Alavieskasta löytyy kirkko.
Ylivieska ei tartte uutta kirkkoa
10
<50
Vastaukset
- rtyrtry
Aivan turhaa rahan tuhlausta uskovaisille hörhöille.
- MistäPuristaa
Ei ole sinun huolesi.
- Vaatimattomampikin_lato
Ylivieskan uuden kirkon kustannukset 10-50 miljoonaa euroa - rakentaminen kestää vuosia
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032721330321_uu.shtml
Kirkossa istuu ne samat naamat viikosta toiseen. Parhaana vkl. niitä on oikein viisi paikalla, normaalina vkl. kolme.
Tulee saatanan kallis kirkko/käyttäjä. - Jgjgjgjfjfjf
Toisaalta vakuutuskorvauskin jää saamatta jos uutta ei rakenneta...normi käytäntö..
Varmaan sinne joku betonitalo pystytetään vakuutusrahoilla mutta mitää vuosisatoja kestävää monumenttia silöä ei saa kun näiden betoniihmeiden elinkaari on maxc 50 vuotta - normiuskova
Ja eiköshän ne ole siellä pohjanmaalla niitä lestadiolaisia enimmäkseen . Kyllä niille suviseurat ja tavalliset seurat riittää! Uuden kirkon rakentaminen rasittaa kohtuuttomasti veronmaksajia, tärkeämpiäkin kohteita löytyy!
- Telttojatarpeenmukaan
Mamutus nielee varat, teltta vain pystyyn, sillä selvitään.
- välistävetäjä
VÄLIVIESKALLE uusi kirkko ja oitis kohta.
- Eiketäänkirkkoon
Eihän kirkossa enää kukaan käykkään ja kun puheetkin rupiaa elemaan pehemosta muille jakamista erotaan kirkosta, siinähän juhulivat.
- normiuskova
Taas se nähtiin kirkon ahneus ja itsekkyys! TV-uutisissa seurakunnan päämies oli huolissaan kirkon kassakaapista ja niistä aarteista ja maallisesta mammonasta mikä oli kirkossa. Ei sanaakaan seurakunnan jäsenten huolesta ja tunteista, puhumattakaan sunnuntaisaarnojen sanomasta! Sellaistahan tuo kirkon ja uskonnon toiminta on ollut iät ja ajat. Uskonnon nimissä on varmaan käyty suurimmat ja verisimmät sodatkin, ahneuden nimissä!
- Päättäjämmeväärälläpolul
Muslimit kertovat totuuden islamista
Mitä muslimit ja ex-muslimit itse sanovat islamista, muslimeihin kohdistuvan rasismin vaikutuksista ja islamin suhtautumisesta länsimaihin?
http://mvlehti.net/2016/03/29/muslimit-kertovat-totuuden-islamista/
Unelma on parempi kuin totuus, sanoi suvakki.
Sitten kun suvakki myöntää olleensa väärässä, se on todennäköisesti liian myöhäistä.
Totuus kerrottu varmaan montakin kertaa, mitä tehdään asialle..?
Oh wait.. ei mitään.. unohtu jo ett idiootit johtaa tätä maata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112