeus olla onnellinen, koska maailmassa on niin paljon kärsimystä ja pahaa (kohdistuu esim lapsiin, mikä on todella surullista ja väärin)?

        Sitä en tiedä, miten pystyisin löytämään onnellisuuden? Muutamat asiat hankaloittavat
        sitä, kuten esim henkilö perhepiirissäni. Ja miten löytäisin oikeanlaiset ihmiset, joilla olisi positiivinen vaikutus minuun?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe