Nyt ollaan ensi kertaa kyläilemässä Malesian maan kamaralla. Liput on Balin kautta KL:ään. Aikaa on neljä päivää. Nyt olis tarve ehdotuksille!! Mitä tehdä sen neljän päivän aikana?? Kannattaako lähteä Lumpuria kauemmas?
Mitkä olis ne kokemisen arvoiset jutut??
4
1179
Vastaukset
- Nipsu
Neljässä päivässä ehdit mukavasti tutustumaan KL:iin, on hieno kaupunki, paljon nähtävää, kivat shoppailumahdollisuudet jne. Keskitasoiset hotellit edullisia, hyvää ruokaa jne. Itse en lähtisi neljässä päivässä kiirehtimään muualle. Kävin Kuala Lumpurissa viimeksi viisi vuotta sitten ja ensi viikolla taas lähden. :)
- Jaxo
4 päivän aikana ei taida ehtiä käymään kauempana vaikkakin KL:stä on hyvät yhteydet muualle maahan. Vaikka matkat olisivatkin lyhyitä niin bussilla matkustaminen kestää yllättävän kauan. Ainoa nopea reitti on Johor Bahru (JB)/Singapore jonne pääsee moottoritietä pitkin. KL:ssä on hyvä turistikeskus josta voi varata matkoja muualle. Uskoisin että päivämatkojakin löytyy.
Vinkki: Twin Tower:in sillalle voi olla ruuhkaa joten kannattaa käydä aamupäivällä kärkkymässä lippuja.- torni
Suosittelen Petronasin sijaan lähes vieressä olevaa Menara Kuala Lumpur- tornia. Se näyttää Näsinneulalta, mutta pääset korkeammalle ja ilman jonottamista.
Paljon parempi paikka kaupungin ihailemiseen, illalla auringon laskiessa näkymä on kuulemma mahtava, itse kävimme päivällä.
Petronasin alue on kuitenkin upea puutarhoineen ja ostoskeskuksineen.
Menaraan liput maksaa 15RM. - malaysia boleh
torni kirjoitti:
Suosittelen Petronasin sijaan lähes vieressä olevaa Menara Kuala Lumpur- tornia. Se näyttää Näsinneulalta, mutta pääset korkeammalle ja ilman jonottamista.
Paljon parempi paikka kaupungin ihailemiseen, illalla auringon laskiessa näkymä on kuulemma mahtava, itse kävimme päivällä.
Petronasin alue on kuitenkin upea puutarhoineen ja ostoskeskuksineen.
Menaraan liput maksaa 15RM.Sinne torniin kannattaa mennä illalliselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459