missä on ihmisten moraali? Vai olenko vain kateellinen kun en itse saa aikaiseksi. Pistän lapset ja perheen itseni edelle. Jostain syystä se vain alkaa tuntumaan yhä oikeammalle. Ei tuolla ketään parempaakaan minulle ole. Jatkuvasti saa ihmisiin pettyä, kun todellinen luonto tulee esiin.
Jatkuvaa pettämistä kaikkialla
7
<50
Vastaukset
- näinSeOn
Perhe menee aina edelle.
- lippukorkealle
Itse juuri petoksen kokeena toivotan sulle tsemppiä.. Olet kunnon ihminen kun pistät lapset edelle. Löydät vielä rehellisen ihmisen usko pois. Iteään ei kannata kynnysmatoksi alentaa. Petturi ei muutu ja jokainen ansaitsee rehellisyyttä suhteeseen
- onnituleekuneietsi
Nykyään on suurin osa ihmisistä petollisia mutta hyviäkin on.. Netti houkuttaa heikoimpia ja tälläset luuserit hakee kokoajan seuraa netistä ja ihailua.. Ovat niin lapsia vielä että tarvitsevat jotain pelejä pönkittääkseen paskaa itsetuntoaan. Vahvuutta on uskollisuudessa
- Yksimikrosiru
Galatalaiskirje:
5:19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
5:20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
5:21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa. - tytöilleomapokeripeli
Kyllä joo perhe aina menee edelle, mutta mitä itsellä on kokemusta, olen aika "nuori mies", mutta, olen auttanut toisia ihmisiä ja tyttöjä aika paljon, niin tytöt aina auttavat vastapuolisesti jos tarvitsen apua.
Yksi viisaus on tuo: pysy erossa toisten asioista, jotka eivät itsellesi kuulu ollenkaan, antaa olla sitten, sellaiset asiat, kun et muutenkaan niistä mitään tiedä.
Eli ei puututa toisten asioihin.
Voisin koodata, no mitään koodaamista tuollaisessa racypoker-pelissä tytöille olisi, jossa vain kuvat vaihtaisi poika-kuviin, mutta kooderina, tykästyin laatuun, varsinkin kun ei käytetä flashia ollenkaan tuossa racypoker-sivuston pelissä, on laadun merkki jos eivät käytä flashiä lainkaan. - Levisrukaylläs
Ei miehiä yksin voi syyllistää, naiset ollu jo viikon ajan aloitteellisia, kiitos rinnekeskusten. Täällä näkee kaiken. Rouvat ihan himona kimpussa.
Vielä ensi yö , 13 hoitoa annettu..nam - eipystytajuaamaan
Yhden tällaisen naisen töissä kohtasin. Varattu ja viimeiseen asti yritti todella röyhkeästi näkyvää flirttiä, vasta kun vatsa alkoi olemaan kuin potkupallo vihdoin loppui leikki. Onneksi jäi vihdoin äitiyslomalle ja toivottavasti oli isänsä lapsi...!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151