ihmisenikävä

itsetuntonolla

miten Suonenjoella katsotaan naista,joka menee baariin yksin.

11

818

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadilainen.hetero

Ihan samalla tavalla kuin Juupajoella, Lauritsalassa, Jepualla, ja Lapuallakin.
      Eli katse on tiukasti suunnattuna pilluun ja kuola valuu pitkin rinnuksia. Jotkut saattavat jopa masturboida samalla.

• tuutuja

Oudostihan sitä katsotaan. Vaikka olisi mieskin. Ei täällä saa yksin liikkua, paitsi lenkillä ja salilla, sekä ruokakaupassa. Muutoin olet outo, erotut liikaa porukasta eikä sinua uskalla lähestyä. Paitsi ehkä joku, joka ei ole alkuperäinen Suonenjokelainen.

• batmankeks

Joukkoraiskataan heti ovella. Naisetkin voivat osallistua siihen tunkemalla jotain sinne sekä kakkoseen.

• Juupaniin

Todella hauskaa jutustelua.

• Mansikka-akka

Enpä ole tullut moista edes ajatelleksi. Kun ei vähääkään kiinnosta miten mua katsotaan. Itsetunto kunnossa.

• Kukamitenkin

Normaalit heteromiehet katsovat ihaillen, jotkut jopa himoiten. Narsistiset homppelipullistelijat sensijaan katsovat, jos yleensäkään edes huomaavat koko naista itsensä esittelyn lomassa, vain inhoten!

• PUMPING_IRON

Niin , mikäli himoitsee kaljalle haisevaa 149cm pitkää 153kg painavaa akkaa laskuhumalassa , on todellakin panomies . Olemukseen kuuluu sama asu jo 8 vuotta , linttaan astutut lenkkarit , ei meikkiä , pikku viikset , tupakointi ,rasvaiset hiukset , turpea käytös ja olemus , kannattaisiko katsoa peiliin , Laardi - Anneli ?

• SääliksKäy

Tuommosiinko sinä joudut tyytymään? Voi toista :)

• adiosamigos

Lesbo-Lenita ystävällisesti hilaa purtensa sinne Lapin perukoille, mistä sen tänne toikin. Senkin pikku niljake, turhaan sä täällä toisten hiuksia revit, anna meidän kaupata toreilla mitä kaupataan, ei kuulu sulle.

• Anonyymi

Haaveillen ujosti että saispa tuota panna!

• Anonyymi

Saalistajan katseella ja käyvät kimppuun niinkuin sika limppuun. On sitten yksin tai seurassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      89
      3738
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1969
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1783
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1652
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1483
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1478
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      98
      1463
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1412
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1334
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1287
    Aihe