Kyllä te ootte kaikki niin tyhmiä kun voi olla! Onneksi pääsin vähäks aikaa pois ja nyt saan olla sitä mitä olen!
tyhmät ja inhottavat Paltamolaiset!
7
397
Vastaukset
- Voi_voih
Mutta valitettavasti hoitojakso päättyy aikanaan ja joudut takaisin avohoitoon Paltamoon.
- minätiiän
äläkee tämän immeisen juttuja ihmetelkö sillä voepi vähä mielikuvitus laukata, harhoja näkköö ja viärentellöö tottuuksie
- TOttuudentorvi
Kylläpä totuutta yritetään omilla mielipiteillä ja keksityillä jutuilla muutella, aloittaja varmasti tietää mistä puhuu.
- tumputsuorana
Paltamossa ei ole enää tyhmiä ja ilkeitä ihmisiä, kun sinä muutit pois.
Paltamossa on niin ihana asua, ei parempaa paikkaa ole missään. - autoajoiohi
Ruma sisäänlämpiävä kyläpahanen, jonka ohi ajellaan ihmetellen, mikä tuokin oli....
Juntteja,toisten asioihin puuttuvia ihmettelijöitä, kukahan tuokin on/oli, joku ajoi autolla tuosta ohi(kerran päivässä),kukahan se on, tuolla vietetään semmosta elämää,kyttäystä,pikkupienet piirit ja ihmetellään ja ollaan niiiiiin maalaisia, että!
Hyi,Paltamo, mikä pesäke! - tumputsuorana
Maailman ihanin paikka asua, hyvät naapurit, tosi mukavia ihmisiä kylä pullollaan.
Joo maalaisia ollaan, jos se on mielestäsi vika niin voivoi.
Isäsi ei olisi pitänyt heittää mälliä pesään, olisi maailma tullut vallan mainiosti toimeen ilman sinua pahanen surkimus.
Kiva ilma ulkona, grilli pitää virittää illaksi. Suuri joukko naapureita on tulossa kylään, aikoivat tuoda makkarat ja pihvit tullessaan.
Minulla kun ei ole rahaa, tökärit tulee vasta ensi viikolla, se on tuo naapuriapu joka täällä pelaa.
- ergerwiugeqrgerger453564
tottahan tuo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914