Hei!
Olen kiinnostunut muurahaispesässä istumisesta, ja kaipailisin seuraa mielellään jo asiaan vihkiytyneestä harrastajasta.
Myös kaikenlaiset vinkit aiheeseen perehtyneiltä ovat tervetulleita.
Kaveria harrastamaan
11
85
Vastaukset
- Punamurkku
Eikö kukaan muu ole kiinnostunut luonnonläheisestä harrastuksesta?
- punamurkku
Viime kesäkin meni yksin istuessa. Satoi.
- HeppiJorkki
Oma taktiikka on, että munasillaan, metsurinsaappaat jalassa ja tikkuviinaa väliin särpien. Loppukevät on parasta aikaa istuksia pesäkeolla ja miettiä kaikessa rauhassa maailmanmenoa.
- punamurkku
Hei ystävä, kiitos vastauksesta! Tänään kävin metsässä, ja ihailin kekoja sekä niiden uutteria pikku puurtajia. Aurinkokin paistaa nyt liki päivittäin, joten pian harrastuksen voi aloittaa ns. pieteetillä.
Tikkuviinaa voisinkin kokeilla, varmasti se antaa uusia ulottuvuuksia. Saappaita en valitettavasti omista, olisivat varmasti hyvät. Kuulat aion sivellä hunajalla! - punamurkku
Hiljaista on, joten supistan alkuperäisiä hakuehtoja. Nyt kaikki naiset, siis vain naiset, täällä olisi tarjolla kiva harrastuskaveri teille!
- Jonkunlainennainen
Mä voin tulla ottamaan aikaa kuinka kauan istut :]
- punamurkku
Hei! Kiva, mistä päin olet?
- Jonkunlainennainen
Turkusen likellä majailen.. Entä sinä?
- punamurkku
Voi hiivatti, oon savolaenen viäräleeka... Eli matkoo on aika paljon. :(
- Jonkunlainennainen
No voehan höhhelis :/
- Punamurkku
Hei jälleen luonnonystävät!
Kesäkuun aikana olen suorittanut empiirisiä kokeita eri muurahaisten parissa... Hevosmuurahaisten pesään killukkket eivät mahtuneet. Siloviholaisten pesä oli kiven alla, ja kivi oli ikävän painava - lisäksi ne purivat kipeästi. Olenkin päättänyt palata kekomuurahaisten pariin.
Etsin edelleen harrastuskaveria. Nyt kohdistan haun pelkästään Keski-Suomen, Savon ja Pohjois-Karjalan (Kainuukin käy) seudun kauniisiin naisiin, joita muurahaispesässä istuva mies innostaa. (Muualtakin voi olla, jos omistaa hyvän, mielellään kalliin ja nopean, auton).
En hae välttämättä ihan vakavalla mielellä, mutta kukapa tietää missä määrin synkkaa. Ties vaikka perustetaan yhteinen terraario.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632172Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381334En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88960Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?196944Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21905Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750- 19746
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719