Nyt niitä saa !
http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Kasityokalut/Muut/Liitinpuristin-2000019420/
JA videoo
http://store.mwands.com/wire-terminals-connectors/
Liitin puristin
21
2106
Vastaukset
- puristelija
Tuolla on vaikea saada liitint oikeaan kireyteen. Jää helposti löysälle ja toinen isku katkoo sitten johtoja. Oikealla puristimella sopiva kireys tulee automaattisesti.
- ei_vaikeaa
Tuosta voi kyllä sanoa että ei perustu kokemukseen, vaan oli yleistä höpöttelyä.
- rutistelija
ei_vaikeaa kirjoitti:
Tuosta voi kyllä sanoa että ei perustu kokemukseen, vaan oli yleistä höpöttelyä.
Tuosta voi kyllä sanoa että ei ole kokemusta sinullakaan.
Lyömällä tuo on lähes käyttökelvoton sähköisten liitosten tekemiseen kuten "puristelija" tuossa totesi.
Ehkä isossa ruuvipenkissä voisi toimia? - ei_vaikeaa
On aivan sama millä keinoin tavittava muodonmuutos saavutetaan. Tässä puristuksen määrä arvioidaan silmämääräisesti, pihdeillä mekaniikka määrittää maksimipuristuksen. Tietenkään ensikertalainen ei välttämättä onnistu tällä vasarapuristimella, jos ei ole ennen nähnyt puristettua kaapelikenkää.
- zähkis
Remppareiskan humpuukipuristin, hyvin tehdyt liitokset/liittimet kiinnitetään aina juottamalla.
- puristelija
Tiedätkö, että puristuslitos on paras, mikäli tehoa siirretään paljon. Liitos lämpenee aina virran kulkiessa sen yli, jolloin tapahtuu lämpölaajenemista. Jäähtyessään liitos taas kutistuu. Puristusliitos joustaa lämpöliikkeessä, mitä vuorostaan juotettu liitos ei tee. Juotos tekee myös rajapintaan huonommin johtavan pinnan.
- zähkis
Höpö höpö, puristinliitos on laiskan liitos.
- kjynthbgr
Olet täysin väärässä, juotos on monessakin suhteessa huono.
- muutaeiole
Ei ole halpaa hyvää puristin pihtejä suomessa myytävänä ?
- XX.Markkinat
Näitä on käytetty tuotannossa.
RF: http://www.commswestdistribution.com.au/wp-content/uploads/2013/05/HS_Tools.pdf
Jännite/maadotuskontaktit.. : http://www.te.com/usa-en/videos/transportation/crimp-theory-fundamentals-basic.html
Parhaat on tehty Kiinassa. - XX.Markkinat
Hydraulinen puristuspihti on EHDOTTOMASTI PARAS. Puristusvoima on säädettävissä TARKASTI !
http://fi.farnell.com/te-connectivity-amp/59975-1/tools-hydraulic-crimp/dp/1497996
Ammattikäytössä ehdoton ! - XX.Markkinat
Valmistettu Kiinassa. mutta viimeistely USA:ssa.
- XX.Markkinat
Biltemalaatua saa myös hydraulisena..
http://www.alibaba.com/product-detail/FATO-Types-of-Handheld-Hydraulic-Pex_60422978866.html?spm=a2700.7724838.0.0.aduoXi - suomestatuotteetostetaan
vain suomalaisesta kaupasta kelpaa !
en ala tilaileen mitään ulkomailta ! - Vasarallahoituu
Tuon puristusliitoksen voi tehdä vasaralla kovan päällä. Toimii parhaiten.Juotos vielä ja sen olen tehnyt sähköllä toimivalla kuumailma puhaltimella ja syöttämällä kunnolla juotoslankaa liittimen sisään ja reunoille.
- hakka
Nyt on tuota bilteman työkalua kokeiltu. 6mm2 kaapelille kenkää. Isolla vasaralla, pienellä vasaralla, kovalla alustalla, pehmeällä alustalla. Ei helv*tti, lyömällä ei mitään kunnollisen liitoksen saamisen edellytyksiä. Jos on senverran isoleukainen ruuvipenkki että saa tuon leukojen väliin niin silleen pystyy käyttämään. Hakkaamalla ei tule yksinkertaisesti mitään
- tavantumpelo
hakka kirjoitti:
Nyt on tuota bilteman työkalua kokeiltu. 6mm2 kaapelille kenkää. Isolla vasaralla, pienellä vasaralla, kovalla alustalla, pehmeällä alustalla. Ei helv*tti, lyömällä ei mitään kunnollisen liitoksen saamisen edellytyksiä. Jos on senverran isoleukainen ruuvipenkki että saa tuon leukojen väliin niin silleen pystyy käyttämään. Hakkaamalla ei tule yksinkertaisesti mitään
Kui sinä sitä niin pienelle liittimelle käytit, eihän sitä 6 mm2 vielä luvata toimivan?
- hakka
tavantumpelo kirjoitti:
Kui sinä sitä niin pienelle liittimelle käytit, eihän sitä 6 mm2 vielä luvata toimivan?
Hmm tosiaan, tuotekuvauksessa ei luvata tämän sopivan 6mm2 kaapelille. My bad, sorry. Kuitenkin - tietyt perusongelmat ovat kuitenkin olemassa kaapelikoosta riippumatta, ja olen jokseenkin varma että isompienkaan poikkipinta-alojen krimppaaminen lyömällä ei onnistu
- jhfdsw2
hakka kirjoitti:
Hmm tosiaan, tuotekuvauksessa ei luvata tämän sopivan 6mm2 kaapelille. My bad, sorry. Kuitenkin - tietyt perusongelmat ovat kuitenkin olemassa kaapelikoosta riippumatta, ja olen jokseenkin varma että isompienkaan poikkipinta-alojen krimppaaminen lyömällä ei onnistu
Toimii hienosti tällaisten kanssa
http://www.motonet.fi/fi/kategoria/651/210245/Kaapelinpaat
- Maakaapeli
Edullisimmin saatte johtovedot tällä, jos matalaa jännitettä siirrätte ja matkaa tulee;
http://www.sahkokaluste.fi/search/?q=alumiini maakaapelit
Täytyy käyttää liittämiseen näitä, kun vie laitteille kuparijohtimella;
http://www.sahkokaluste.fi/product/3762/ke61-yleisliitin-25-50mm2harmaa-1933061
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372