Pitäisköhän lähteä lääkäriin?Töissä meni metalli-

piikkikynnenalle

Luulin saaneni kaivettua sen pois, mutta nyt päivän jälkeen sormi turvonnut todella suureksi ja muuttunut mukavasti sinisen ja liilan kauniisiin sävyihin.

Pipi.

13

2935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käy ihmeessä näyttämässä.

• Nopeasti

Lääkäriin, ennen kuin saat verenmyrkytyksen.

• Eikaisemmoista

luultavasti ei.

• pahinmahdollisuus
        Eikaisemmoista kirjoitti:

luultavasti ei.

No voi se tulla.

• alahanmennä

Mene nyt herranen aika lääkäriin hoidettavaksi. Saattaa pahimmillaan tulla paha tulehdus. Älä jää odottelelemaan. Toivottavasti sinulla on joku joka voi ajaa sut sinne lääkäriin, jos sattuu olemaan matkaakin. Jos olisit minun mies niin olisin vienyt sinut jo lääkäriin. Pittääkö paasata lissää?

• alahanmennä

Tuo minua justiinsa pelottaakin, että kun ei ole ketään huolehtimassa niin tapatettaan ihtesä ennen kuin kukaan kerkiää huolehtimaan.

• Olennähnytkaikki

teho-osaston jaksot, teen ehkä pienen leikkauksen itselleni ja pelastan sormeni. En viitsi mennä pienten juttujen takia sairaalaan, siellä on ihmisiä joilla on oikeasti hätä.

• jaminä
        Olennähnytkaikki kirjoitti:

teho-osaston jaksot, teen ehkä pienen leikkauksen itselleni ja pelastan sormeni. En viitsi mennä pienten juttujen takia sairaalaan, siellä on ihmisiä joilla on oikeasti hätä.

olen kahtonut kaikki mullan alla jaksot. Voi taivas. Sun pitää nyt vaan mennä, kyllä se sairaanhoitaja jo näkee hoidon tarpeesi.

• Voiherrajeesunkans

Et sinä siihen paikkaan kuole! Lopeta se edes takaisin juoksentelu ja hermoaminen. Menee vaan pian vatta sekasi tuollaisesta touhottamisesta. Huomenna voit kärrätä ittes sinne lekurille, niin poistaa pahan roskan sieltä.Veri vaan vähän pakkaantunu sinne ihon alle Ja on siks sen värinen.
      Kyllä sulle pitäs saada joku huolehtimaan susta!

• Enoletietääkseni

hermoillut, mutta ok! Kiitos neuvoista.

• pidähuolitestäsi
        Enoletietääkseni kirjoitti:

Älä ota itteesi, lämmöllä vaan huolehditaan susta.

• edellinen
        Enoletietääkseni kirjoitti:

Kannattaa joka tapauksessa käydä poistattamassa pala huomenna, muttei tosiaan ole hengen hätää. Et ole hermoillut. Yritin vain keventää tunnelmaa Ja suhteellisuudentajua. Sormen päässä pienikin piikki, tikku, siru voi olla melko kipeä. se voi myös tulehtua ja turvota, myöhemmin märkiä. Kannattaa poistattaa. onneksi ei ole kesä ja mätäkuu ;)

• ootkunnossa

Onko aloittajan sormi puhdistettu, paikattu ja kunnossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe