Stubb taakka kokoomukselle

Kphef

Ellei kesän puoluekokous siirrä Stubbia syrjään,on kokoomuksen peli pelattu

18

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaakkaaJaettava

      Suomen taakkaa on jaettava!
      Suomen Stubb-taakkaa on jaettava tasaisesti muualle.
      Mitkä maat suostuvat ottamaan Stubidon vastaan?

      • pohjois-korea, nauru-saaret, rinkeby, rosengård ...?


      • lettejäpäähän

        äänestän stubin pohjois-koreaan

        se antaa kummasti kyytiä sekopäiselle huumehörhö-jungille
        tykkäävät toisistaan


    • hyi_helvetti

      Eicös coccareiden pellepeli ole jo muutencin pelattu? Nuitahan nauraa jo coco maailma.... Ja heidän järjestämissään "Topi"talkoissa kun ollaan niin selvitetäänkin pelit ihan loppuun asti. Saattaa se käydä kipeää siellä toisellakin puolella.

    • ertrterte

      Ellei kesän puoluekokous siirrä Soinia syrjään, on persujen peli pelattu

      • mitäsekoot

        Nythän oli Stuppista kyse?


    • asderwcxz

      Stubido on taakka kokoomukselle ja kokoomus on taakka suomelle. ollut siitä saakkaa kun tuo eliittiä edustava yhden asian liike perustettiin.

    • thyu

      Kokoomus on euta nuoleva kämmäsakki.

      • rtewtrte

        Ja sinä olet sormi persereiässä kävelevä paviaani :D


      • sanottu
        rtewtrte kirjoitti:

        Ja sinä olet sormi persereiässä kävelevä paviaani :D

        Parempi sormi omassa perseessä kuin kieli kokoomusperseessä


    • Kansanhalveksijat

      Ihmeen pitkälle kokoomuksessa pääsee sammakkoja suustaan päästelemällä.

      • pussaamallasuohon

        kunnes tulee se rinsessa pussaamaan, joku koski....


    • Paljastuu.alaston.totuus

      Keisarin uudet vaatteet..

      • Jarjarstubb

        Kenraali se on


    • hyi_helskuta_

      On se vaan hirvittävä tapaus.

    • sekoomustuhoutuu

      Sekoomus uhraa stupidon turhuuden alttarilla pelastaakseen puolueen imagon vuosikausien tuhoisan politiikan seurauksilta.

    • Kuntoilu_käy_työstä

      Onko tästä mitään puskaradiotietoo, urheileeko Stubb työaikana ja miten paljon?

      Eero Lehti valittaa kuntoilusta, itse epäilen, että se on taktisesti nostettu esiin, kuntoiluhan on etu, että jaksaa. Hesarin kommentoijat takertuvat siihen melkein kaikki, eikä niille tule mieleen, että se tarkoittaa ehkä työaikana urheilua? Näkeekö kukaan, mitä kautta Stubbi ajelee pois ministeriöstä pyörällä?

      Puoluetoveri Eero Lehti runttaa Stubbin tukijoiden junttakirjeen: ”Stubb kerää enkelikuorolaisia ympärilleen”

      http://www.hs.fi/politiikka/a1459046735366?jako=945e105d4e76d9cf7c25b8a5524e8930&ref=tf_iHSisboksi-artikkeli&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=articlepage

      Kommentti, josta lukijat eivät ymmärrä kaikkea:
      "#Vähän toki henkilöönkäyvää moittia Stubbin kuntoiluharrastusta, mutta jos politiikan tulokset uupuvat, niin siihen on helppo tarttua. näytä lisää#

      Kerran vanhaan aikaan Suomen Pankin johtajiston kokouksessa Harri Holkeri kehuskeli kuinka monta tuhatta kilometriä hän oli jo kuluvana talvena hiihtänyt. Siihen totesi Ahti Karjalainen että se on niin suuri lukema että siihen on täytynyt jonkin verran käyttää myös omaa vapaa-aikaakin."

      • vcgffffff

        Muita keskusteluja:

        http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=247549&tstart=0&start=1545

        http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=248585&tstart=0&start=600

        Antti Rinne paljastaa IL:n erikoishaastattelussa: Ei Stubbin kanssa samaan hallitukseen
        Lauantai 26.3.2016 klo 14.13
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032621327570_uu.shtml


        Kokoomuspomot toivovat, ettei Harkimo haasta vielä Stubbia – ”Toki toivomus on joka suuntaan”
        27.3. 18:18
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001146886.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe