onko mahdollista laihtua 5kg viikos syömäl 100kcal

proana

onko kokemuksia!!!??? kertokaa ihmees!! pakko laihtua ennenku joudun takas kouluun! en uskalla alottaa enää mitään vesipaastoa koska kilot tulee kummiski takas. joutuuko säästöliekille jos syö 100-200 kcal per päivä? kuinka paljon olette laihtuneet vaik 200 kalorilla viikos? pls auttakaa vihaan itteeniiiii!! te"huolissaan" olevat voisitte olla kommentoimatta ja kaikki turhat "läpät" pois! kaikki jotka tietää nii pliiis vastatkaa!!!!:)))

8

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Banamana

      Ihan yhtälailla tulee kilot takaisin 100/200kcal kuin vesipaastollakin. Vesipaastolla paino tippuu hiukan nopeammin, koska kuivuminen on vähän nopeampaa, mutta käytännössä melko sama asia. Tippunut paino on jokatapauksessa nestettä molemmissa tapauksissa. 5 kiloa voi silti lähteä, mikäli tällä hetkellä syöt reilummin.

    • hyhyhttyhyt

      No oletko sitten ihan oikeesti lihava? Kuinka paljon ylipainoa?

      Kuluta enemmän mitä syöt, paras keino saada kiloja pois.

      Jos käytät jotakin psyykenlääkettä j sen lääkkeen aikana kilot nousseet, pyydä vaihtamaan lääke, joka ei lisää ruokahalua. ( ihan siksi tämä, kun niin moni käyttää psyykenlääkkeitä ja ne vaikuttavat mielihyväkeskukseen lisäämällä tosi paljon ruokahalua, jopa pakkosyömiseen asti )

      • proana

        en tiiä. oon 160/49 eli läski! oon yrittäny saada painon putomaan sillä et syön tosi vähän ja liikun paljon tai siis kulutan ne pois mut se on ihan älyttömän hidasta niin oon alkanu olla enemmän syömättä.


    • I_love_iron

      Olen itse laihtunut joskus ihan pelkällä stressillä 3 kg/vko. Takaisin se tulee aina aikanaan. Stressissä on sekin paha puoli, että paino tulee helposti keskivartaloon, missä se on sekä kiusallisin että epätarveellisin.

      En saarnaa, kun kielsit. Kerron vain, että tavoitteesi on mahdoton. Liikunta muuten sekä lisää lihasmassaa että ruokahalua, eli ehkä kannattaisi lopettaa liikunta, kun tavoitteena on pelkästä luusta ja nahkasta koostuva keho? Tosi asissa eniten energiaa kuluttaa raskas painoharjoittelu, mutta se myös kasvattaa lihaksia ja sitä kautta (rasvatonta) massaa. Edellyttäen tietysti, että syö. Muuten sitä rautaakaan ei jaksa punnertaa. Juoksu ei juurikaan kuluta energiaa. Siinä lihasmassa jopa voi vähetä, koska edistyminen perustuu enemmänkin tekniikan hioutumiseen. Ja vähemmällä lihasmassalla kuluttaa vähemmän energiaa, eli voi syödä entistä vähemmän.

    • proana

      niin tiedän, se on aika epäterveellistä ja kilot tulee takas:(( mut oikeastaan kiitti tost viestist ku kyl tost oli apuakin, ku muuten turhaa ku kilot tulee takas jos on vaikka vesipaastol tai syö tosi vähän. koitan liikkua jos syön enemmän mutten uskalla syödä ku en uskalla ;( ja tavotteena ois ollu pudottaa yli 10kg kahes viikos :/ mut turhaa jos tulee takas :(

    • 55v

      Läski?? Oletko tosissasi? Jos olet 160 ja painat 49. Itse olen 164 ja painoa noin 65. Olen erittäin tyytyväinen itseeni. Ja ei mulla kyllä ole ylipainoa jos laskee painoindeksin.

      • proana

        mä tiiän, mut tää sairaus siis tekee sen, et pitää itseään läskinä :( jos oisin terve niin en ajattelis sillee. anoreksiassa on huonojakin puolia :(


    • proana

      ainii siis et pitää itteään läskinä vaikkei oikeasti oliskaan. vääristyny peilikuva itsestään tai jotai

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe