Luuletko oikeesti että minä tai kukaan muukaan nainen olisi susta oikeesti kiinnostunut. Vietä vaan kesäkin yksin. SEn ansaitset
kuvottava oot
15
<50
Vastaukset
Mielelläni.............
en ole aloittaja mutta
elä ota tosissasi kaikkea, mitä ihmisten suuhun sylki tuo.
ihmiset turhautuessa haluaa vain tuoda julki tunteensa,ei satuttaa. muuten olisi tehty hänelle vaikka kohdistuu ympärillä oleviin.
koetaan olevan yksin vaikka ei ole.
- Perustelujakaivataan
Mitäs sinä aloittaja nyt meinaat? Miksi olet vihainen hänelle? Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt? Kerro. Annappa tulla nyt.
- emmieolekuvottava
Mulle käy tuo leikisti kiinnostuminenkin, jos se sisältää seksiä. Ei sillä muuten niin väliä.
- tottavaan
Samat sanat sulle
- Samoin
Luuletko oikeesti, että minä tai kukaan muukaan mies olisi lesbosta oikeesti kiinnostunut. Vietä vaan kesäkin yksin. Sen ansaitset noita.
Kyllä sä joskus vielä pääset vielä hänestä yli! Ehkä! ;).
http://giphy.com/gifs/angry-mean-girls-shut-up-tluiyIK3KcxIQ- ei_perusteluita
Jaa, oletko varma itserakas psykokyttääjä, että tämä liittyy sinuun. Retorinen kysymys.
niin tai näin, tuo monikkomuoto ei käy ainakaan mun järkeen vaikka eipä hän ois ensimmäinen harhassaeläjä, joka kuvittelee koko työyhteisön ja universumin selkänsä taakse tueksi...kysyppä vaikka tohtorilta.
- heheh_
Aloittaja on noidan kuvotus, yökkistä.
- eimennymullee
Nämä taitaa olla taas sitä sarjaa jollekin työpaikan miehelle ja itä-Suomeenko se oli. Aina näitä samanlaisia. EI se sun työkaveri varmaa ees käy täällä.
- kuvottavin.m
On minulla diili hauturin Hennan kanssa.
Toinenkin diili. Maksoi 1000 €. Ostin Puumannilta hautapaikan sen takametsästä.
Kaivoi sinne kaivurilla haudan. Se tuettiin puuriu'uilla routavaurioiden estämiseksi. P hoitaa hautauksen. - entiedäkukaolet
en tiedä kuka olet
- yksintulenolemaan
en kuvittele
- KatsoPeiliin
Ehkä ei olekaan. Mutta ei noin puhuvasta ihmisestäkään kukaan ole.
- oottekomiettinyt
Muksi täällä on niin paljon sairaita aloituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930