Jatkuvaa pettämistä kaikkialla

parempiehkänäin

missä on ihmisten moraali? Vai olenko vain kateellinen kun en itse saa aikaiseksi. Pistän lapset ja perheen itseni edelle. Jostain syystä se vain alkaa tuntumaan yhä oikeammalle. Ei tuolla ketään parempaakaan minulle ole. Jatkuvasti saa ihmisiin pettyä, kun todellinen luonto tulee esiin.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinSeOn

Perhe menee aina edelle.

• lippukorkealle

Itse juuri petoksen kokeena toivotan sulle tsemppiä.. Olet kunnon ihminen kun pistät lapset edelle. Löydät vielä rehellisen ihmisen usko pois. Iteään ei kannata kynnysmatoksi alentaa. Petturi ei muutu ja jokainen ansaitsee rehellisyyttä suhteeseen

• onnituleekuneietsi

Nykyään on suurin osa ihmisistä petollisia mutta hyviäkin on.. Netti houkuttaa heikoimpia ja tälläset luuserit hakee kokoajan seuraa netistä ja ihailua.. Ovat niin lapsia vielä että tarvitsevat jotain pelejä pönkittääkseen paskaa itsetuntoaan. Vahvuutta on uskollisuudessa

• Yksimikrosiru

Galatalaiskirje:
      5:19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
      5:20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
      5:21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

• tytöilleomapokeripeli

Kyllä joo perhe aina menee edelle, mutta mitä itsellä on kokemusta, olen aika "nuori mies", mutta, olen auttanut toisia ihmisiä ja tyttöjä aika paljon, niin tytöt aina auttavat vastapuolisesti jos tarvitsen apua.

Yksi viisaus on tuo: pysy erossa toisten asioista, jotka eivät itsellesi kuulu ollenkaan, antaa olla sitten, sellaiset asiat, kun et muutenkaan niistä mitään tiedä.

Eli ei puututa toisten asioihin.

Voisin koodata, no mitään koodaamista tuollaisessa racypoker-pelissä tytöille olisi, jossa vain kuvat vaihtaisi poika-kuviin, mutta kooderina, tykästyin laatuun, varsinkin kun ei käytetä flashia ollenkaan tuossa racypoker-sivuston pelissä, on laadun merkki jos eivät käytä flashiä lainkaan.

• Levisrukaylläs

Ei miehiä yksin voi syyllistää, naiset ollu jo viikon ajan aloitteellisia, kiitos rinnekeskusten. Täällä näkee kaiken. Rouvat ihan himona kimpussa.
      Vielä ensi yö , 13 hoitoa annettu..nam

• eipystytajuaamaan

Yhden tällaisen naisen töissä kohtasin. Varattu ja viimeiseen asti yritti todella röyhkeästi näkyvää flirttiä, vasta kun vatsa alkoi olemaan kuin potkupallo vihdoin loppui leikki. Onneksi jäi vihdoin äitiyslomalle ja toivottavasti oli isänsä lapsi...!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2875
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe