Ellei kesän puoluekokous siirrä Stubbia syrjään,on kokoomuksen peli pelattu
Stubb taakka kokoomukselle
18
67
Vastaukset
- TaakkaaJaettava
Suomen taakkaa on jaettava!
Suomen Stubb-taakkaa on jaettava tasaisesti muualle.
Mitkä maat suostuvat ottamaan Stubidon vastaan?- lettejäpäähän
äänestän stubin pohjois-koreaan
se antaa kummasti kyytiä sekopäiselle huumehörhö-jungille
tykkäävät toisistaan
- hyi_helvetti
Eicös coccareiden pellepeli ole jo muutencin pelattu? Nuitahan nauraa jo coco maailma.... Ja heidän järjestämissään "Topi"talkoissa kun ollaan niin selvitetäänkin pelit ihan loppuun asti. Saattaa se käydä kipeää siellä toisellakin puolella.
- ertrterte
Ellei kesän puoluekokous siirrä Soinia syrjään, on persujen peli pelattu
- mitäsekoot
Nythän oli Stuppista kyse?
- asderwcxz
Stubido on taakka kokoomukselle ja kokoomus on taakka suomelle. ollut siitä saakkaa kun tuo eliittiä edustava yhden asian liike perustettiin.
- thyu
Kokoomus on euta nuoleva kämmäsakki.
- rtewtrte
Ja sinä olet sormi persereiässä kävelevä paviaani :D
- sanottu
rtewtrte kirjoitti:
Ja sinä olet sormi persereiässä kävelevä paviaani :D
Parempi sormi omassa perseessä kuin kieli kokoomusperseessä
- Kansanhalveksijat
Ihmeen pitkälle kokoomuksessa pääsee sammakkoja suustaan päästelemällä.
- pussaamallasuohon
kunnes tulee se rinsessa pussaamaan, joku koski....
- Paljastuu.alaston.totuus
Keisarin uudet vaatteet..
- Jarjarstubb
Kenraali se on
- hyi_helskuta_
On se vaan hirvittävä tapaus.
- sekoomustuhoutuu
Sekoomus uhraa stupidon turhuuden alttarilla pelastaakseen puolueen imagon vuosikausien tuhoisan politiikan seurauksilta.
- Kuntoilu_käy_työstä
Onko tästä mitään puskaradiotietoo, urheileeko Stubb työaikana ja miten paljon?
Eero Lehti valittaa kuntoilusta, itse epäilen, että se on taktisesti nostettu esiin, kuntoiluhan on etu, että jaksaa. Hesarin kommentoijat takertuvat siihen melkein kaikki, eikä niille tule mieleen, että se tarkoittaa ehkä työaikana urheilua? Näkeekö kukaan, mitä kautta Stubbi ajelee pois ministeriöstä pyörällä?
Puoluetoveri Eero Lehti runttaa Stubbin tukijoiden junttakirjeen: ”Stubb kerää enkelikuorolaisia ympärilleen”
http://www.hs.fi/politiikka/a1459046735366?jako=945e105d4e76d9cf7c25b8a5524e8930&ref=tf_iHSisboksi-artikkeli&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=articlepage
Kommentti, josta lukijat eivät ymmärrä kaikkea:
"#Vähän toki henkilöönkäyvää moittia Stubbin kuntoiluharrastusta, mutta jos politiikan tulokset uupuvat, niin siihen on helppo tarttua. näytä lisää#
Kerran vanhaan aikaan Suomen Pankin johtajiston kokouksessa Harri Holkeri kehuskeli kuinka monta tuhatta kilometriä hän oli jo kuluvana talvena hiihtänyt. Siihen totesi Ahti Karjalainen että se on niin suuri lukema että siihen on täytynyt jonkin verran käyttää myös omaa vapaa-aikaakin."- vcgffffff
Muita keskusteluja:
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=247549&tstart=0&start=1545
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=248585&tstart=0&start=600
Antti Rinne paljastaa IL:n erikoishaastattelussa: Ei Stubbin kanssa samaan hallitukseen
Lauantai 26.3.2016 klo 14.13
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032621327570_uu.shtml
Kokoomuspomot toivovat, ettei Harkimo haasta vielä Stubbia – ”Toki toivomus on joka suuntaan”
27.3. 18:18
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001146886.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24465Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;192464