Miten nopeasti ihastus

haluanmiljonaariksi

Unohtui? Kysymys miehille ja naisille. Ilmoita sukupuolesi vastaukseesi.

22

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräsnainenvaan

Ei sitten unohdu millään..

• enunohdakyllä

Hän mies on ihana... Minäkin haluan.

• Juontajakysyy

Lukitaanko tämä vastaus?

• möönmään

Siinä kohtaa kun mustasukkainen miesystävä tuli repimään pois.
      Kuulin lutsin olleen varattu.

• tiedänsen

ihastus ei unohdu koskaan. sitten sen unohtaa kun on ottanut selvää onko hän kiinnostunut vai ei, muuten ei pysty unohtamaan.

• feromonejataiei

Kahteen naiseen oon ihastunut koko tähän astisen elämäni aikana ja ensimmäinen oli ala-asteella, minä olin 9- ja hän 7-vuotias. Se oli lasten "ihastumisia" se. Skulailee muuten akkojen maajoukkuessa nykyään..

Tämä nykyinen ihastus on sellaista laatua etten pysty ymmärtämäänkään kuinka syvälle sydämeen kykenee kukaan hellästi painautumaan. Tuskin unohtuu ikinä enkä edes tahdo unohtaa.

• luovunkokoajan

Kauan menee silloin aikaa unohtamiseen jollei ole kohdattu ja puhuttu asioita selviksi.Mielikuvat ja toiveet yhteisestä yhdessäolosta jäävät vaivaamaan.Minulla on mennyt kohta vuosi enkä ole vieläkään unohtanut kaipaamaani.

• samajuttu

Sama juttu minullakin. Vuosihan siitä kohta tulee. Olisi paljon parempi kuulla selvä EI, kuin hiljakseen omassa mielessään elätellä ilmeisen turhia toiveita. Mitä todennäköisemmin pitkä hiljaisuus tarkoittaa samaa kuin EI, mutta silti jotenkin haluaa toivoa, että toisella on ollut jokin hyvä syy, miksi ei enää voi pitää yhteyttä.

• Jaska4

Sama täälläkin. Kun nainen olisi selvästi sanonut, että ei kiinnosta, niin olisi helpompi unohtaa. 4 vuotta tässä on mennyt.

• Vastaaniin

Kyllä se ajan kanssa ,,, joskus voi mennä pitkäänkin!

• jokutytteliolion

Minulla... joku tyttö, oli joulun yli mielessä joku, ei unohtunut, mutta ei ollut sinänsä stressiäkään hänestä, muistin kyllä lahjalla kun oli joulun yli mielessä.

• kymmeniävuosiakulunut-n

Ei näköjään mene ohi.

• hyvämuistinenmies

Ei ihastukset ole unohtuneet, mutta jos ei jutulle ole ollut mahdollisuutta kehittyä niin se on vaan muuttanut muotoaan.
      Muistissa on kaikilla oma paikkansa, vaikka elämä jatkuukin.

• Tämämiesvitkastelee

Ei hän nainen multa mihinkään multa. Mielessähän tuo ihastus pyörii päivät pitkät. Seuraavaan tapaamiseemme.

• hddhgdhgdh

OIsko kannattanut kysyä...

• Tämämiesvitkastelee

Sori. Oli kirjoitusvirhe mulla tuossa. Ei hän nainen multa mihinkään unohdu, piti kirjoittaa. Olis varmaan muuten kannattanu. Sitä juuri tuossa mietin itekki. Kiitos kun muistutit minua. Täytyy laittaa korvan taa.

• Millointavataann

Miksi vitkastelet? Esteitä, hidasteita?

• ykskakskkkoo
        Millointavataann kirjoitti:

Miksi vitkastelet? Esteitä, hidasteita?

Voi olla nynny...

• Millointavataann
        ykskakskkkoo kirjoitti:

Voi olla nynny...

Tai sit vaan ärsyttää, ihan tahallaan..

• Nainenoon

Eipä tuo ole unohtunut ja tuskin koskaan unohtuukaan

• JokuTyhmäMies

Pari vuotta siinä itselläni yleensä menee jos ei ole nähnyt ihastusta missään. Erästä vanhaa ihastustani tuli nähtyä kaupassa alkuvuodesta, edellisestä kerrasta oli jo noin 3 vuotta aikaa, eipä herättänyt enää oikeastaan mitään tunteita tuo kohtaaminen.

Nyt taistelen tunteita vastaan, onneksi enää pari kuukautta pitää jaksaa taistella ja vältellä sitä kohdetta.

• naisenikään

Raja on niin häilyvä. Miellyttääkö henkilö vai olenko ihastunut kenties olen sittenkin riipuvainen vertaistuesta. Unohtumisen aikajana on näihin sidoksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2140
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1342
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      962
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      909
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      845
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      782
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe