tyhmät ja inhottavat Paltamolaiset!

MarcusK

Kyllä te ootte kaikki niin tyhmiä kun voi olla! Onneksi pääsin vähäks aikaa pois ja nyt saan olla sitä mitä olen!

7

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi_voih

Mutta valitettavasti hoitojakso päättyy aikanaan ja joudut takaisin avohoitoon Paltamoon.

• minätiiän

äläkee tämän immeisen juttuja ihmetelkö sillä voepi vähä mielikuvitus laukata, harhoja näkköö ja viärentellöö tottuuksie

• TOttuudentorvi

Kylläpä totuutta yritetään omilla mielipiteillä ja keksityillä jutuilla muutella, aloittaja varmasti tietää mistä puhuu.

• tumputsuorana

Paltamossa ei ole enää tyhmiä ja ilkeitä ihmisiä, kun sinä muutit pois.
        Paltamossa on niin ihana asua, ei parempaa paikkaa ole missään.

• autoajoiohi

Ruma sisäänlämpiävä kyläpahanen, jonka ohi ajellaan ihmetellen, mikä tuokin oli....
        Juntteja,toisten asioihin puuttuvia ihmettelijöitä, kukahan tuokin on/oli, joku ajoi autolla tuosta ohi(kerran päivässä),kukahan se on, tuolla vietetään semmosta elämää,kyttäystä,pikkupienet piirit ja ihmetellään ja ollaan niiiiiin maalaisia, että!
        Hyi,Paltamo, mikä pesäke!

• tumputsuorana

Maailman ihanin paikka asua, hyvät naapurit, tosi mukavia ihmisiä kylä pullollaan.
        Joo maalaisia ollaan, jos se on mielestäsi vika niin voivoi.
        Isäsi ei olisi pitänyt heittää mälliä pesään, olisi maailma tullut vallan mainiosti toimeen ilman sinua pahanen surkimus.
        Kiva ilma ulkona, grilli pitää virittää illaksi. Suuri joukko naapureita on tulossa kylään, aikoivat tuoda makkarat ja pihvit tullessaan.
        Minulla kun ei ole rahaa, tökärit tulee vasta ensi viikolla, se on tuo naapuriapu joka täällä pelaa.

• ergerwiugeqrgerger453564

tottahan tuo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      245
      6097
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      31
      4506
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      24
      2562
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      312
      2306
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      50
      1505
    6. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      178
      1444
    7. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1349
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      133
      1277
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      1054
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      175
      1021
    Aihe