kuvottava oot

eitodenää

Luuletko oikeesti että minä tai kukaan muukaan nainen olisi susta oikeesti kiinnostunut. Vietä vaan kesäkin yksin. SEn ansaitset

15

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielelläni.............

• en ole aloittaja mutta
        elä ota tosissasi kaikkea, mitä ihmisten suuhun sylki tuo.

ihmiset turhautuessa haluaa vain tuoda julki tunteensa,ei satuttaa. muuten olisi tehty hänelle vaikka kohdistuu ympärillä oleviin.

koetaan olevan yksin vaikka ei ole.

• Perustelujakaivataan

Mitäs sinä aloittaja nyt meinaat? Miksi olet vihainen hänelle? Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt? Kerro. Annappa tulla nyt.

• emmieolekuvottava

Mulle käy tuo leikisti kiinnostuminenkin, jos se sisältää seksiä. Ei sillä muuten niin väliä.

• tottavaan

Samat sanat sulle

• Samoin

Luuletko oikeesti, että minä tai kukaan muukaan mies olisi lesbosta oikeesti kiinnostunut. Vietä vaan kesäkin yksin. Sen ansaitset noita.

• ei_perusteluita

Jaa, oletko varma itserakas psykokyttääjä, että tämä liittyy sinuun. Retorinen kysymys.
        niin tai näin, tuo monikkomuoto ei käy ainakaan mun järkeen vaikka eipä hän ois ensimmäinen harhassaeläjä, joka kuvittelee koko työyhteisön ja universumin selkänsä taakse tueksi...kysyppä vaikka tohtorilta.

• heheh_

Aloittaja on noidan kuvotus, yökkistä.

• eimennymullee

Nämä taitaa olla taas sitä sarjaa jollekin työpaikan miehelle ja itä-Suomeenko se oli. Aina näitä samanlaisia. EI se sun työkaveri varmaa ees käy täällä.

• kuvottavin.m

On minulla diili hauturin Hennan kanssa.
      Toinenkin diili. Maksoi 1000 €. Ostin Puumannilta hautapaikan sen takametsästä.
      Kaivoi sinne kaivurilla haudan. Se tuettiin puuriu'uilla routavaurioiden estämiseksi. P hoitaa hautauksen.

• entiedäkukaolet

en tiedä kuka olet

• yksintulenolemaan

en kuvittele

• KatsoPeiliin

Ehkä ei olekaan. Mutta ei noin puhuvasta ihmisestäkään kukaan ole.

• oottekomiettinyt

Muksi täällä on niin paljon sairaita aloituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1257
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      906
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      858
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      722
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      721
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      682
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      616
    10. 78
      601
    Aihe