Ylivieska ei tartte uutta kirkkoa

tyuuyy

Alavieskasta löytyy kirkko.

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtyrtry

Aivan turhaa rahan tuhlausta uskovaisille hörhöille.

• MistäPuristaa

Ei ole sinun huolesi.

• Vaatimattomampikin_lato

Ylivieskan uuden kirkon kustannukset 10-50 miljoonaa euroa - rakentaminen kestää vuosia
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032721330321_uu.shtml

Kirkossa istuu ne samat naamat viikosta toiseen. Parhaana vkl. niitä on oikein viisi paikalla, normaalina vkl. kolme.

Tulee saatanan kallis kirkko/käyttäjä.

• Jgjgjgjfjfjf

Toisaalta vakuutuskorvauskin jää saamatta jos uutta ei rakenneta...normi käytäntö..

Varmaan sinne joku betonitalo pystytetään vakuutusrahoilla mutta mitää vuosisatoja kestävää monumenttia silöä ei saa kun näiden betoniihmeiden elinkaari on maxc 50 vuotta

• normiuskova

Ja eiköshän ne ole siellä pohjanmaalla niitä lestadiolaisia enimmäkseen . Kyllä niille suviseurat ja tavalliset seurat riittää! Uuden kirkon rakentaminen rasittaa kohtuuttomasti veronmaksajia, tärkeämpiäkin kohteita löytyy!

• Telttojatarpeenmukaan

Mamutus nielee varat, teltta vain pystyyn, sillä selvitään.

• välistävetäjä

VÄLIVIESKALLE uusi kirkko ja oitis kohta.

• Eiketäänkirkkoon

Eihän kirkossa enää kukaan käykkään ja kun puheetkin rupiaa elemaan pehemosta muille jakamista erotaan kirkosta, siinähän juhulivat.

• normiuskova

Taas se nähtiin kirkon ahneus ja itsekkyys! TV-uutisissa seurakunnan päämies oli huolissaan kirkon kassakaapista ja niistä aarteista ja maallisesta mammonasta mikä oli kirkossa. Ei sanaakaan seurakunnan jäsenten huolesta ja tunteista, puhumattakaan sunnuntaisaarnojen sanomasta! Sellaistahan tuo kirkon ja uskonnon toiminta on ollut iät ja ajat. Uskonnon nimissä on varmaan käyty suurimmat ja verisimmät sodatkin, ahneuden nimissä!

• Päättäjämmeväärälläpolul

Muslimit kertovat totuuden islamista

Mitä muslimit ja ex-muslimit itse sanovat islamista, muslimeihin kohdistuvan rasismin vaikutuksista ja islamin suhtautumisesta länsimaihin?

http://mvlehti.net/2016/03/29/muslimit-kertovat-totuuden-islamista/

Unelma on parempi kuin totuus, sanoi suvakki.

Sitten kun suvakki myöntää olleensa väärässä, se on todennäköisesti liian myöhäistä.

Totuus kerrottu varmaan montakin kertaa, mitä tehdään asialle..?

Oh wait.. ei mitään.. unohtu jo ett idiootit johtaa tätä maata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      273
      2824
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      40
      2259
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1697
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      104
      1640
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1297
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1159
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1112
    Aihe