Keväisin lähtee lapasesta

Ines2016

Onko muita, joilla aina keväisin lähtee lapasesta koko homma? Ite oon 35 vuotias nainen ja mulla kakkostyypin bipo ja nyt rupee huomaamaan, että merkkejä vauhdista on; ajatuksia siitä, että lääkitystä voisi vähentää, koska olo on niin hyvä ja lääkkeet vituttaa, seksuaalinen aktiivisuus lisääntyy ja muutkin kuin oma mies tunkeutuvat ajatuksiin, baariin tekisi mieli lähteä lähinnä kai testaamaan omaa viehättävyyttään jne. Ja tulee muutenkin tehtyä juttuja, joita ei muuten tee (kuten kirjoitettua nyt tänne ;) )

Toisaalta ahdistaa tosi paljon tää olo, kun tietää miten paljon ongelmia se voi saada aikaan. Toisaalta tekis mieli vaan antaa mennä ja nauttia olosta. Vähän sellanen fiilis, kuin pitäisi eläintä häkissä ja tekis mieli päästää se vapauteen.

Mutta joo, mites teillä? Ois kiva kuulla kokemuksia ja jutella, miten itse toimitte näissä tilanteissa.

9

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beepo38

      Huomannu myös tuon kevään vaikutuksen, kun aurinko alkaa paistamaan niin seksuaalisuus lisääntyy melko huimasti ja mieli piristyy reippaasti. Normaalisti oon antanu vaan mennä ja nauttinut olosta. Itsellä muuten hommat pysyy kasassa aika hyvin poislukien nää syrjähypyt.

      • Ines2016

        Kyllä mullakin muuten pysyy aika hyvin hallinnassa, mutta itse ainakin pidän niitä syrjähyppyjä kaikkein pahimpana ongelmana, vaikka en koskaan oo niistä jäänyt kiinni. Jotenkin tuntuu uskomattomalta, miten sitä ei muka kykene olemaan ilman muiden ihailua, ihastumisen tunnetta tai seksiä jonkun muun kuin oman miehen kanssa... Nyt vielä joten kuten hallinnassa tää juttu, mutta pientä lipsumista jo havaittavissa.


      • Beepo38

        Itse käytän myös tuota kommenttia, että aika hyvin pysyy hallinnassa tuo syrjähyppy, mutta kyllä kun olot on tarpeeksi hyvät niin sitä iskee jonkun naisen vaikka maitokaupasta. Miettii asiaa toisin, mutta tekee toisin.


    • asiaa_seurannut

      Muuta ruokavaliosi vähähiilihydraattiseksi, niin on hyvin mahdollista että, pääset lääkkeitä eroon. On jopa on tapauksia,että diabetes paranee kokonaan, mutta asia kerrallaan'
      Jos ateri koostuu, missä on mahdollisimman vähän sokeria (hiilihydraatteja), niin sitä vähemmän systeemi tarvitsee insuliinia. Se on hyvin yksinkertainen yhtälö.
      Kuitenkin pitää olla varovainen, sillä, jos systeemi ei saa sokeri ja silti ottaa lääkkeitä, niin sokeri voi mennä vaarallisen alas. Kirjastosta löytyy kirja DIABETEKSEN HOITO RUOKAVALIOLLA, suosittelen tutustumaan..

    • rauhottavaa

      Olen aina pitänyt hulluina auringosta sekoontujia,,,,lääkitys auttaa,elämä on aika sairasta.

    • ei_oo_mania

      Nuo maaniset linnut tuolla pihalla ovat aivan seonneita, toivottavasti eivät tuhlaa kaikkia rahojaan.

    • maanis52

      no se on hyvä, jos vain syrjähypyt maniassa pelottaa, itsellä siitä johtuen saanut rikosrekisterin, työpaikan menetys, valtavat lainat, eroja, syrjähyppyjä

      • Ines2016

        No tässä lienee just ero manian ja hypomanian välillä. En oo esim koskaan lainoja ottanut vaan ainoastaan shoppaillut yli varojeni. Perhe on, työpaikka on ja kaikki päällisin puolin ok... Ei se silti mitään hauskaa ole hyppiä vieraissa... Tai sillä hetkellä tietenkin on, mutta jälkikäteen toivoisi että ois jotain estoja.


    • keväthypotar16

      Minulla hypomania menossa. Tunnistan tuon halun päästää irti konttrollista ja antaa vaan mennä. Mulla ollu alkoholilääkitys joka vieny ylimääräset seksihalut ja juomisen himon veke mutta nyt ei lääke pelitä
      Mä petin mun miestä pari viikkoa sitte. Tilanne oli seuraava meillä meni hyvin oltiin onnellisia kaikki oli hyvin ja mä lähin pettämään. en pysty antamaan itelleni anteeksi
      Nyt me rakastellaan pari kertaa viikossa mitä en käsitä miksi se haluu mua vaikka rikoin mein välit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe