Luulin saaneni kaivettua sen pois, mutta nyt päivän jälkeen sormi turvonnut todella suureksi ja muuttunut mukavasti sinisen ja liilan kauniisiin sävyihin.
Pipi.
Pitäisköhän lähteä lääkäriin?Töissä meni metalli-
13
2935
Vastaukset
käy ihmeessä näyttämässä.
- Nopeasti
Lääkäriin, ennen kuin saat verenmyrkytyksen.
- Eikaisemmoista
luultavasti ei.
- pahinmahdollisuus
Eikaisemmoista kirjoitti:
luultavasti ei.
No voi se tulla.
- alahanmennä
Mene nyt herranen aika lääkäriin hoidettavaksi. Saattaa pahimmillaan tulla paha tulehdus. Älä jää odottelelemaan. Toivottavasti sinulla on joku joka voi ajaa sut sinne lääkäriin, jos sattuu olemaan matkaakin. Jos olisit minun mies niin olisin vienyt sinut jo lääkäriin. Pittääkö paasata lissää?
- alahanmennä
Tuo minua justiinsa pelottaakin, että kun ei ole ketään huolehtimassa niin tapatettaan ihtesä ennen kuin kukaan kerkiää huolehtimaan.
- Olennähnytkaikki
teho-osaston jaksot, teen ehkä pienen leikkauksen itselleni ja pelastan sormeni. En viitsi mennä pienten juttujen takia sairaalaan, siellä on ihmisiä joilla on oikeasti hätä.
- jaminä
Olennähnytkaikki kirjoitti:
teho-osaston jaksot, teen ehkä pienen leikkauksen itselleni ja pelastan sormeni. En viitsi mennä pienten juttujen takia sairaalaan, siellä on ihmisiä joilla on oikeasti hätä.
olen kahtonut kaikki mullan alla jaksot. Voi taivas. Sun pitää nyt vaan mennä, kyllä se sairaanhoitaja jo näkee hoidon tarpeesi.
- Voiherrajeesunkans
Et sinä siihen paikkaan kuole! Lopeta se edes takaisin juoksentelu ja hermoaminen. Menee vaan pian vatta sekasi tuollaisesta touhottamisesta. Huomenna voit kärrätä ittes sinne lekurille, niin poistaa pahan roskan sieltä.Veri vaan vähän pakkaantunu sinne ihon alle Ja on siks sen värinen.
Kyllä sulle pitäs saada joku huolehtimaan susta!- Enoletietääkseni
hermoillut, mutta ok! Kiitos neuvoista.
- pidähuolitestäsi
Enoletietääkseni kirjoitti:
Älä ota itteesi, lämmöllä vaan huolehditaan susta.
- edellinen
Enoletietääkseni kirjoitti:
Kannattaa joka tapauksessa käydä poistattamassa pala huomenna, muttei tosiaan ole hengen hätää. Et ole hermoillut. Yritin vain keventää tunnelmaa Ja suhteellisuudentajua. Sormen päässä pienikin piikki, tikku, siru voi olla melko kipeä. se voi myös tulehtua ja turvota, myöhemmin märkiä. Kannattaa poistattaa. onneksi ei ole kesä ja mätäkuu ;)
- ootkunnossa
Onko aloittajan sormi puhdistettu, paikattu ja kunnossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181