Kauankohan Pikku Kalle ravintola pysyy pystyssä?

hesea

Aika synkän näköinen paikka ainakin ulkoapäin katsottuna. Sisällä en ole käynyt, koska mitäpä minulla olisi sinne asiaakaan. Minun visioni olisi, että Pikku Kallen tiloalle tulisi HESBURGER ruokapaikka. Kuusamossa ja Pudasjärvellä sellaiset ovat ja asiakkaita riittää jatkuvasti. Hesburgerin ruoka-annokset ovat laadukkaita ja maistuvia, joten keltaiset mainosvalot vain tuon kolkon ravintolan ulkopuolelle ja takaan asiakkaita piisaavan. Itsekkin kävisin siellä lähes päivittäin. kunhan Hesburgeri joskus saataisiin. Ei kukaan viitsi mennä kännäämään kalliita juomia, kun ALKO:sta saa viinaa ja kaupasta kaljaa. Hesburgerille olisi myös tilaa entisessä ABC liikenneasemassa, jossa onkin tyhjää tilaa. Ei nuo nykyisen Komacen tarjottavat maistu millekkään.

10

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä_se_tai-

      valkoskelaisten Pikku Kalle -ravintola sijaitsee? Täytyy kysyä tässä, koska en ole käynyt Taivalkoskella vuosikymmeniin, mutta joskus vielä ehkä tulen poikkeamaan siellä.

    • mainiomasa64

      ketjun alottajalla ilmeisesti lääkkeet ottamatta?

      siinähän se nykynen rouvi entisen siwan vasemmalla puolella (entisvanhan rouvin tiloissa)...

    • kiinnostaja

      Onko siellä mitkä menot viikonloppuisin, onklo porukkaa, vai kantsiiko Oulusta asti käydä

    • Karaokelaulajatar

      Pikku Kalle sijaitsee Taivalvaaralla Hotelli Herkossa. Kalle'n Krouvi puolestaan entivanhasen Taivalkrouvin tiloissa. On muuten mahtava paikka tämä Kalle'n Krouvi. Suosittelen!

      • Hempparalaa

        Siellä mukava juopotella ja kertoa vitsejä Kallen naimareissuista, ja Kummun patruunan unista sekä satusedän kummajaisista,
        - Tuossa männeillä viikolla kävin Tyräjärvellä itäpään keisarin talossa ja se muori sanoi saaneensa metrin pituisen mateen, niin sitähän minä jäien sitten ihmettelemään, että on siinä ollu liman vuolemista...


    • Tojota

      Hesburgerin hampurilaiset on pieniä ja kalliita ja taivalkosken kaikki 40 asukasta ei tule riittämään hesburgerin henkilöstön palkkojen maksuun ja liiketilojen vuokraan/uuden rakentamiseen.

      On oikeastaan tozella hölmöä yrittää minkäänlaista bisnestä taivalkoskella kun asiakkaita ei yksinkertaisesti vain ole ja ohikulkijatkin vain painavat kaasua kun huomaavat tulleensa taivalkosken kohdalle.

    • ZonniMoilanen

      Tozella on, tozellakin.

      • Lerslevel

        Onneksi lars levi antaa kirjotusvirheet anteeksi


    • pollokaeka

      Vielä ne kuntaa vejättävät "siipiurheiluveikot" kaatavat jotenni tämänni yrityksen.

    • Selitys

      Hesburger on ketjuliike, joka ei avaa liiketilaa kannattamattomissa paikoissa. Kun rautakirja vähensi liikkeitään ja muutti osan kauppiaspohjaisiksi, ei Taivalkoskelle annettu edes tätä tilaisuutta, vaan R-kioski suljettiin kokonaan. Samoin tänne ei perusteta muitakaan ketjuliikkeitä, myynti ei kata edes kuluja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe